Tihendid vene silindrile (hüdropress)
#1

Mure järgmine, et ei leia vene väiksemale hüdropressi töösilindrile uusi tihendeid. Silinder jookseb, kui mahlakask.

Angaar OÜ andmetel (kellel 10a tagasi neid tihendeid oli) peaks tihendid mõõdud olema 33,4 x 49,7 mm (2 tk seal neid).

Ütlen veel ära, et teadaolevad kohad kõik läbi käidud (Dunlop, Hydroscand, Baltflex, Simracon, Agroparts, Angaar, Moduator, Kavial).

Selline silinder (pildil vasakul, 2 detaili):

[Pilt: IMG_3472.sized.jpg]

Press ise selline:

[Pilt: IMG_3473.sized.jpg]
Vasta
#2

Mis tihenditega on tegu - o-rõngad või mansetid?

Mul oli ka samalaadne probleem, sain abi www.tihend.ee Aga peab ütlema, et need lääne tihendid on ikka üsna kallid ...
Vasta
#3

Tegemist siis mansetidega, mitte O-rõngad.

Küsin sealt siis ka üle veel, kuigi tõenäosus väike, et saab.
Vasta
#4

(13-08-2014, 15:07 PM)tarmo@4x4.ee Kirjutas:  Tegemist siis mansetidega, mitte O-rõngad.

Küsin sealt siis ka üle veel, kuigi tõenäosus väike, et saab.

Kui sa ei leia neid mansette, siis äkki müüd ära selle käsipumba.
Mul nimelt varastati ära sellise riistapuu käsipump ja uut pole veel leidnud.
Vasta
#5

Ma nüüd juba nii palju vaeva näinud selle pressiga - ehitanud talle korraliku aluse, kõik ülejäänud tihendid leidnud jne, et ma loobuda temast ikka ei tahaks.
Kindlasti leian lahenduse mansettidele ka, kui mitte muud moodi, siis tihendeid saab ka treida.
Aga enne seda siiski proovin valmiskujul need tihendid leida.

Tuli üks vihje, et "Vesse hoovi peal, angaaris" kaupleb keegi vene hüdraulika juppidega. Jutt siis Tallinnast ja ei ole Simracon. Teab keegi midagi sellisest butiigist?
Vasta
#6

ma vabandan ja postitan ilmselt täiesti napaka jutu nüüd, a ma tõesti ei jaga teemast ööd ega mütsi.
küll aga sai kord remotud n aegset torupainutaja silindrit. tellisin teenuse. algul räägiti ka midagi valedest mõõtudest. ja seejärel räägiti meetriga müüdavast materjalist, millest sobiv jupp lõigatakse ja otsad kokku liimitakse.
pole aimugi, milliste tihendite kohta see jutt käis aga igatahes pink töötab siiani, kuigi tõe huvides peab mainima, et kasutust leiab harva.
Vasta
#7

Sel puhul jutt ilmselt O-rõngastest, mida tõesti annab sedasi kokku liimida.
Samas nende saadavusega reeglina probleemi pole ka.
Vasta
#8

(14-08-2014, 10:23 AM)tarmo@4x4.ee Kirjutas:  Sel puhul jutt ilmselt O-rõngastest, mida tõesti annab sedasi kokku liimida.
Samas nende saadavusega reeglina probleemi pole ka.
Tallinnas olemas kusagil firma kes saab teha ka vastavalt mõõdule valmis vajamineva simmeri. Kahjuks enam ei mäleta kes seda teenust pakkus. Endal oli tarvis miski veneaegsele hüdrotõstukile uut simmerit mis ei vastanud ühelegi standardile (simmeri hinnaks tuli miski 100€ kuna asi tehakse valmis väljaspool eestit). Kontakti enam alles ei ole.

Veel üks koht uurimiseks: http://www.optitrans.ee/tooted/
Vasta
#9

Enam ei pea väljaspool Eestit treima. Vanasti tehti jah Lätis (või Leedus).
Nüüd on SKF Eestil ka olemas tihendite treimise võimekus (Mõigus). Tihendi hind tuleb ca 20€, aga esialgu ikkagi veel ei telli. See nö backup variant Smile
Vasta
#10

Ise remontisin torupainutus pinki, millel oli mansett silikoonis, aga see ei saanudki kesta, kuna õli võttis selle silikooni happraks. Pannes silikoon tihendi asemele tavalise manseti ei jooksnud enam kolb tagasi, kuna tavatihend tunduvalt jäigem võrreldes selle olriginaaliga.

Kui ei leia vajalikus mõõdus tihendit, siis minusilmis oleks järgmine varjant otsida tihendit, millel on välismõõt sama aga sisemõõt väiksem, siis treiks kolvi üle, et uus tihend sobiks.
Muidigi SKF-is ka hea valik tihendeid aga ilmselt seal juba käidud.

aga mõõda nihkatsiga ära kolvil olev tihendisoone põhja läbimõõt(tihendi sisemõõt) ja kolvi välisläbimõõt või silindri siseläbimõõt (tihendi välismõõt)
Kas tihnditel pole markeeringuid/mõõte peal?
Vabalt võib olla tavatihendi aga pealt ja sees üleolevad millileetrid maha treitud, et kolb kergemini liiguks.
Vasta
#11

Probleem lahenes, kui ootamatult leidsin Varsonist manseti mõõdus 50x34. Paksus oli küll suvaline, aga see ei mänginud enam rolli. Välimised plastrõngad, mis tihendiga kaasa tulid, viskasin minema, sest need ei istunud mulle. Jäid alles ainult keskmine kummitihend ise ja selle kahel pool vastas olevad plastrõngad.
Veidi jäigalt liigub töösilinder, sest mõõt on tsipa suurem (49,7 asemel 50), aga pole hullu. Aja jooksul vast muutub kergemaks.
Vasta
#12

Uus jama selle pressiga. Millegipärast käsipump enam rõhku ei pea - nii kui ära pumpab, laseb õli silindrist tagasi.
Ilmselt mingi ühesuuna klapp on järgi andnud pumba sees?

Kas oleks hea mõte vahetada orig pump näiteks sobiva suurusega tungrauaga? Kust kõige õigem oleks väljavõte teha voolikule ja mitme tonnine tung oleks sobilik? Töörõhk on ca max 400 bar.

Originaalpump ei tundunud eriti lahti käivat, aga võibolla ka eksin.
Vasta
#13

(24-01-2015, 16:27 PM)tarmo@4x4.ee Kirjutas:  Uus jama selle pressiga. Millegipärast käsipump enam rõhku ei pea - nii kui ära pumpab, laseb õli silindrist tagasi.
Ilmselt mingi ühesuuna klapp on järgi andnud pumba sees?

Kas oleks hea mõte vahetada orig pump näiteks sobiva suurusega tungrauaga? Kust kõige õigem oleks väljavõte teha voolikule ja mitme tonnine tung oleks sobilik? Töörõhk on ca max 400 bar.

Originaalpump ei tundunud eriti lahti käivat, aga võibolla ka eksin.

Arvan, et eksid.
Vene insenerid ei kasutanud ilma väga suure vajadusta mitteavatavaid lahendusi.
Pigem on probleem selle ventiiliga, millest surve maha lastakse.
Kui pumbal mõlemad klapid lekiks ei oleks võimalik survet üles saadagi.
Kui surveklapp ei pea tõuseb pumba kolb üles ja kui imiklapp ei pea vajub pumba hoob alla.
Seega jääb üle see ventiil, millega surve maha lastakse või kaitseklapp, mis on reeglina hüdroasjadel.
Ilmselt pole seal muud häda kui puru klapi vahel.
Tungist pumba tegemisel pole tungi tõstevõime oluline vaid on pumba kolvi läbimõõt ja käik.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne