13-10-2012, 10:43 AM
Väljamaised mullatöö masinad
13-10-2012, 13:00 PM
Eestis kõige rohkem mullatöö masinatest on kasutusel JCB 4CX ning VOLVO BL-71 tüüpi kopplaadurid.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
13-10-2012, 19:12 PM
Minu konkurentsitu lemmik, millises kunagi oma noore elu 2500 hirmintensiivset tundi veetsin, räigeimal perioodil 20 h ööpäevas. ca. 5 tonnine apastraat ja tänu pingi all paiknevale mootorile maru hää ettenähtavusega. Pöörderaadius olnd vist 3,6m. Lõpuotsa mudelitel ka teleskoobiga poom.
Paraku lõpetati tootmine miski 2002-2003 kui Kramer Neusoniga liideti ja üks kaevureid, teine laadureid tegema hakkas. Sellist kaks-ühes asja aga enam mitte.
Pruugituna pole neid ka eriti liikvel - kel on, ei raatsi loobuda.
loll on loll olla.
13-10-2012, 20:25 PM
Aga ka venemaine on välismaine masin...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
15-10-2012, 17:57 PM
Väga levinud väikelaadur on ameerikast pärit Bobcat millele saab ette paigaldada erinevaid tööorganeid.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
16-10-2012, 13:06 PM
Jcb Robot on isegi inimlikum.Sisenemine toimub küljeuksest,mis teebki ta Bobcatist inimlikumaks.
16-10-2012, 15:27 PM
Autorehv Kirjutas:Jcb Robot on isegi inimlikum.Sisenemine toimub küljeuksest,mis teebki ta Bobcatist inimlikumaks.
ka praktilisemaks kuna tal on noolel teleskoop
16-10-2012, 17:58 PM
(16-10-2012, 15:27 PM)huvi5 Kirjutas:Autorehv Kirjutas:Jcb Robot on isegi inimlikum.Sisenemine toimub küljeuksest,mis teebki ta Bobcatist inimlikumaks.
ka praktilisemaks kuna tal on noolel teleskoop
Bobiku laaduri osa jällegi tunduvalt lollikindlam, nii et jällegi kahe otsaga asi... Mida võtta, mida jätta. Samamoodi igivana jututeema et kes eelistab kätega, kes jalgadega opereerimist. Mina olen üles kasvanud bobikute seljas ning eelistan pedaalidega varianti, kuigi enamustel uutel on mõlemad võimalused.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
16-10-2012, 20:43 PM
Kuidas see roomikutega Bobik on?Teed platsi siledaks siis tulevad äärekivi panejad ja suudavad selle väikese ratastega aparaadiga kõik nii ülesse künda..Ma muidugi ei tea aga tundub et nii ongi kombeks,ükskõik mis masin või koht ,olgu selleks karjäär,plats või remonditav maantee,peale mind tulgu või veeuputus.
21-10-2012, 21:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2012, 22:06 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Mis seal siis ikka, toon ka mõned pildid tehnikast millega kokku puutund.
Esimesena ja absoluutse lemmikuna siis muidugi JCB 4CX. Sellega töötasin siis kui eestis veel teid ehitasin. Oli neid mitmeid, üks paar aastat vana, teine täitsa tutikas Maksab konkurentidest ca 10% enam aga on ka seda väärt. Miinusena võiks ära märkida natuke ebamugava tagumise kopa juhtkangide süsteemi, esiteks kangid liiguvad teiste masinatega võrreldes raskelt ning üleüldse minule kui pikka kasvu tegelasele oli ebamugav sinna alla kangide juurde küürutada. Mõlemale käele võiks siiski joystick olla. Ülejäänud masin aga 5+
Miks minu lemmik? Laadur-ekskavaatoriga on haltuurasid jalaga segada, eks ikka sellepärast
Teisele kohale asetaksin Volvo A30 dumperi. Sellega sai Olkiluoto tuumajaama jäätmematmis tunnelist kive välja veetud... ja kive oli palju
Hea juhtida, võimekas mootor ja pommikindel tehnika andsid kokku ideaalilähedase koosluse. Eks täisgaasiga 5km jutti 11.5% mäest üles kütta kurnab lõpuks ka kõige tugevama mootori ära, niisiis minev kaup oli turbod(mille tööiga tava kasutuse juures oli ca 6000h) ning muidugi mootorid ise. Küll põlesid lõpuks kolvid(seda küll olematu hoolduse pärast, filtrid tolmu täis, peale lõhkamist tunnelis igasugust sodi õhus) ning minu masinal lasti keps välja. Aga töö tegemiseks väga ok masin. Raskemal maastikul saab kõik kolm silda lukku panna, mägedes toimib mootori ja kastipidur väga efektiivselt(12% peal masina enda pidureid oli vaja ainult täiskoormaga laskudes) Peale võttis ca 30-40t,olenevalt materjalist.
Eelnev pilt juhatas sisse siis minu pingerea kolmanda masina, milleks siis CAT-laadur...
Tööd teinud vähe sellega kuid masin ise väga viis. Rool on nagu suurematel laaduritel ikka, pool pööret, säästab tohutult energiat. Mõnedel keskliigendiga laaduritel (nt volvo) on lisavarustuses sammuti lisaks roolile nö joystick juhtimine aga see pole päris see)
Jõudu jagus iga töö jaoks ning ülevaade toimuvast oli olemas. Pimedaid nurki ei jäänud.
Edasi? Hea küsimus. Eraldi enam välja tooma midagi ei hakka, volvo laadurid ja ekskavaatorid on isiklikult väga meeltmööda. Kui eks kõik enamlevinud margid on head, igal omad head-vead.
Omas klassis sel ajal üks parimaid, sai kolga-jaanist põltsamaa poole mineva tee alust kokku aetud pea aasta aega. Väga lollikindel masin.
Hammi teerullid olid aastaid tagasi väga popid masinad, iga rullimehe unistus Ei tea kuidas nüüd lood? Muidugi Bomagi rulliga sai käidud tulest ja veest läbi, pinnas tihendas ennast ise kui Bomagiga lähenesid. Meil Aspis oli Bomagi 13t pinnaserull kasutusel, vat on kõva masin. Üks väheseid rulle millega kinnijäänud poolhaakeid võisid julgelt välja tirida. Oi siis oli rullimees ka hea olla, iga väljatõmbamine tõi ühe õlle.
Doosani ekskavaatorid on ennast igati õigustanud, aga kui palju sõitmist juhtus olema siis kobelco oli parem, ei läinud õli keema ja astus kiiremini edasi.
Põdramaa absoluutne lemmik... eks seda ka asja eest
Seda pildiseeriat võiksin oma kogust jätkata veel pikalt kuid eks elu võib tuua miskit uut ja huvitavat, masinad vahelduvad vastavalt tööle ning iga tööjaoks on oma masin. Kui kivi kraapimisest villand saab tulen heameelega tagasi liiva ja turvast tuhnima. Seniks eestis teen kaevetöid JUMZiga. See kah väljamaa värk ikkagi
Esimesena ja absoluutse lemmikuna siis muidugi JCB 4CX. Sellega töötasin siis kui eestis veel teid ehitasin. Oli neid mitmeid, üks paar aastat vana, teine täitsa tutikas Maksab konkurentidest ca 10% enam aga on ka seda väärt. Miinusena võiks ära märkida natuke ebamugava tagumise kopa juhtkangide süsteemi, esiteks kangid liiguvad teiste masinatega võrreldes raskelt ning üleüldse minule kui pikka kasvu tegelasele oli ebamugav sinna alla kangide juurde küürutada. Mõlemale käele võiks siiski joystick olla. Ülejäänud masin aga 5+
Miks minu lemmik? Laadur-ekskavaatoriga on haltuurasid jalaga segada, eks ikka sellepärast
Teisele kohale asetaksin Volvo A30 dumperi. Sellega sai Olkiluoto tuumajaama jäätmematmis tunnelist kive välja veetud... ja kive oli palju
Hea juhtida, võimekas mootor ja pommikindel tehnika andsid kokku ideaalilähedase koosluse. Eks täisgaasiga 5km jutti 11.5% mäest üles kütta kurnab lõpuks ka kõige tugevama mootori ära, niisiis minev kaup oli turbod(mille tööiga tava kasutuse juures oli ca 6000h) ning muidugi mootorid ise. Küll põlesid lõpuks kolvid(seda küll olematu hoolduse pärast, filtrid tolmu täis, peale lõhkamist tunnelis igasugust sodi õhus) ning minu masinal lasti keps välja. Aga töö tegemiseks väga ok masin. Raskemal maastikul saab kõik kolm silda lukku panna, mägedes toimib mootori ja kastipidur väga efektiivselt(12% peal masina enda pidureid oli vaja ainult täiskoormaga laskudes) Peale võttis ca 30-40t,olenevalt materjalist.
Eelnev pilt juhatas sisse siis minu pingerea kolmanda masina, milleks siis CAT-laadur...
Tööd teinud vähe sellega kuid masin ise väga viis. Rool on nagu suurematel laaduritel ikka, pool pööret, säästab tohutult energiat. Mõnedel keskliigendiga laaduritel (nt volvo) on lisavarustuses sammuti lisaks roolile nö joystick juhtimine aga see pole päris see)
Jõudu jagus iga töö jaoks ning ülevaade toimuvast oli olemas. Pimedaid nurki ei jäänud.
Edasi? Hea küsimus. Eraldi enam välja tooma midagi ei hakka, volvo laadurid ja ekskavaatorid on isiklikult väga meeltmööda. Kui eks kõik enamlevinud margid on head, igal omad head-vead.
Omas klassis sel ajal üks parimaid, sai kolga-jaanist põltsamaa poole mineva tee alust kokku aetud pea aasta aega. Väga lollikindel masin.
Hammi teerullid olid aastaid tagasi väga popid masinad, iga rullimehe unistus Ei tea kuidas nüüd lood? Muidugi Bomagi rulliga sai käidud tulest ja veest läbi, pinnas tihendas ennast ise kui Bomagiga lähenesid. Meil Aspis oli Bomagi 13t pinnaserull kasutusel, vat on kõva masin. Üks väheseid rulle millega kinnijäänud poolhaakeid võisid julgelt välja tirida. Oi siis oli rullimees ka hea olla, iga väljatõmbamine tõi ühe õlle.
Doosani ekskavaatorid on ennast igati õigustanud, aga kui palju sõitmist juhtus olema siis kobelco oli parem, ei läinud õli keema ja astus kiiremini edasi.
Põdramaa absoluutne lemmik... eks seda ka asja eest
Seda pildiseeriat võiksin oma kogust jätkata veel pikalt kuid eks elu võib tuua miskit uut ja huvitavat, masinad vahelduvad vastavalt tööle ning iga tööjaoks on oma masin. Kui kivi kraapimisest villand saab tulen heameelega tagasi liiva ja turvast tuhnima. Seniks eestis teen kaevetöid JUMZiga. See kah väljamaa värk ikkagi
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
26-10-2012, 14:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2012, 14:47 PM ja muutjaks oli E303.)
Pärnus kaevetöödega tegeleval firmal on kasutuses haruldased Komatsu firma roomikdumperid ning ning muud mullatöö masinad on pärit firmadelt JCB ja Liebherr , New Holland , Hyundai , volvo
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
15-04-2013, 21:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2013, 21:49 PM ja muutjaks oli E303.)
Ei hakanud uut teemat tegema aga siia raskete mullatöö masinate hulka sobib selline monstrum USA-st
Big Bud 16V-747 on suurim põllumajandus traktor tehtud 20. sajandil. See oli tellitud Rossi Farms California . Traktor on taastatud 1990ndate lõpus ja on veel kasutuses Montantas.
Toodetud 1978
Tootja: Big Bud
Tehas: Havre, Montana, USA
Kokku ehitatud: 1
Originaal hind (EUR): € 300,000 (1978)
Big Bud 16V-747 Mootor :
Detroit Diesel 24.1L 16-sil turbodiisel 16V92T 900 hp [671.1 kW]
http://www.tractordata.com/farm-tractors...v-747.html
Big Bud 16V-747 on suurim põllumajandus traktor tehtud 20. sajandil. See oli tellitud Rossi Farms California . Traktor on taastatud 1990ndate lõpus ja on veel kasutuses Montantas.
Toodetud 1978
Tootja: Big Bud
Tehas: Havre, Montana, USA
Kokku ehitatud: 1
Originaal hind (EUR): € 300,000 (1978)
Big Bud 16V-747 Mootor :
Detroit Diesel 24.1L 16-sil turbodiisel 16V92T 900 hp [671.1 kW]
http://www.tractordata.com/farm-tractors...v-747.html
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
12-06-2013, 00:53 AM
Mis suurimatesse mullatöömasinatesse siis puutub siis suurim ekskavaator on Krupp rootorekskavaator ning suurim kallur Terex Titan.
15-11-2013, 23:45 PM
Kahekesi 30 meetrist hunnikut laiali kühveldamas.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
16-11-2013, 18:06 PM
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
30-11-2013, 19:49 PM
Miskit Tartumailt ja 80ndate lõpust.(onu pildistatud ja ta ise täpselt ei mäleta aastaarvu Oli mingi "võstovka"ja vennaliku DDR-i tehnika. Oli mida vaadata
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
03-03-2015, 21:59 PM
Üsna ammu pole siin postitatud,aga see DDR-i Weimar (või misiganes) näeb oma aja kohta välja igati eesrindlik ja moodne,kuid tollel ajal olid Lääne-Saksas juba mitu aastat sarnased riistapuud näiteks Atlas. Samuti olid rootslastel mingid Akermanid. Kuid pole viga, oma aja ja juhmide idasakslaste kohta täitsa timm riist.
07-03-2015, 17:57 PM
Lisaks Bobcat minilaaduritele on see kollane Gehl minilaadur ka Ameerikast pärit. Enamus ajast töötan sellega põllumajandus ettevõttes. Mulle meeldib nende minilaadurite juures just nende manööverdamisvõime. Samuti on neil ka suur valik erinevaid ette paigaldatavaid tööseadmeid.
Minu youtube kanal: http://www.youtube.com/user/deeremees1/videos
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne