03-08-2015, 22:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2015, 22:31 PM ja muutjaks oli ferdinand.)
ZAZ- sõidukitel (et vältida sõna auto) on iga pooltelje otsas ruudukujulise ristlõikega klotsid mis keskava kaudu on ühenduses pooltelje otsas paikneva sõrmega ning külgpindadega toetub reduktori välishammasratasete soontesse.
http://hot.ee/ferdinand/kutsikas.jpg
Väidetavalt on need 30 ja 40 hobujõuliste mootoritega versioonidel erinevad (klotsi välismõõt 23 ja 25mm), täna sain paraku info, et ka 40 hobujõulisest kastist välja tõmmatud pooltelje otsas oli 23 mm kutsikas.
Küsimus ongi selles, et kas ka sapika 40 hj versioonil on need asjad erinevad või on Luaz'il mingi eriline variant? Kuna selliste detailide leidmine on osutunud probleemseks, siis olen jõudnud ristteeni: kas venemaalt tellida (tarneaeg väga pikk) või lasta kusagil valmistada (ilmselt läheb üle mõistuse kalliks). Mõlemad variandid tunduvad täiesti totakad, kuna sellised asju vedeles veel paarkümmend aastat tagasi iga õige sapikamehe kuuris ja garaažis kilode kaupa. Kas tõepoolest on kogu väärtuslik kraam jõutud kiia reodeks ja hjundai ketsideks ära sulatada? Sapikaomanikud on ikka südametud küll, et on nõus selliste käkkide saamise nimel oma ilusad sapikad ja varuosad vaid väikese kopika eest rauaks müüma. Läksin täna isegi nii kaugele, et hakkasin vanarauaplatse kammima, et ehk kusagil sapikat nähtud, paraku nad turvalisuse huvides nende kallale nokkima nagunii ei lase...
http://hot.ee/ferdinand/kutsikas.jpg
Väidetavalt on need 30 ja 40 hobujõuliste mootoritega versioonidel erinevad (klotsi välismõõt 23 ja 25mm), täna sain paraku info, et ka 40 hobujõulisest kastist välja tõmmatud pooltelje otsas oli 23 mm kutsikas.
Küsimus ongi selles, et kas ka sapika 40 hj versioonil on need asjad erinevad või on Luaz'il mingi eriline variant? Kuna selliste detailide leidmine on osutunud probleemseks, siis olen jõudnud ristteeni: kas venemaalt tellida (tarneaeg väga pikk) või lasta kusagil valmistada (ilmselt läheb üle mõistuse kalliks). Mõlemad variandid tunduvad täiesti totakad, kuna sellised asju vedeles veel paarkümmend aastat tagasi iga õige sapikamehe kuuris ja garaažis kilode kaupa. Kas tõepoolest on kogu väärtuslik kraam jõutud kiia reodeks ja hjundai ketsideks ära sulatada? Sapikaomanikud on ikka südametud küll, et on nõus selliste käkkide saamise nimel oma ilusad sapikad ja varuosad vaid väikese kopika eest rauaks müüma. Läksin täna isegi nii kaugele, et hakkasin vanarauaplatse kammima, et ehk kusagil sapikat nähtud, paraku nad turvalisuse huvides nende kallale nokkima nagunii ei lase...