Postitused: 183
Teemad: 3
Liitus: Jan 2014
Maine:
3
03-07-2015, 17:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2015, 17:47 PM ja muutjaks oli
aeroplano.)
Andsin tuttavale Husq 2T trimmeri, see valas puhast benssu paaki ja loomulikult mootor kinni.
Kas tasub taastada? Kui siis kust saab uue kolvi-silindri soodsalt. Kuskilt hooldusest olla öeldud, et odavam on uus samasugune v sarnane (125cm3) osta
Postitused: 5,344
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
72
03-07-2015, 17:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2015, 17:57 PM ja muutjaks oli
Talupoeg taluja.)
Nüüd pead siis kähku poest uue trimmeri ostma,sest muidu pole sõbrale midagi välja laenutada....
Eks lammuta natuke lahti ja vaata mis asjad otsa on saanud. Üldiselt on seal vististi kõik tähtsamad jupid õhtal. Need maksavad aga palju ja tuttav peaks nüüd ka rahaliselt toetama,kui on ikka hea tuttav...
Üldiselt soovitan,et ei tasu midagi välja laenutada. Oskamatuid on kõik kohad täis ja kui probleeme tahad,lase samas vaimus edasi. Kahju küll.
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Selle taastamine ei ole ju sinu probleem.
Kui su tuttav keeras sinu pilli peeti, siiis ta PEAB vut-vut poodi minema ja samaväärse või parema pilli hankima.
Kui keegi on minult midagi laenanud, siis ma olen kohe andnud valida ,kas loobud mõttest või riskid sellega ,kui peeti keerad pead uue ja parema pilli asemele tooma.
Postitused: 1,062
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
04-07-2015, 09:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2015, 09:46 AM ja muutjaks oli
ahtos.)
Mis trimmerl margiks,mul üks ilma peata vedeleb?245XR margiks karpa ka puudu.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
04-07-2015, 18:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2015, 18:24 PM ja muutjaks oli
diesel.)
ma alul mõtsi, et kirjaviga või miskit, aga järjepidevalt käib 125 läbi. tahaks näha kohe seukest 125 kuupi konega trimmerit. kohe väga tahaks. no eks maailmas on igasugu asju ja küllap on seuke monstertrimmer ka olemas, aga varna valikus küll ei tohiks olla. arvatavasti võiks hinnad alates mudelil olla pigem ilma üheta, ehk lihtsalt 25 kuupi mootor.
vabandan teema risustamise pärast.
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Oma kurvast saatusest siis.. Ostsin kunagi käest kasutatud Varna 252RX-i. Pill oli päevi näinud, kuid kompressioon oli vägev ja käima läks esimesest tõmbest. Raha ja riist vahetasid omanikku ja kõik olid õnnelikud. Suvi otsa sai silo tehtud, kusjuures kasutasin 98 benssu vahekorras 1:40, kuid sügise poole ilmusid väsimuse märgid. Kolvigrupp oli lihtsalt kohvi. No kui kahju tuli kannatada, siis vahetasin kolvigrupi, simmerid-laagrid ja karbussi remontkomplekti. Tulemus oli suurepärane. Järgmine kevad peale enda esimest niidutiiru laenasin sugulasele korraks ja ise-eneset mõista laskis ta kolvi kokku. Addinoli õliga segu oli sama värvi kui puhas bensiin.. Vot. No midagi, silinder maha, väike puhastus siit ja sealt, törts õli vahele ja vaikselt sikutama.. Käima läks, kompress oli veidi kehvem ja kütusekulu suurem. Siis järgmine tuttav, et kuule laena riista, tal vaja kähku miski lapp maha lasta. Temp 30 kraadi.. Küsisin et kuidas sul segud - õlid -asjad. Tema et ära muretse, kõik OK. Sõitsin ise objektilt korra mööda ja kuulen et tüüp paneb Varnaga põhjagaasil ilma korrakski näppu päästikult tõstmata... Õhk väljas 30+.. Tulemus toodi mulle tunni aja pärast kommentaariga et sul on fekaal riist, jäi seisma ja enam käima ei lähe..! Mul tõusid kubemekarvad ka püsti!! Midagi, silinder maha ja kahjusid hindama.. Kuna rahalised seisud polnud kiita, vahetasin seekord vaid rõnga ja pöörasin kolbi 180 kraadi. Kas nii tohib, ei tea, aga käima ta läks ja töötab siiamaani, kuigi benssu joob rohkesti. Siit moraal- naist, kirvest ja trimmerit ega üleüldse midagi oma majast EI TOHI VÄLJA LAENATA!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(07-07-2015, 22:32 PM)v6sa Kirjutas: (07-07-2015, 08:48 AM)karumõmm Kirjutas: ...
Addinoli õliga segu oli sama värvi kui puhas bensiin..
...
See oligi puhas bensiin.
Addinoli 2T värvib küttsegu kas roheliseks või punaseks, sõltuvalt soetatud leeme suunitlusest.
Mitte alati. Olen oma silmaga näinud segu tegemist kui bensiin muutus vaevumärgatavalt tumedamaks. Kokku selle bensiiniga ei läinud need saed õnneks, enne põlesid sumpsid kinni ja enam ei saadud saagesid käima. Ning kütuse kulu tõusis silmnähtavalt. Muidugi tekkib küsimus selle saeõli legaalsuses kuna mitu head ämbritäit eestist seda õli soetanud firmaomanik kiitis selle õli odavat hinda ja ei tahtnud summagi uskuda et tegu on puhta saastaga. Mehed põletasid õhtul lõkke peal sumpasid tühjaks, et järgmine päev tööd saaks teha. Ja kõik see pull toimus soomes.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
09-07-2015, 08:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2015, 10:38 AM ja muutjaks oli
karumõmm.
Muutmise põhjus: täiendamine
)
Addinol kasutas veel hiljaaegu värvitut 2T seguõli. Kui Buraaniga sai veel talvel toimetatud, siis kasutasin seda õli liiter paagile ehk vahekorras 1:28 - le. Segu ei muutnud värvi. Peale enda võsaka kokkujooksu ei ole enam riiulilt Addinoli õli poole kätt tõstnud, kuigi seal ei olnud viga õlis.. igaksjuhuks.. Võib-olla vahepeal on värvainet lisatud, ei tea...