Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
28-03-2016, 13:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2016, 13:38 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
üldistused on libedad - nt elektriauto imago / prestiizhssuse puhul võiks siiski täpsustada, mida võrreldakse. Kas eeldatakse (abstraktselt), et igale sisepõlemismootoriga masinale leidub sama klassi elektriauto-vaste? Või jäägugi igale inimesele oma tõlgendus / kuvand? Ma ei oska nt valida
imagoküsimuse osas võib ühele (Eesti) inimesele kangastuda nt see:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV
...teisele aga hoopis see:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
kumb sobib paremini elektriauto etaloniks?
kui majandusteaduskond, siis ehk oleks vast ka huvitav mõlgutada mõtteid rikaste riikide järelturu ja meie tänavapildi sõltuvuste teemadel? Kõhutunne ütleb, et kui Tesla tuleb uute mudelitega välja, hakkab nt Norrast ka meile tulema pruugitud ModelS-e.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
mnjaa - paistab, et sisendinfo-küsitluse puhul on tavapärasest (aeg-ajalt ikka näeme (üli-)koolitöödega seotud küsitlusi) parem eeltöö / lahtimõtestamine tehtud. Hea oleks, kui Sa ka tulemit (siin teemas) jagad - küllap on ka see "harju keskmisest" üle
mõnedes muudes autofoorumites pole ma sarnast küsitlust märganud ja seda on hea näha - ainult autofoorumites küsitledes võib sisendinfo selle andjate autohobi tõttu Vabariigi keskmisest üpris erinev olla
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 161
Teemad: 49
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Kas siin ei või tekkida olukord, et kui ühtegi sobivat varianti pole, aga valida tuleb, tehakse valik suvaliselt? Aga tulemuste analüüsijad pärast eeldavad, et valik oli tehtud teadlikult, ning jõuavad seetõttu vääratele järeldustele? Ning ütlus valede ja statistika kohta leiab järjekordselt kinnitust.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Elektriautodega eriti kodus ei ole. kui aga räägime tema loodussõbralikkusest, siis piirdub see tihti sõiduki ekspluateerimisel tekkiva saastatusega, kuid kaldun arvama, et praeguste akude tootmine on loodussõbralikkusest kaugel.
Liiklusohutus - arvan et enamusel on kogemust, et see masin poeb sul külje alla nii vaikselt, et jalakäijana temaga kokku põrgata pole mingi kunst. Ajame küll db-e võimalikult väikseks, kuid pläriseva masina alla jääda on hoopis raskem.