20-09-2016, 19:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2016, 19:31 PM ja muutjaks oli stihl.)
Kuna mu igapäeva kaasaegne vokk pandi kesklinnast päise päeva ajal pihta, siis nutsin oma muret ka naabrimehele. (et siin telliskivi loomelinnakus autoga liiklemine pole in jne üldse, elu on s..tt)
See ütles, et, kle, mul üks uunikum garaažis vedeleb, võta omale, niikauaks, kui endale uue ostad; keevita loksud kinni ja pärast viska või minema, tal seda vaja pole.
Selline:
![[Pilt: IMGP0522.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/6181238/IMGP0522.jpg)
![[Pilt: IMGP0520.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/6181244/IMGP0520.jpg)
![[Pilt: IMGP0517.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/6181252/IMGP0517.jpg)
![[Pilt: IMGP0518.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/6181259/IMGP0518.jpg)
![[Pilt: IMGP0516.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/6181263/IMGP0516.jpg)
Mingit nime raamil kuskil näha pole, sest raam ja porikad on hoolikalt ja pintsliga musta värviga "konserveeritud".
Kuna soomest on ta toodud ja "H" täht on mitmes kohas, siis ise arvasin, et vblla on Husqwarna...
Raami numbrit ei leia kusagilt.
Ehk siis tekkis küsimus, et kas sellist võib retsida (ja tänapäevased Schwalbed alla panna, sadulaklamber 2€-ga poest osta jne, kuna esirehv tundub nagu oleks riidest ja tagarehv punnitab mitmest kohast 5 ati peale) või peab austusega suhtuma?
Vanatehnika päris võõras teema ei ole, aga vanadest velodest ei jaga halligi...
Iseenesest sõidab kergelt ja jooks on täitsa tänapäevasega võrreldav.
Pidur veidi tahab ka tegelemist.
...
See ütles, et, kle, mul üks uunikum garaažis vedeleb, võta omale, niikauaks, kui endale uue ostad; keevita loksud kinni ja pärast viska või minema, tal seda vaja pole.
Selline:
Mingit nime raamil kuskil näha pole, sest raam ja porikad on hoolikalt ja pintsliga musta värviga "konserveeritud".
Kuna soomest on ta toodud ja "H" täht on mitmes kohas, siis ise arvasin, et vblla on Husqwarna...
Raami numbrit ei leia kusagilt.
Ehk siis tekkis küsimus, et kas sellist võib retsida (ja tänapäevased Schwalbed alla panna, sadulaklamber 2€-ga poest osta jne, kuna esirehv tundub nagu oleks riidest ja tagarehv punnitab mitmest kohast 5 ati peale) või peab austusega suhtuma?
Vanatehnika päris võõras teema ei ole, aga vanadest velodest ei jaga halligi...
Iseenesest sõidab kergelt ja jooks on täitsa tänapäevasega võrreldav.
Pidur veidi tahab ka tegelemist.
...



Selle puhumisega on ka nii, et seda tasub teha. Hoiab nii pumba kui ka kompressori pealt kokku, mis küll mul tegelikult olemas on - külmkapi mootorist ise tehtud aga elektrit on ikka kotiga vaja poest tuua selle jaoks. Kusjuures ka vanade külmkappide torustikest leiab huvitavaid gaase, millega rattakumme täita. Ma ükskord proovisin freooniga, 2 meetrit sain sõita, siis külmusid kummmid asfaldi külge kinni juulikuus. Jutt jumala tõsi. Lisaks ei taha ju haruldustega sõita kah ja kuidagi peab ju kopsumahtu treenima juhuks kui peaks mõne uuema sõidukorras ratta peale trehvama nende vanade risude kõrval.
Kindlam variant oleks muidugi sinised mehikesed saata läbirääkimisi pidama aga miskipärast kõhutunne ütleb, et nemad seda ette ei võta või menetlevad senikaua kuniks lisaseadme toiteallikad küpsed on. Telefonide puhul on ju lihtne ukse taha minna aga seda nad miskipärast eriti ei tee ja omanikud ise jooksku miljööväärtuslikes piirkondades ringi ja ajagu oma kadunud asju taga. Ajakirjanduses mitmeid näiteid läbi jooksnnud