Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Pilte ei näe.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 10,871
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Minule säärased kiiksuga ja otsese kasuta asjad meeldivad. Palun jätkata, ainest näikse olema.
Kas mõtte metallivalamine on enda töö võis ostetud teenus?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Hm, palun vabanust mõttetu mõtte eest.
Vaatasin, et miskit võrri teema ja polegi esiti avanud. Mingi "jõu" mõjul aga ikkagi klikkasin nüüd ja voilaa, päris asjalik tegemine. Polegi mingi tavaline võrri tuunimise teema.
Saarlane ütleb sellise asja peale "kena" - midaiganes, aga see tähendab head.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Väga lahe aparaat,jätka samas vaimus...................
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Postitused: 2,237
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
See pill HD i versioon ,pluss 100 a.Uues kuues .Ilus.
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Näen pilte.
Kena asi, tõesti selline Harrikalaadne natuke. Üks küsimus ka - miks on esiratta telg peaaegu esikahvli pöördteljega ristuv? Järeljooks on muidugi keeruline asi (ega minagi täpselt tea misasi) aga niipalju üldlevinud geomeetriat korrigeerida...
Kas mingi konkreetne eesmärk/vajadus või lihtsalt juhtus nii?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
(29-07-2017, 00:04 AM)motamees Kirjutas: mis siis, et sõidustabiilsuse arvelt. Ega need pika kahvliga tsiklid suurt paremad pole.
Kunst nõuab ohvreid...
Kui me sõbraga lapsepõlves Jawat venitasime, tegime enne põhitõed selgeks.
Ma ei taha laheda projekti kallal norida, tahan teada projekteerimise käiku. Iial ei tea, millal endal mingit inffi vaja läheb.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
(29-07-2017, 11:12 AM)AndreV Kirjutas: (29-07-2017, 00:12 AM)Marko Kirjutas: (29-07-2017, 00:04 AM)motamees Kirjutas: mis siis, et sõidustabiilsuse arvelt. Ega need pika kahvliga tsiklid suurt paremad pole.
Kunst nõuab ohvreid...
Kui me sõbraga lapsepõlves Jawat venitasime, tegime enne põhitõed selgeks.
Ma ei taha laheda projekti kallal norida, tahan teada projekteerimise käiku. Iial ei tea, millal endal mingit inffi vaja läheb.
Ootasin juba kas siin foorumis ka see teema üles tuleb ja tuligi. Tehtud sai ta nii tõesti disaini eesmärgil, et rehv oleks raamile lähemal. Ja juhitavuse langemist mina tähele ei pannud. Minuarust väga stabiilne.
Kui nüüd paar päeva tagasi oma CX(mnt stiilis krossiratas) jalgrattaga sõitsin oli sellega suht raske otse sõita 
Olen kah märganud kui midagi teed nii et endale meeldib tullakse kohe selle tarbimis väärtusega
aga mulle meeldibki nii tarbida
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV