Tsitaat:metsakohin
Ütleme nii, et plaanid on selleks, et neid muuta:
1. Läks tunduvalt suuremaks, kui plaanis oli, sest mootor ja kast tulid panna teised ja soodsalt oli saada Fordi 1,8.
2. Oli plaanis säästuprojekt, sest ühte-teist oli olemas - läks ikka natuke maksma ka, sest hüdra on kõik uued detailid. Kõike kinni ei keevitanud, seega gostile mittevastavaid polte-mutreid on ka ikka kilode viisi.
3. Aega läks ka kordi rohkem, kui oli arvestatud, sest paljud koostud tuli mitmeid kordi lahti-kinni kruvida.
Kogu iseehitamise tegelikkuse on ksf! metsakohin oma vahva DIY punase trakatsi teemas kenasti kokku võtnud. 3 vaala: muutub, maksab ja kulub aega
Ükstaspuha, millisest kolmest vaalast raudkindlalt kinni pidada, siis teised kaks muutuvad teadmatu elik Tambovi koefitsendi võrra.
Kõige lihtsam näide oleks maja, mida me enamus vist oleme oma elus ehitanud ja kus on üldiselt tõesti ülitäpne "plaan" olemas viimase lambi ja seinakontaktini välja: teed täpselt projekti järgi ja mitte kunagi ei saa nii odavalt ega kiiresti, kui plaanisid
Kusjuures vaal nr.2 ongi see "kurja juur" mõttekuse ja mõttetuse puhu: kui hakkad kilekotiga poes käima, siis saad tegeliku maksumuse teada
See hüdro välja toomine on eriti valus: mul ka "Toolik" kallines topelt peale uute vollade teha laskmist...ja uue jagajani ei jõudnudki.
Järgneb kuulutus DIY mõtetusest minu jaoks (loll ja oskamatu
):
Kuna "Toolik" vedeleb
aastast 2018 mul linnas garaažis ja ei ole näha, et mina seda edasi viitsiks-tahaks-oskaks aretada, siis ma
annaks selle hea meelega kellegile edasi, kes seda viitsib-tahab-oskab jälle kord
tööle panna! Vanarauda oskan ise ka viia. Lahtivõetud 69 katel koos kõigi vidinatega (kasvõi korralik radikas!),
51 kast ja pidur töötab hästi, miski höövli tagasild Põka ratastega,
ülikorralikult ehitatud, ainus häda on tohutu rooliloks karbis ja seda ei õnnestunud vähemalt mul arstida. Hüdro "enšaa viie" pealt, voolikud uued, silindrid lekivad tsipa. PTOd pole. Koos Toolikuga saab kaasa ja tuleb ära viia ka pildi paremas allnurgas näha olev vana Transiti katel koos kastiga, mis oli loll mõte sinna aretada. Tegelikult peaks sinna panema mingi väikese diisli või üldse hüdropaki ja kasti peavõlli ringi ajama hüdromootori. Ja põhjus väga lihtne: suvel soojaga on mul muud teha kui trakatsit aretada ja talvel külmaga seda ei tee. Kätte saab kasvõi kohe, kilulinnast Nõmmelt
Edit: tõestus, et see kombo töötas ja oleks ka praegu võimeline toimima, kui katel kenasti kokku tagasi panna. Ainult tagakühvlit enam pole, see on nüüd Kubota sabas, ja LED töötuled samuti.