ETKVL-i kaubakäru ehk "Autoroller ET-1,5"

Minu aparaadil puuduvad pidurid, kuna pidurilindi on keegi kunagi eemaldanud. Suure tõenäosusega kasutatakse seda linti veel kusagil, mõnel teisel traktoril. Kas oskab keegi öelda, mis lint sinna sobib? Kui on kellelgi pakkuda sobivat, siis soovin osta.
raudpats1@gmail.com
5567o5oo
Vasta

Ja ZID mootori süüdet ka vaja endiselt, või vähemalt süütepooli    
Vasta

https://www.osta.ee/pakikaru-175406293.html
Vasta

https://okidoki.ee/item/transpordikaru/10701007/
Vasta

Tere plaanis siis oma ET 1,5 maale viia ja uuriks mis ta kaaluda võiks?

Lgp.
Vasta

(03-08-2022, 14:39 PM)pritsumees112 Kirjutas:  Tere plaanis siis oma ET 1,5 maale viia ja uuriks mis ta kaaluda võiks?

Lgp.
umbkauda 460kg peaks olema
Vasta

Naabrimees pani just ühe kaubakäru müüki, tundub üsna kobe veel olevat

https://www.osta.ee/etkvl-kaubakaru-184320781.html

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tere väärt pärandi hoidjad! Otsime "Võsavinkli" saate jaoks töötavat ETKVL-i autorollerit.

Lugupidamisega
Martin Aare
Saate toimetaja
55654625
Vasta

https://www.facebook.com/marketplace/ite...tory_share
Vasta

Tere. Pakkuda selline mootor. Tule ainult järgi. Tänamagi ei pea. Täname ise kui ära viiakse Smile
[Pilt: oEjDyKt.jpg]
[Pilt: A7ISwyD.jpg]
Vasta

Oksjonil selline isend pakkuda:

https://www.osta.ee/et-1-5-kaubaroller-213594451.html
Vasta

Äkki kellelgi on pakkuda ETKVL autorolleri sidurikettaid? Enda omad nii kulunud, et peaks ühe vahele juurde panema mõlemale poole.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Sai täna üks ETKVL elukas omale juurde toodud. Mõnus patiina ja samblane. Rolleyes

Sõidab. Aga gaasisüsteem tahab põhjalikku ülevaatamist ja siserehvid on kutud.

Kui kellelgi pakkuda siis huvitavad järgmised asjad:
-Originaalne õhufilter mis käib flantsi külge
-Rutska. Annab sinna ehk mõne motika universaalse panna?
-Sisekummid 4tk

[Pilt: H7N8CuL.jpeg]

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Marketplace leid
Vasta

Tere!
Otsin Tartu Jõgeva ümbruses autoroller ET-1,5 mootor ZID-4,5 asjatundjat.
Vajaksin nõu ja abi. Oodatud nõu ka teistest piirkondadest.
  aare891@gmail.com   tel. 56295428
Lootma jäädes Aare.
Vasta

Kuidas sidurikasti sisu kätte saab? Siduri rakendamise kahvel jääb ette, et välja tõmmata. Seal nagu mingid tihvtid mis hoiavad võlli lülituskahvli küljes. Aga osandamiseks jäi mõistust väheks.

[Pilt: IyKNvql.jpeg]

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Vist oli nii, et lülituskahvli võll vaja välja tõmmata siis tuleb lülituskahvel üles välja ja peakski asi laiali pudenema.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(02-05-2025, 19:29 PM)M.R. Kirjutas:  Vist oli nii, et lülituskahvli võll vaja välja tõmmata siis tuleb lülituskahvel üles välja ja peakski asi laiali pudenema.

Peksin seda ühele ja teisele poole. Ei tahtnud kummalegi poole tulla. Mulle tundus, et seal on kaks tihvti, mis võlli selle aasa sees fikseerivad. Kuidas neid sealt kätte saada? Rolleyes

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Sain selle kahvli lõpuks kätte sealt. Võll tahtis suuremat haamrit näha. Täna sai siis siduri turgutamise operatsioon lõpule viidud. Veel töötas, aga kangi käik oli kole suur ja kohati hakkas libisema ning tahtis kole palju jõudu, enne kui haakis. Paganama suur jauramine oli. Igal pool tihvtid. Ja kuna minu autoroller on ümberehitatud ning sinna lisatud reduktorkast, siis selgus, et minu siduri kast rolleri alt välja enam ei mahugi. Seega tuli seda tööd teha kast rippus tagatelje peal.

[Pilt: 8Z1jPYs.jpeg]

Tööd tuli teha siis seal:
[Pilt: jCGCm2R.jpeg]

Üks siduri pakk oli sedavõrd kulunud, et siduriketaste keskel olev hammaks on vastu korvi hõõrunud:
[Pilt: aVd6QrM.jpeg]

Mõõtsin pakid üle. Üks oli 20.5mm paks, teine 21.5mm. Esimese laksuga panin esimesse 3 ketast ja teise 2. Mõõtsin üle, mõlemad pakid olid peale seda 24mm ja tundus, et kõik kenasti mahub. Panin ühe komplekti kokku ja lükkasin võlli läbi, et liikuvust testida. Natuke tihke oli - samas polnud millegagi võrrelda. Helistasin ksf. MR-le ja uurisin, mis paki paksus peaks olema. Targemad mehed manitsesid, et kui liiga palju kettaid panna võib vabakäik ära kaduda. Selle hirmus võtsin uuesti lahti ja jätsin esimesse 2 ketast ja teise 1. Paksused mõlemal ca 22,5mm. (Originaalis tundub, et on 20 ketast per pakk. Mul siis ühes nüüd 22 ja teises 21)

Panin kokku ja selgus, et oleksin võinud vabalt mõlemasse pakki ikka 1 ketta rohkem panna. Hoova käik ikka suur veel, aga nüüd seob kenasti. Ma küll loodan, et ma seda tööd pikka aega ei pea uuesti ette võtma. Kokku avastamise ja mässamisega poolteist tööpäeva nokitsemist. Kes plaanib selle ürituse ette võtta, siis kindlasti tuleks jälgida et siduripaki ketas mis käib vastu korvi ennast oleks see millel hambad sees pool. Kui panna paaritu arv kettaid, siis peab seetõttu kuskil keskel kaks ühesugust ketast kõrvuti jääma.

Pakid koostatud:
[Pilt: Ke7NvgO.jpeg]

Ja tulemus siis selline:
https://youtube.com/shorts/1JuXvQfwC4U

Saab aias ringi kärutama jälle hakata Cool

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne