02-03-2024, 12:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2024, 12:27 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(02-03-2024, 09:51 AM)alfredo Kirjutas: Ilmselgelt on kasutatud vanema Tesla mudeli ostmine ajuvaba tegevus ja seda on Muski poolt palgatud insenerid proovinud klientidele juba pikemat aega tõestada. Samas leidub igasugu kangekaelu, kes nii lihtsalt alla ei anna. Seega, kui sul on vanem S või X, mine tee oma rimakas korda, enne kui lõbusal eurotripil kuskil middle of nowhere kallist maanteeabi ootama pead.See vastupidavuse probleem, et ühe mootoriga saab loodetud "vanakooli" 500 000 km asemel tänapäeval sõita ainult 200 000 km enne kapitaalremonti ei ole ainult elektriautode ja Teslade probleem. Samamoodi Tesla kaasaegsed (2010+) bensiiniautod oma 1.0 ja 1.2 turbolaaduriga mootoritega (nt. VW, Ford) võivad omada maksimaalset läbisõitu ca. 100-150 000 km ringis enne kapitaalremondi vajadust. Üks selline mootor olevat näiteks Fordi 1.0 EcoBoost, mis võib vajada 100 000 ringis kapitaalremonti juhul kui autot on näiteks kasutatud tehasepoolt ettenähtud 30 000 km õlivahetusvälpade ja LongLife õlidega. Nendega võrreldes on ka nt. 1992. aasta Audi 80, mille 2.0 bensiinimootor on nüüdseks 300 000+ km sõitnud ning millele saab vajadusel suvalist odavõli peale valada, ilus vanakooli mälestus uskumatust vastupidavusest.
Tesla Suure Mootoriühiku taasleiutamine
...
Ja eks maailmapildis ole need 200 000+ läbisõidu probleemid rohkem selline Ida-Euroopa ja vaesemate riikide probleem. Keskmine Tesla klient vaevalt, et ühe ja sama autoga kogu elu ja 500 000 km sõita plaanib. Pigem ikka 3-5 aastat pärast esimese Tesla ostu omakorda uus ja moodsam auto liisingusse kuna vana on niikuinii moraalselt vananenud ja "palju sõitnud". Muidugi leidub igal pool maailmas veidrikke (sh. siinkirjutaja), kes nt. 20 aastat vana autoga tahavad 500 000+ km sõita, aga mida rohkem arenenud riikide elukvaliteedi poole liikuda, siis seda vähemaks jääb ka suhtarvuliselt "selliste veidrate hobidega" tegelevaid inimesi.