4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Koristuse käigus tuli välja u. 80 elevaatori koppa. Kasutamata aga roostes, enamasti vaid pindmiselt. Osad kümnese pakid veel lindiga koos. Sobivad sihtotstarbeliselt kasutusse või kuuri seinale mutrikarpideks. tee oma pakkumine. kes soovib, see helistab 5 I I 4 2 3 mõne päeva jooksul    

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Mis TOJOTA HIACE vajab karteri põhja? Või lausa pilt saadaval?
Vasta

(23-03-2025, 21:11 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Mis TOJOTA HIACE vajab karteri põhja? Või lausa pilt saadaval?

1998 aasta nelivedune.
Vasta

Panen ARK andmetest piildi ja ka õlivannist.
Ja varuosanumber on 12101-54271

PS! internetis mõned optimistlikud müügiputkad ka seda pakuvad. Aga reaalselt pole keegi suutnud seda tarnida. Suht enamus üritavad tellida selliseid asju ka Yoshipartsust või Toyota classic partsust. Mõlemaga olen otse ka suhelnud muude jaapani projektide tarvis asjade hankimisega ja ka selle õnnetu õlivanni saagaga. Siiani kahjuks vaid viisakad vabandused.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Isand Wagoneeri Ssangyongi saagat lugedes valdavad mind kahetised tunded.
Ühest küljest kergendus. Muidu oleks ma ise selle Sangaga hädas kui lits lapsega. Aga nüüd tegeleb asjaga vähemalt spetsialist, mitte diletant.

Teisest küljest südametunnistus siputab. Oleks nagu kolleegile ES-autot teinud. Kinnitan avalikult ja käsi südamel - andsin auto üle täpselt sama pahaaimamatult ja heauskselt, nagu selle ka soetasin. Ja erinevalt Loo roikahangeldajatest, tasuta.

Positiivsema poole pealt - nelivedune kolksvaagen T4 veeres Ukraina pinnale. Seekord sai veidi masohhistlikult sõidetud - üksinda, väikeste pausidega 16h, 3 liitrit kohvi ja 1300km järjest ei ole üldse tervislik kui eelmisel ööl on magatud napilt kaks tundi.
Õnneks kaasneb vananemisega ka organismuse tundmaõppimine. Nii tegin 300km enne piiri lahti RedBulli ja manustasin sellest lonkshaaval napilt pool. Kestsin sellega ilusasti piirini ja seal võttis traditsiooniline adrenaliinilaks (kas seekord n@ssitakse?) juba üle. Ei n@ssitud. 
Tund hiljem keerasin juba Volodõmõri hotellis külje maha ja tänu kofeiini täpsele doseerimisele vajusid nahad silmadele kiirelt.


   
Vasta

Sangadegajongi edulugu jätkub. Vahetatud KSP regulaator oli ilmselt õige valik(tänud ka ühele KSF ile vihjete eest). Sest nüüd saab autoga juba reaalselt ka liigelda ja üle ristmikugi nii sõita,et hirmus ei hakka. 
Kaasa tulnud rehvid said ka alla. 
Siis laekus vihje,et ühes lammutuses on just selliste sildadega pill nagu vaja. Ja esiamordid ka äkki olemas seal. Kohale minnes selguski,et täitsa olemas ja saadaval. Püstaku eest küsiti 100.-/tk. Soetasin need ära ja täna vahetasin ära. Esiosa tõusis 5..6cm. Nii,et selle osakonnaga on korras.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kuigi sangadegajong on kõik võimalikud graafikud ja plaanid sassi ajanud,sai täna kõige kiuste sisse aetud 4*4 hiace,et alustada esialgu kergete mõttetalgutega kuidas ja mida teha.
Buss läheb 54-nda mehaniseeritud brigaadi rindemeedikutele. Nii,et ehituses saab küsida juba konkreetseid soove. Esimese asjana peab keevitused kere ja põhjaall ära tegema. Siis uued tagaamordid ja õlid ning filtrid. Siis esisilla ka üle vaatama ning seejärel vaatab juba mida sees teha.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kirjutan siis ka reisikirja.
Kui kõik ausalt ära rääkida, kujunes nii, et jäin jälle pisut pikemalt Ukrainasse nõu ja jõuga aitama.

Tööst puudust ei tule, kõigest muuga on jälle kehvasti.

Pühapäeval sai hinge tõmmatud, esmaspäeval läks juba mürgliks. Kolksvaagen läks maalri juurde, ise kihutasin töökotta ja tegin umbes kolm eelviimast liigutust MB Vario kallal, mille furgooni on sisustatud eeskujulik hambaravikabinet. Siis tuli see traktor roolida teise linnaserva abiorganisatsiooni "Dental Front" peakorterisse, et meditsiinitehnik veel seadmed üle kontrolliks enne kui masin itta tööle läheb.

Päris vinge autonoomne lahendus on ehitatud. Veepaak, kompressor, vaakumpump, webasto... "keldris" Kutsarile voodi nende kohal.

Taga siis täisväärtuslik tool, puurid, röntgen... võeh. Täpselt nii vastik, nagu hambaarsti juures oleks.

   

Järgmise projektina sai garaaži aetud Mersu Sprinter kiirabifurgoon mille olid siia saatnud Briti krooni alamad. Sellel olla "mootor kotis", mis ilmselgelt vastas ka tõele vaadates otsa väga õlisele jahutusvedelikule. Õhtuks kõlkus see mootor delfri otsas ja järgmisel päeval sõitis pikapi kastis teise töökotta, kus reanimeerimine läbi viiakse. Lisaks läks samas koormas samasse kohta samuti resnimatsiooni kolmesilindriline Juhan Põder, mis enne surma generaatorit ringi ajas.

   

Filosoofilisi küsimusi - kas puudub mootor?
   

Või auto?
   


T4 sai pintselsaba juurest ära toodud ja 128. brigaadi droonimeeskonnale üle antud.
   
Samuti käisin uuesti Variol külas ja osalesin sellegi tutvustamise ja üleandmise tegevustes.
   
Nüüd on käsil medevac Hiacele killukaitse.  Kevlarkanga katmine mingi PUR sodiga, tulemuseks paneelid, mis väidetavalt annavad piisavalt efekti.
               


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Sai matistatud ja kinni kaetud ning siis avastatud,et kinniti purgi kaas ei ole eelmisest korrast korralikult kinni vajutatud saanud,ehk kinniti oli ära kuivanud. Tean,et mingi neljast riiulil olevast autovärvide kinnitist sobib ka sinna tööstuslikule asjale,aga eks homme normaalsemal ajal tüütan inimest kes asja jagab  Big Grin


Manustatud failid Pilt (pildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Hommik oligi targem kui õhtu.
Kuna täna ilus ilm,siis läheb varsti päikse kätte kuivama.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Samal ajal ühes teises garaažis...
   

Navaral sai amputeeritud kast, et raamimurde paremini kinni keevitada saaks. Kuuest poldist neli allusid mutrikeerajale, üks käis ringi ja sai tiigriga poolitatud ja viimase ümmarguseks roostetanud pea puurisin maha.

Tulede pistik lahti, paagi täitetoru ja korgi "turvanöör" tiiva küljest vabaks ja võiski "kuzovi" maha vinnata.

Vedrude vahetus saab ka toimuma.

Ja Hiacel on kuut, küljeuksed ja katus killukaitse paneelidega kaetud.
Vasta

Ja kodumaa pinnal sai sangadegajong õue päikest nautima aetud. Siis tuli heademõtetelinnast saabunud poeg appi ja aitas järgmise sorondi kiirelt ära matistada ja katta.
Nüüd see ka hall. Bussi veel ei värvi,sest enne peab ülevaatuse läbima ja seal ei meeldi kui värv ei klapi.


Manustatud failid Pilt (pildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne