ZAZ 968M läheb käima, aga sureb kohe välja.
#1

Sai ss tahe käima tõmmata sõbra seebikarp mis on seisnud väidetavalt vähemalt 15 aastat, ja isegi siis oli starter hambuvuses kinni kuid seda ma ei karda.
Täna proovisime ja ta tahtis käima minna kuid hakkas tööle aga töötab umbes pool kuni poolteist sekundit, võtab pöörded yles ja sureb uuesti välja, mis seda põhjustab?
Vasta
#2

Tõenäoline seletus probleemile ühest vanast teemast: Link
(29-08-2006, 10:02 AM)metsamees Kirjutas:  ....Veel üks asi mille peale väga kergelt ei tule on käitumine kus võtit andes veab ilusti mootorit ringi, lubab, vahest isegi läheb käima ja sel hetkel kui starter tagant ära võtta sureb välja. Kui sellist tsirkust teeb uuri süütepooli külje all olevat valget keraamikast klotsikest, tõenäoliselt on seal  sees oleva reostaadi traat katkestuses. Zazil on see süütepooli värk tehtud nii et poolil on 3 klemmi. must  juhe läheb katkestisse , roheliste peale antakse + pinge kui süüde sisse keerata ja kolmas klemm, tõesti peast ei mäleta mis värvi  juhe sinna külge käis) saab ka + pinget aga ainult starteri keeramise ajal. Asja idee on selles et mootori töötamise ajal käib vool läbi reostaadi, süütepooli ja lõpuks läbi katkesti kontaktide massi. Starteri keeramise ajal jäetakse reostaat mägust välja et säde tugevam oleks : pinge otse süütepooli mähisele ja sealt läbi katkesti kontaktide massi....
Vasta
#3

(17-04-2025, 23:12 PM)mossepower Kirjutas:  Tõenäoline seletus probleemile ühest vanast teemast: Link
(29-08-2006, 10:02 AM)metsamees Kirjutas:  ....Veel üks asi mille peale väga kergelt ei tule on käitumine kus võtit andes veab ilusti mootorit ringi, lubab, vahest isegi läheb käima ja sel hetkel kui starter tagant ära võtta sureb välja. Kui sellist tsirkust teeb uuri süütepooli külje all olevat valget keraamikast klotsikest, tõenäoliselt on seal  sees oleva reostaadi traat katkestuses. Zazil on see süütepooli värk tehtud nii et poolil on 3 klemmi. must  juhe läheb katkestisse , roheliste peale antakse + pinge kui süüde sisse keerata ja kolmas klemm, tõesti peast ei mäleta mis värvi  juhe sinna külge käis) saab ka + pinget aga ainult starteri keeramise ajal. Asja idee on selles et mootori töötamise ajal käib vool läbi reostaadi, süütepooli ja lõpuks läbi katkesti kontaktide massi. Starteri keeramise ajal jäetakse reostaat mägust välja et säde tugevam oleks : pinge otse süütepooli mähisele ja sealt läbi katkesti kontaktide massi....

Suured tänud!
Vasta
#4

Katsetamiseks võid need plussjuhtmed omavahel traadijupiga kokku ühendada. Toonitan - proovimiseks! Sõita niimoodi ei tohi, kõrvetad süütepooli läbi ülepingega!
Kui õiget süütepooli võtta ei ole, siis võid ka mõne välise variaatori panna, need enamusel vanadel autodel süütepoolist eraldi.

Mida see "starter hambuvuses kinni" võiks tähendada ses kontekstis?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(18-04-2025, 13:02 PM)Marko Kirjutas:  Katsetamiseks võid need plussjuhtmed omavahel traadijupiga kokku ühendada. Toonitan - proovimiseks! Sõita niimoodi ei tohi, kõrvetad süütepooli läbi ülepingega!
Kui õiget süütepooli võtta ei ole, siis võid ka mõne välise variaatori panna, need enamusel vanadel autodel süütepoolist eraldi.

Mida see "starter hambuvuses kinni" võiks tähendada ses kontekstis?

Lihtsalt auto ei jäänud tööle töötas mingi 2 sekundit maksimum ja siis suri välja jälle, Starteris olid sees mingid pudinad kinni, kiskusime starteri ja süütepooli maha, süütepoolil ei olnud nagu midagi viga panin tagasi ja siis sõber tegeles starteriga võttis mingi relee ja vedru lasi WD-40 yle panime kõik tagasi ja tiksus ilusti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne