Küsimused ZIL veoki kohta
#21

(03-02-2025, 00:17 AM)13piisab Kirjutas:  
(02-02-2025, 23:37 PM)Marko Kirjutas:  Mitu teemat selle auto kohta kokku on?
Kas kõik on vajalikud?

On 2tk ehk 2 või isegi 3 teema võrra vähem, kui kodanik MuhuMees teinud on: ma tõstsin kokku.

MuhuMees - Sul tekib ilmselt nii enne kui pärast selle Zili käimasaamist veel hulgaliselt palju küsimusi. Küsi need palun siin teemas.
Muidugi mõningad küsimused on juturobotile jõukohased - nt mootori õlimahutavus ja viskoossusnäitajad.

Selge, vabandan mul ikkagi esimesed korrad veel.
Vasta
#22

Olen saanud ta sõitma ja lõdviku korda aga kui täna peale katsetamist tahtsin veed välja lasta radikast ja mootorist ei liikunud üksi kraan ja üks läks katki, kas keegi teab kas GAZ-53 kraan sobib ZILi mootorileja radikale? leidsin siukse: https://www.periko.ee/et/a/gaz-53-radiaa...305010-vs8
Vasta
#23

Tere, kas keegi oskab nõu anda too Zil mille veebruaris kaima sain toimetab mootori alal kenasti ainult vist radikas katki kylmunud mis ei ole muidugi mingi ime, kuid nyyd on yks palju suurem probleem käte jõudnud nimelt ei võta piduri süsteem õhku sisse või siis ei hoia seda kinni. Igatahes isegi kui mootor käib ja kompressor töötab, siis manomeeter ei tõuse. Kas keegi oskab õelda mis seda põhjustada võib?
Vasta
#24

(27-03-2025, 12:34 PM)MuhuMees Kirjutas:  Tere, kas keegi oskab nõu anda too Zil mille veebruaris kaima sain toimetab mootori alal kenasti ainult vist radikas katki kylmunud mis ei ole muidugi mingi ime, kuid nyyd on yks palju suurem probleem käte jõudnud nimelt ei võta piduri süsteem õhku sisse või siis ei hoia seda kinni. Igatahes isegi kui mootor käib ja kompressor töötab, siis manomeeter ei tõuse. Kas keegi oskab õelda mis seda põhjustada võib?
Väga palju variante ei saa olla: kompressor reaalselt ei liiguta õhku (ma alustaks sellest!), paagid lekivad, torustik lekib, pidurite tööorganid lekivad (membraanid näiteks), mõni kraan/klapp avatud asendis.
Kui õhk reaalselt liigub, siis sisina järgi oleks lekkeallikas leitav. Et V8 jauramine ei segaks kasutaks lekke otsimiseks välist kompressorit.
Vasta
#25

(27-03-2025, 13:23 PM)maaks Kirjutas:  
(27-03-2025, 12:34 PM)MuhuMees Kirjutas:  Tere, kas keegi oskab nõu anda too Zil mille veebruaris kaima sain toimetab mootori alal kenasti ainult vist radikas katki kylmunud mis ei ole muidugi mingi ime, kuid nyyd on yks palju suurem probleem käte jõudnud nimelt ei võta piduri süsteem õhku sisse või siis ei hoia seda kinni. Igatahes isegi kui mootor käib ja kompressor töötab, siis manomeeter ei tõuse. Kas keegi oskab õelda mis seda põhjustada võib?
Väga palju variante ei saa olla: kompressor reaalselt ei liiguta õhku (ma alustaks sellest!), paagid lekivad, torustik lekib, pidurite tööorganid lekivad (membraanid näiteks), mõni kraan/klapp avatud asendis.
Kui õhk reaalselt liigub, siis sisina järgi oleks lekkeallikas leitav. Et V8 jauramine ei segaks kasutaks lekke otsimiseks välist kompressorit
Selge, proovin järele kui aega leian.
Vasta
#26

(27-03-2025, 13:23 PM)maaks Kirjutas:  
(27-03-2025, 12:34 PM)MuhuMees Kirjutas:  Tere, kas keegi oskab nõu anda too Zil mille veebruaris kaima sain toimetab mootori alal kenasti ainult vist radikas katki kylmunud mis ei ole muidugi mingi ime, kuid nyyd on yks palju suurem probleem käte jõudnud nimelt ei võta piduri süsteem õhku sisse või siis ei hoia seda kinni. Igatahes isegi kui mootor käib ja kompressor töötab, siis manomeeter ei tõuse. Kas keegi oskab õelda mis seda põhjustada võib?
Väga palju variante ei saa olla: kompressor reaalselt ei liiguta õhku (ma alustaks sellest!), paagid lekivad, torustik lekib, pidurite tööorganid lekivad (membraanid näiteks), mõni kraan/klapp avatud asendis.
Kui õhk reaalselt liigub, siis sisina järgi oleks lekkeallikas leitav. Et V8 jauramine ei segaks kasutaks lekke otsimiseks välist kompressorit.
Katsetasin täna järele, kompressor pumpab liiga vähe.
Vasta
#27

Tubli ettevõtmine . Zil on jõuline masin igatahes . Mõnda diagnostika liigutust tuleb tema peal ka vaest jõuliselt teha . Kuna kaua seisnut kompressori puhul on rooste tema klappe kindlasti veits mõjutanud . Siis kui viitsid , oskad , võta lahti pealt ja puhasta klapid ning  õltia ära  Muidugi võid esmalt kompressorit mingi haamrikesega  koputada  , vaest ainult sodi täis . Kui jahutussüsteemi jääb külmaga vesi sisse siis enne läheb mootor lõhki kui radikas . Vask venib kenasti kui enne pole külma saanud.
Vasta
#28

(30-03-2025, 14:04 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Tubli ettevõtmine . Zil on jõuline masin igatahes . Mõnda diagnostika liigutust tuleb tema peal ka vaest jõuliselt teha . Kuna kaua seisnut kompressori puhul on rooste tema klappe kindlasti veits mõjutanud . Siis kui viitsid , oskad , võta lahti pealt ja puhasta klapid ning  õltia ära  Muidugi võid esmalt kompressorit mingi haamrikesega  koputada  , vaest ainult sodi täis . Kui jahutussüsteemi jääb külmaga vesi sisse siis enne läheb mootor lõhki kui radikas . Vask venib kenasti kui enne pole külma saanud.
Ilmselt proovin see nädalavahetus selle kompressoriga tegeleda, aga ma tahaks ka eest ära võtta seda nn nina, et ära võtta radikas tegeleda lõdvikute jne, mitu ja kui suurt polti sellel leidub?
Vasta
#29

Vaata ja uuri: https://www.konsulavto.ru/acat/trucks/zi...431410-130

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#30

(31-03-2025, 20:05 PM)kytz Kirjutas:  Vaata ja uuri: https://www.konsulavto.ru/acat/trucks/zi...431410-130

Aitüma!
Vasta
#31

Mina ei soovita seda nina küll eest ära haketa kiskuma . Võtad tuulutuskoja esmalt ära seejärel radikas tuleb kenasti ülesse välja . Ülalt pääsed ka lahti võtma ka lõdvikud . Kui isegi mootorit vahetad siis kordades lihtsam on kabiin maha võtta . Kui muidugi võimalus on.
Vasta
#32

Teistpidi jälle: kuivõrd küsijal on auto ehitusest kaunikesti ähmane ettekujutus, siis nina demonteerimine ja sellel järgnev õgvendamine ning koostamine annab suurepärase võimaluse tutvuda materiaaltehnilise osaga segamatultSmile

Minimaalse vajaliku leiab siit: https://www.osta.ee/c-kategooria-autod-a...18459.html
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne