Mootor D-8. Muidu sõidab hästi, kuid siduriga jama. Kui kaane maha võtsin, jooksis sealt hulga bensiini maha. Karteripoolte vaheline tihend korras/väntvõllipuks peaks ka nagu olema- sai lastud teine treialil uus teha ja tundub täitsa tihe. Minu mõistus enam ei jaga, kuidas see bens sinna sidurisse satub?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Eks ta kas väntvõllipuksi või siis selle kruvi vahelt, mis väntvõlli otsas hammasratast kinni hoiab, satub.
Ega seda vene inseneride loogikat ei tea täpselt aga tundub, et selles midagi otseselt halba ei olegi ja vist on kerge leke siduriruumi isegi lubatud... milleks muidu see \"vinge\" tihend seal sidurikaane vahel ja tehase andmetel on tegu \"poolkuiva siduriga\"... :-)
Postitused: 3,022
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
17-08-2004, 12:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2004, 12:13 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
Tasub masinat seisma jättes kraan kinni keerata, minu aparaadil ujuk ei sulgenud eriti hästi ning bens jooksis karpast otse karterisse.
ja siis sidurikaane vahelt maha....
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Mul oli ka kunagi võrril selline jama, aga see on jah tingitud ebatihedast nõelast, sellest puksist või siis kehvasti käivast mootorist mis ei söö seda pena lihtsalt ära... Tulemuseks on siduri libisemine millega on võimalik isegi kettad siniseks lasta
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Olen küll jah sest olen sõitnud võrriga kaks remnditud mootorit ja ühe uue läbi... Uut d8 mootorit sai järgi ka aidatud pea mahalihvimisega, ütleme nii et mootor läks üle 50e välja ja pidas isegi 3000km vastu. Praegu sõidab see võrr veel jõgevavahel sama mootoriga ringi aga suht hõredana...kahju on vaadata kuidas seda võrri lõhutakse!
Postitused: 47
Teemad: 13
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Seda, et bensiin jookseb siduri ruumi, pole küll isegi perse kukkunud vene insenerid ette näinud. See on puksi viga.
Tihend on seal loomulikut selleks et sealt lisa õhku silindrisse ei imeks, mitte selleks, et sinna sattunud bensiini kinni hoiaks ja koguks kuni siduri padjad puruks ligunevad.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
no aga puksi söömiseks peab ka mingi põhjus olema(kulunud väntvõlli laager)
Postitused: 47
Teemad: 13
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Kõige tõenäolisem põhjus on mitte tsentris jooksev väntvõll, mis puksi ära sööb, kuid ka väsind laagrid võivad põhjuseks olla.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
26-08-2004, 17:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2004, 17:37 PM ja muutjaks oli
vootele.)
aga öelge, kas too puks on seal vahetatav või on väntvõlliga ühes tükis?
tekkis mõte, et kui hakata võrrivõidusõidu tarbeks mootorit ehitama, siis tolle puksi (ehk siis pöördsiibri) avaus on suhteliselt väike ja kavas oli sae karbussi peale ehitada... kas annab seda seal suurendada veidi?
Postitused: 47
Teemad: 13
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Muidugi annab, anna aint viili. Sae karbuss sobib küll, aga see ei anna suurt midagi.
Pange oma pillid hästi käima, septembri keskel peaks olema juba uuesti Rapla etapp.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Võrri sidurimäng jookseb täis sellepärast, et kraan ei pea. Need vene kraanid on sellise eripäraga. Ise olen kasutanud Jawa kraani või peale sõitu tõmmanud bensiinivooliku kraani küljest ära. Ka need karbussi ujukinõelad üldjuhul ei pea nii hästi, et pikemal seismisel ei lekiks.