K: GAZ-63 hind?
#1

Tervis!

Vana tuntud küsimus eelkõige veoautode taastajatele. Et palju maksab üle ootuste heas korras olev gaz-63? Originaal v.a. küünlajuhtmed ja relee!
Pilti ei ole.
Kas 5000 või 50 000eeku?

Toungue kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#2

Määrab tehniline seisukord ja tootmise aastaarv (eri aastakäikude 63-d on nagu ka 51-dki mitmeti erinevad ja nende arvuline säilivus on erinev). Ning ka see, kas tõesti on vaid relee ja juhtmed vahetatud, muu algne viimase pisikruvini? Tahaks näha pilte...

Eks hind jääb Sinu pakutud autole sinna Sinu arvude vahepeale vast, kui kirjeldus vastab autole Smile

Ja veel - kas kast, kong vm erikere?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

To: Valdo

Kastikas. Pead muu suhtes päris ei anna aga väga originaalilähedane paistis küll! Pean natuke kodutööd tegema ja siis uuesti autot vaatama minema!
Samas kui keegi oskab spikrit anda, mis tunnused 63-l võrreldes 51ga olid, siis ainult kergendate mu teed püha tõe juurde!
Vähemalt poritiibadel väiksed kummilapakad olid küll olemas! Seda oskasin vaadata!
Ja muidugi vahekast ja esisillavedu loomulikult!
tootmisaasta 1962

Toungue kõps



Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#4

kõps Kirjutas:Samas kui keegi oskab spikrit anda, mis tunnused 63-l võrreldes 51ga olid, siis ainult kergendate mu teed püha tõe juurde!

Oehhhh. Pisierinevusi mustmiljon kui lugeda juurde mudelite aastakäikude erinevused, st asjad mis on hiljem tihti originaalsena kadunud. Saaks ülipika nimekirja.

Helista parem mullel millalgi, miski 15 minutiga ehk annan miski esialgse ülevaate.

Ise oman 51 ja olen viimasel ajal veidi uurinud selle ajalugu, aga midagi pisinatuke tean ehk ka 63dest...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

http://www.cars.auto.ru/gaz/63/
Just täna sattus näpu alla selline link. Pakutavatest on muidugi ainult 2 tk 63d, kuid selle eest mis seisukorras! 5000 eest tõenäoliselt N.Armee NZ (puutumatu tagavara) ladudest pärit masin. Ainult , et jah, mitte 5000 rubla eest ;( Mis on odav? mis on kallis?

Alles hiljaaegu pakuti 63e, millest alles oli jäänud väga vähe, Belarussi mootor, 53 tagasild, mingi isekompunn kast, kabiini sisu Volgast-ZAZini ja selle kõige eest küsiti... igatahes mitte vähe.
25 k. eest pakuti alles hiljaaegu väidetavalt täiskorras, kuid seisnud isendit.

a, 63 austaja.


Vasta
#6

To: kõps

Märkasin sinu joonealust esimest ostusoovi. Käisin eile vanatehnikasõbralikus tüvis, kus lükkasime üht 1985a. Saab 900-a üle kanali. Ja vanatehnikasõbralik tüvimees pakkus mulle M-410et, pidi olema suht normaalses tehnilises korras aga tahab muidugi tegelemist. Hinnaks nimetas 15tuh eeki. Kui sul tekkis huvi, anna märku!
Ja nüüd see Gaz-63 hind. Kusagil vist 94 aastal leidsin Viljandi kandist endise sõjakomissariaadi raadiotrans. furgoon Gaz-63 (1963). Muidu heas korras aga furgooni vineertahvlid ära vettinud ja pehkinud. Rehvid olid kui uued. Võtsin riski ja ostsin ära. Hinnaks küsiti 6000.- eeki. Tänu arki mõistvale suhtumisele nö. taastasin registris ja uute numbritega tegin ka Soomaal paar ringi. Ja aasta pärast müüsin heale kamraadile sama summa eest. Pool aastat hiljem üritati sama autot müüa soomlastele juba 15 000.- tollal fimi eest. Sõber sõbra naha koorib..... Aga tehingut ei toimunud. Ja möödunud sügisel pakkus mulle nüüd juba kolmas omanik sama autot ja mis sa arvad, mis summa eest?! No jälle oli hinnaks 6000.- eeki, vaatamata vahepealsele 9 aastale! Auto pidi asuma kusagil Hiiul, kellegi õues. Kokkuvõttes päris lõbus lugu ja tänapäeval müüja võib küsida tegelikult igat hinda, mille sülg suhu toob!

Lugupidamisega
Sm. Tasku


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne