See on tehnika mida olen näinud vedelemas viimase 3 kuu jooksul ringi sõites ja kõikjal on sama loll suhtumine, et las seisab või teen ise korda e-hea metsast puid vedada või kunagi käis üks soomlane ja pakkus mulle üht autot selle eest vastu... jne
2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Kosmonaut Kirjutas:Äkki keegi oskab öelda mis auto see on? Ja mis aastatel seda toodeti?
Tavaline Iivan-Villis ehk GAZ 67. Tootmisaastad 1942-53.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Soobel Kirjutas:Huvitav ikkagi, miks asjad terveks ei tohi jääda? Kas siis tôesti pole kôiki märatsevaid hulle rohelise plangu taha pandud?
Ohhhhh. Kui säärase plangu olemasolu niiviisi korraldada saaks, et sinna taha saaks vajalikke kodanikke paigutada, oleks maailm praegusest ikka palju ilusam. Paljud asjad (sh selline võluplank) jäävadki aga helesiniseks unistusepilvekeseks... O santa simplicitas...
Meenuvad kadunud vanaema meenutused 1917. aasta Peterburist, kuidas mässav rahvahulk poodide vaateaknaid ja lilleaiandeid segi peksis... Ja mõne aasta vanused uudisteagentuuride teated heaoluriigis Rootsis Göteborgis peetud G8 istungist...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
dzeiaar Kirjutas:heh
Ascona teisel pildil on teolt tabatud vares, kes just kummi tyhjendanud
Varesed on Mustamäel tõesti probleemiks: Käivad poriste jalgadega auto katustel ja kapottidel saia ja konte söömas ja pärast on katus porine ja saia puru täis. Ja siis veel need kajakad pasandavad ka kõik kohad täis, isegi siis kui pole lambiposti alla pargitud. Selle tulemusena pean peaaegu iga nädal autot pesema. Õnneks nad pole mul veel kumme tühjendama hakanud.
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2004, 21:43 PM ja muutjaks oli Martti.)
Kui meie Lypsikuga suvel seda Asconat nägime oli see ikka rohkem korras kui praegu. Ime et see üldse veel alles on, kui vahest viikase vanarauda ka töötavaid autosid ja traktoreid.