Gaz 51 1976 ivomets
#1

4 kuud töiseid päevi ja lugemisest unetuid öid ja sai üks Gaz niikaugele, et sai tänavale, et minna kuusepuud perega tooma ja miks mitte ka 24 õhtul  ka kirikusse.

Masina ostsin 10. septenbril 2018.  Oli üllatavalt komplektne ja heaperemehelikult püütud hoida. Kõiksugu plekke ja asju õnnestus siiski leida vanadest aitadest ja  inimestelt, kes ka mõne sellise teinud on.  Vanu mehi, kes süsteeme tunnevad elab kah veel, kes nõuga ja kirjandusega abiks olid. Tänud neile!!
Peale esimest kahte sõidupäeva tuli välja veel mõned vead, mis kõrvaldada tahavad aga muidu on täitsa sõidetav! ) Suuremaks häädaks on "kandilised" rattad, aga elame üle ja vahetame need välja ümaramate vastu. Ülevaatusel oli probleemiks vaid kõrge HC, mis sinna 3000 kanti näitas. aga ega klapid veel üle käimata ja jagajagi oli veel see, mis ostes küljes.  Masina kabiin originaal värvi järgi tehtud sai, sest kapoti alt oli veel seda õiget näha. Kõik plekid sai puhastatud ja mõlemilt poolt krunditud mingi ehituspoes müüdava pruuni krundiga, mis andis suurepärase kõvaduse peale paari päeva kuivamist katlaruumis, kuhu peale sai pärast täitekrunt ja värv. Sai hea ja peale korrosioonitõrje tegemist , peaks kestma kaua!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
   
Vasta
#2

Tore, et keegi veel neid masinaid elus hoiab!
Mul oli autobaasis selline esimeseks töövahendiks.
Tuleb meelde see topeltsidurdamine ja vahegaasi andmine...
Noid vaakumkojamehi ei saanud kuidagi tööle – tuli rohkem näpuga kruttida.
Põhiliselt oli ikka rool ühes ja mutrivõti(haamer) teises käes. Cool
Edu!
Vasta
#3

Muretuid kilomeetereid. Kuidas kasti tervis on?

Kas on teada ka umbkaudne valmistamise kuupäev?

Kui kunagi müüma hakkad, anna märku.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne