(30-11-2013, 00:53 AM)Mossemees Kirjutas: Omadest kogemustest võin veel öelda, et karpa põhjalikum remont algab põhjalikust puhastamisest. Peale seda saab alles vaadata, kas kuskilt kulunud puksi vahelt lisaõhku imeb jne. Mossel mul kunagi DAAZ 2140 jamas ja jamas, eks ta muidugi üks paras vene ime oma vaakumvärkidega oli ka....
Antud juhul ütles p---etunne, et vähese läbisõidu ja palju seisnud massina puhul ignoreeriks võimalust, et japsi tehnika kuskil katki on läinud ja ei hakanud seda tehnika imet lahti harutama, ilma manuaali ja ootava rem. komplektita, oleks asi lõppenud "igavese projektiga". nn ujukiruum oli erandiks.
Sassis vaakum sai pildi järele tagasi, suurem jagu voolikuid ja ühendusi üle kontrollitud. Võrreldes DAAZiga on seal umbes 10x rohkem juhtmeid-vaakumit.
(01-12-2013, 04:37 AM)viplala Kirjutas: Mina võin omadest kogemustest rääkida, et vana karpa sa kas saad tööle, või mitte, oleneb karpa sisust. Kui seal on ikka midagi ära kulunud, või vigastatud, võid jäädagi omi ajusid nussima ja googeldama...
...Karpas on miljon pisividinat, mis teema kõik perse võib keerata ja tavaliselt on puhastamine ainult 10% vigade võimalustest. 50% on katkised tihendid või lekked. 20% läbipõlemised ja kulumised. Ülejäänud osa on see, mis paneb ülemaailmselt inimesi foorumites nutma, ning mida parandada ei saa, või $$$...
Jagan arvamust, üks
Honda sai kunagi müüdud samas foorumis, mille karburaator oli kannatada saanud, tihendid jm katki, asja ideaalselt korda saamiseks oleks olnud odavaim tee uus osta.
Kusjuures see puuduv viimane osa, ma pakuks puusalt, et isegi 50% on enamjaolt seotud inimfaktoriga, ehk "Ne mešai mehhanizmu rabotat", millist siin ka eelnevalt juba korduvalt mainitud on.
Kokkuvõtvalt: pildid netist, puhastus nii seest, kui väljast (korduv), reguleerimine, määrimine (võllid), süütemoment; õigete kruvide keeramine, õigel ajal ja soovitavalt gaasianalüsaatori juures ja vajadusel nende operatsioonide kordamine. Vajalikud numbrid kukkusid viimaks 27-7-5-1,5 peale (korraks isegi 0,7) ja HC jäi sinna 2-300 vahele, mis antud aastakäigu massina jaoks loeti normaalseteks...