Postitused: 165
Teemad: 45
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
On ikka 20M, minu antud pildil lihtsalt teistsugune variant.
Kahjuks seda küll öelda ei oska, palju neid siin veel on. Aga eks ta ikka üpris haruldane ole...
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Taunus P5 17M/20M 1963-67 ehk \"pesuvanni-Taunuse\" teine põlvkond.
Tartus üks selline 2-ukseline valge, oli suvel auto24.ee-s müügis.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Mul on selle riistapuu müügiprospekt.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 57
Teemad: 20
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
omasin aastal 1980 selliseid mudeleid niikui Ford Taunus 12M ja 17M , ilmselt järeltulijaid neil ei olnud , kuna autod olid esisillaveoga. Sierra tuli tagaveoline ja Escort oluliselt väiksem. Kui suudan fotode hunnikust midagist leida siis scannin ka pildid.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
granada Kirjutas:omasin aastal 1980 selliseid mudeleid niikui Ford Taunus 12M ja 17M , ilmselt järeltulijaid neil ei olnud , kuna autod olid esisillaveoga. Sierra tuli tagaveoline ja Escort oluliselt väiksem. Kui suudan fotode hunnikust midagist leida siis scannin ka pildid.
Selline?
Esiveoga Taunuste järeltulijaks oli 1970. aastal jällegi tagaveoga Taunus, Suurte Taunuste (20M ja 26M) järglaseks sai Granada.
Minu arust olid esiveoga siiski 12M ja 15M, 17M oli juba suure kerega ja tagaveoga.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 57
Teemad: 20
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
to vax ja teised , ärge pead maha võtke mul , näpuvea kurat ronis kallale , oli ikke 15M ( häbi mulle) ja Herr smolini pilt on täpselt õige. 12m,i ja 15 m,i vahe oli veel tagatuledes ja käigukangi asukohas. Kardan jälle mööda panna kumb oli kummal mudelil aga ühel oli roolisambal ja teisel põrandal( käigukang) ja tagatuled olid ühel tilgakujulised ja teisel pikad ja kandilised.
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
12M oli muide algselt plaanitud tootmiseks USA-s. Lee Iacocca saamisega Fordi asepresidendiks 1962.aastal killiti see idee aga seal ära ja kogu tehtud töö anti Euroopa osakonnale.
Üks pluss siiski oli sel otsusel: see andis tee vabaks ühe teise masina arendamiseks: 1964.aastal nägi Iacocca \"lapsena\" ilmavalgust Ford Mustang.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
ryblikw114
Registreerimata
muidex kui kellegil tekib kunagi vajadus sellise auto klaaside järgi siis saan aidata,mul on selle taunus 17m või 20m kaheukselise täis klaasiring koos ukseklaasiraamidega ja tihenditega,kunagi ammu parseldati mulle maha ,aga autot mida lubati kohale tuua kohale ei toodudki... aga igatahes siis on olemas esiklaas ,tagaklaas,usteklaasid koos raamidega,tagakolmnurgad koos raamidega ja tihendid.
uurisin asja tegu on ford 20m t5-ga