Postitused: 50
Teemad: 17
Liitus: Jul 2003
Maine:
0
Küsimus siis selline: kas neid tiivakaari, mis ulatuvad küljekarbist kuni tagatiivani(vabandan, kui segaselt kirjeldan) on kuskilt eraldi tükkidena võimalik saada, või peab need lihtsalt laskma uued valtsida? Eelnevalt on autol igatahes üritatud ise sinna midagi aretada, kuid välimus pole ikkagi see, mis peaks. On kellelgi kogemusi/nõuandeid?
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Väidetavalt neid \"tiivakaari\" eraldi juppidena saada pole,endalgi seisab üks sama murega volga keretöödes ja neid on otsitud siit ja sealt kuid saada neid pole.Ainuke võimalik varjant on leida mõni toonor kere ja sealt lõigata kuid tavaliselt on need servad kas mädad või juba varem \"käsitööna\" uuendatud.
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Olen näinud poolikuid (seda tiivakaare osa mis jääb tagumise ukse ja rattakoopa vahele) GAZ 21 tiivakaari müügil Riia linna autoturul. Võibolla mõni lätlane tuleb nendega ka Kurtnasse.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 3,618
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
ehk on nagu mosugagi (2140), et tehas pole tootnud, aga kooperatiivikaubana on omal ajal liikunud?
soovitan pärida Volga poest - kui midagi on kunagi olemas olnud, saad sealt selle kohta kindlasti infot
Postitused: 66
Teemad: 23
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
mina tagusin vanadest taga poritiibadest välja millel olid tiiva servad normaalsed