külmast peast lööb leegi karbussi
#1

külmast peast lööb leegi karbussi, niiet karbuss must.
milles probleem?
Vasta
#2

a) süüde vale (jagaja)
b) klapifaas vale (nukkvõll)
c) a+b
samas - loomkatsed on näidanud, et sisselaskesse paugutav mootor ilma starterita end ei liiguta (4taktilisel mootoril peaks siis kas süüde ja/või nukkvõll vända suhtes 180-360kraadi vale olema, jagaja/nuka poolt kraade vaadeldes aga 90-180 kraadi). Aga minesatea...

d) mõni sisselaskeklapp poolik/klapivedru puru

suht teoreetiline jutt siis minu poolt
Vasta
#3

nimelt tuletame laias laastus meelde 4-taktilise mootori töötamise:

1) sissevõtutakt (vändal 0-180kraadi; nukkvõll+jagaja liiguvad 0-90kraadi; sisselase avatud, väljalase kinni)
2) survetakt (180-360; 90-180; sisselase kinni, väljalase kinni)
3) töötakt (360-540; 180-270; sisselase kinni, väljalase kinni)
4) väljalasketakt (540-720; 270-360; sisselase kinni, väljalase lahti)

kuna säde on 3.takti alguses aga sisselase on avatud 1.taktil, peab asi ikka väga metsas olema...

e) VARIANT: \"hõõgsüüde\"? Kes teab, mis asi on ja millest tingitud - on see mõeldav? Mina vaid nime tean... Smile
Vasta
#4

13piisab Kirjutas:samas - loomkatsed on näidanud, et sisselaskesse paugutav mootor ilma starterita end ei liiguta

kuule mees, sa ajad pada, päev ka vastav

ega sisepõlemismootor pole nii perfektne seade, et karbussi tule löömiseks kohe midagi
kapitaalselt läbi peaks olema
a+b+e õige, plus veel x+y+z+... , st mootor juba üsna vana ja väsinud, klapid sulguvad avanevad laisalt, klapid hõredad, loksud sees, süüde peksab kohati segast, detonatsioon jne.
mul ka alati, kui veega kolbe puhastan, lendab tuli karbussist välja, kuigi faasid õiged -- lihtsalt kuskilt pääseb midagi läbi

seega tuleb lihtsalt mootor korda teha

Mul oli selline juhus, sai sõita ainult kolme potiga, nii kui neljanda küünlajuhtme peale panid nii mootor värises nii melletult, et tahtis patju puruks rebida, õhupuhastist tuli väljas, mõtlesin ka, et gaasijaotuses viga, tegelikult hoopis jagajakaas oli vigane, pragu sees, andis korraga kahte potti sädet




Vasta
#5

kui süütest rääkida, siis antud juhul peaks olema liiga varajane?
kusjuures külmast peast ei taha käima ka jääda, kuid soojast peast käivitub ideaalselt.
hõõgsüüde on tal ka(suretad välja, kuid mootor töötab veidi edasi).
kas on võimalik, et klapid on ära põlenud?
kui klapid korda teha, kas siis bensukulu väheneb oluliselt?
kui ohtlik on remondi tegematajätmine ja vanaviisi edasi paugutamine?
Vasta
#6

veega kolbe puhastad? mingi nali ve?
kui pole nali, ehk siis seletad et miks see kasulik on?
Vasta
#7

ei ole nali, ajad mootori soojaks, paned tühikäigul tööle, võtad õhupuhasti ära ja peene nirena kallad vett karbussi ja annad kohe gaasi, väga efektiivselt toimib.
Niiskes toimub põlemine paremini, vee aurustumissoojus annab lisaenergiat, tekib aurulööklaine, kolvirõngaste ja klapipesade juurest põletab tahma ära.



tõnn Kirjutas:veega kolbe puhastad? mingi nali ve?
kui pole nali, ehk siis seletad et miks see kasulik on?
Vasta
#8

Ma alustaks näiteks surveastme mõõtmisest silindrites, korralikus töökojas peaks selleks vajalikud seadmed olemas olema. Ja keegi võiks alustuseks ka jagajale/küünaldele pilgu peale visata. Paukuma võib hakata ka siis, kui jagajakaanelt üle lööb.

Korralik automehaanik abiks.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Kenu Kirjutas:Niiskes toimub põlemine paremini, vee aurustumissoojus annab lisaenergiat, tekib aurulööklaine, kolvirõngaste ja klapipesade juurest põletab tahma ära.
Ei usu, et vee aurustamine annaks energiat - see ikka võtab energiat. Täpsemalt soojusenergiat, kui aga silindris kulutatakse mingi hulk soojust vee aurustumiseks, siis järelikult muutub sealne keskkond sellevõrra jahedamaks. Jahedamas on aga enamike ainete ruumala väiksem ning antud juhul mahub õhku rohkem silindrisse. Sellest suurem täiteaste ja võimsus ning parem põlemine. Muidu pole kuulnud, et vesi põlemist soodustaks.
Vasta
#10

veega puhastamine on teada-tuntud tegevus. Muidugi jah, teooria on \"Kenul\" kaheldav, aga tegevus kui selline on praktikas täitsa kasulik. Eelkõige muidugi rõngaste lahtisaamiseks, aga kui ta juba need lahti saab, siis mis probleemi tal kolbidelt-klappidelt s*ta mahasaamisegagi olema peaks?
ma ise kah koos mootoripesudega \"veeprotseduure\" teinud - saasta mõlemalt poolt kolbi vähemaks Smile

edit: PS! See EI ole mingi aprillijutt - vastasel korral pistan oma valge oopli nahka Smile
Vasta
#11

Hõõgsüüde on kütuse põlematute jääkide hõõgumine kuuma silindri seintel ja on põhjustatud ebakvaliteetse ja madalaoktaanarvulise kütuse kasutamisest. Külmal mootoril ei ole nimetatud mustus veel hõõguma hakanud. Seega see ei saa olla probleem.

Nagu juba eelpool kirjutatud saab tagasi purtsatamist vältida klapivahede ja süüte momendi ning kontaktivahe täpseks reguleerimisega. Kasutada tuleks ka vähemalt 95 oktaanarvulist tänavuse aasta kütust ja vältida talveläbi paagis seisnut.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#12

madalatel pööretle 1 pütt järab vahele, küünal on must.
vahetasin küünla ja küünla juhtme, ei aidanud.
ehk on jagaja kaas vigane?

niiet kallan talle vett kurku ja masin hakkab paremini tööle?

ja paukumise kõrvaldan süüte hilisemaks regullimisega.
Vasta
#13

Kunagi lugesin ühest raamatust ,et kui segu lahja ,siis lahja segu põleb aeglaselt ja põlemis jäägid kanduvad teistesse faasidesse ja siis lööbki karpast leegi välja ( külmalt peax siis rohkem tooret peale tõmbama) Lisaks veel süüde kontrollida. Mul endal on Lada karpaga Gaz 24 ja külmalt kipub sama jama tegema ,kui toore maha lükata ( soojalt on korras ja kui tooret mitte liiga vara maha lükata ,siis ei löö leeki kah.)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne