tundmatu isetehtud trakts
#1

Maamaja võsast tuli välja üks isetehtud traktori raam, millel sillad all ja küljes käigukast ning kardaan. Kuna vene tehnikat ei tunne, siis tahaks teada mille juppidest see jurakas koosneb - kuna trakatsi ehitajalt kahjuks küsida ei saa Sad

Käigukast on selline (tagumises osas tundub pidur olevat):
[Pilt: kkast.jpg]
[Pilt: kkast1.jpg]

Tagasild:
[Pilt: tagasild.jpg]
[Pilt: tagasild1.jpg]
[Pilt: tagaratas.jpg]

Esisild:
[Pilt: esiratas.jpg]

Siis ma mõtleks edasi, mida jurakaga teha.
Vasta
#2

Pakun, et käigukast Gaz-51 ja tagasild Gaz-53 oma.
Vasta
#3

Kast 51 oma jah. Mis on plaanis isendiga teha? Kas äkki on kast üle?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#4

Esialgu on mõte otsida mootor ja üritada aparaat liikuma saama. Kas 51 kasti otsa istub 51/52 mootor? Või on ka sobivaid diisleid?
Vasta
#5

raul Kirjutas:Esialgu on mõte otsida mootor ja üritada aparaat liikuma saama. Kas 51 kasti otsa istub 51/52 mootor? Või on ka sobivaid diisleid?

Loomulikult istub 51 kasti otsa 51 mootor Smile

Ja mis puudutab 52 mootorit, siis need on 51 mootoriga ploki osas identsed. Ehk siis 52 mootor on 51 kasti otsa probleemideta asetatav. N. Liidu aegsetel liikuritel kasutatigi 52 mootoritel läbisegi 51 ja 53 kaste...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#6

53 mootor on juba V8, mis sobib ka sama kasti otsa? Peaks maal maja ümbruses ringi sõitma ja vaatama kas leiab mootoridoonoriks sobivaid vrakke...
Vasta
#7

raul Kirjutas:53 mootor on juba V8, mis sobib ka sama kasti otsa? Peaks maal maja ümbruses ringi sõitma ja vaatama kas leiab mootoridoonoriks sobivaid vrakke...

Et 53 mootor 51 kasti otsa sobib, ei taha pead anda. Tean vaid, et vastupidi - 51/52 mootori otsa 53 kast - hakkab kenasti. Ja tegelikult on 53 mootor liiga suur bensiiniröövel ja liiga suurte pööretega, et seda traktori peale panna. 51 mootori eelis on suur jõud (moment) madalate pöörete juures. Ja V8 tahab laiuses ikka palju rohkem ruumi kui R6.

Ma usun, et Sa leiad siiski endale sobiva 51/52 mootori, neid peaks veel liikuma. Veel 10-20 aastat tagasi oli neid hiigelkogustes pea igal pool.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#8

milleks üldse nii suurt mootorit
Minu isa ehtitas ka kunagi traktori koosnes see mosu mootorist, 51 käigukastist ja 51 tagasillast mis sai kitsamaks tehtud. jõudu oli asjal päris piisavalt, ja kütust ka eriti ei neelanud. Traktor muide praeguseni liikuv, kuigi mootor tahaks varsti remonti
paar pilti ka

[Pilt: P8130025.jpg]

[Pilt: P8130027.jpg]

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#9

raul Kirjutas:Esialgu on mõte otsida mootor ja üritada aparaat liikuma saama. Kas 51 kasti otsa istub 51/52 mootor? Või on ka sobivaid diisleid?



Ehitati neid põhiliselt sellise kooslusega : T-16/25 Rida2 Diisel, 51 k-kast,tagasild,veljed,russi mantlid, 51/52 lühemaks tehtud raam,MTZ rippsüsteem/jagaja.
Ma ei näe 51/52 mootoriga traktoril mõtet.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne