26-07-2005, 21:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2005, 21:58 PM ja muutjaks oli Arni.)
Sellest tsiklist on varem varem juttu olnud aga vahepeal on asi natuke edasi liikunud. Peale mootori käimasaamist selgus et vanuril on ainult 1 ja 3 käik, sai kast lahti võetud ja kõik detailid puhastatud ning selgus et mõlemal võllil ei ole nuutide algus enam eriti heas korras ja samuti on kulunud hammasrataste nuudid. Olen käinud kogu kupatusega eri metallitööfirmades ja jutt on olnud seinast seina-kas Eestis ei tehta, nuutide seisukord ei sega kasti töötamist jne ja lõpuks öeldi ühes firmas ühe võlli hinnaks 2000 ja ühe hammasratta hinnaks 5000.
Ühesõnaga, kuna L-300 on sugulane Iž-8 ja DKWga siis igasugused käigukasti detailid oleksid teretulnud, sest 10 000.- ei käi hammas päris üle. Otsin siis eriti vedavat ja veetavat võlli.
Ühesõnaga, kuna L-300 on sugulane Iž-8 ja DKWga siis igasugused käigukasti detailid oleksid teretulnud, sest 10 000.- ei käi hammas päris üle. Otsin siis eriti vedavat ja veetavat võlli.