MF-73 -le (4 takt MF-70) mõni teine mootor
#1

Kas keegi on pannud niitmistraktor MF-73 -le (neljataktilise MAG 1026 mootoriga MF-70) mõne kaasaegsema mootori?
Ja kui on, siis mis mootorid sobivad?
Vasta
#2

Kahetaktilise mootoriga isendile läks vahele Honda mootor. Tuksub hästi. Ainus häda on mootori suurem laius - juhthoovad ei lähe niipalju laiali, et kummipuksidel liikumaandev juhtraud vahel mootorit ei tabaks...

Ainus täpsem töö oli sobitusmuhvi tegemine. See õnnestus teisel korral, esimesel läksid kinnitusavad nihkesse ja mootor jäi nii palju kaldu, et õlitaseme andur ei lubanud mootoril käivituda. Andis nuputada, miks mootor põrandal käib, aga masinal mitte.Rolleyes

Kuna mul on korralik MAG mootor riiulis, millel on nukkvõll pooleks, siis uurin, mis senisel mootoril viga on?
Vasta
#3

Oman MF-70, seda 2 taktilist, juba 12 aastat. Masin ise on olnud muidu priima töövahend! Ainult süütesüsteem ja ka mootor tervikuna nöögib iga 4-5 aasta tagant!
Lugupeetav Võsa, kui keeruline oleks see vahetus Honda mootoriga ette võtta, eelkõige vahetüki valmistamine.

Sepamees, Loode-Harjumaal/Tallinnas
Vasta
#4

Tere,

leidsin kodus vanaraua sorteerimise käigus mitmeid motobloki MF mootorijuppe. Äkki kellelgi on miskit huvi.
Ühendust saab meilitsi : kavalkoer@hot.ee
Vasta
#5

(11-05-2010, 00:00 AM)sepamees Kirjutas:  Oman MF-70, seda 2 taktilist, juba 12 aastat. Masin ise on olnud muidu priima töövahend! Ainult süütesüsteem ja ka mootor tervikuna nöögib iga 4-5 aasta tagant!
Lugupeetav Võsa, kui keeruline oleks see vahetus Honda mootoriga ette võtta, eelkõige vahetüki valmistamine.

Sepamees, Loode-Harjumaal/Tallinnas

Vabandust, see postitus on jäänud kahe silma vahele...

Keeruline see polnud, kuid ma ei teinud seda ise. Treial käis ja mõõtis ning seejärel tegi valmis. Meie isendil on tehtud ca 3 cm pikkuna (või paksune, kuidas soovite) sobivate äärikutega vahetükk, milles pöörleb omakorda sobitusvõll.

Jooniseid ta ei teinud, treis oma tükid käigult valmis.

Sidur jäi originaal.

Mureks olidki õlitaseme anduri elimineerimse vajadus (niitmisel kallutati siiski nii palju, et andur seiskas mootori) ja mootori liigne laius, mistap summuti käib aeg-ajalt vastu juhthoobi.

Ikkagi küsin: ega kellegi pole pakkuda MAG1026 mootorile nukkvõlli?
Vasta
#6

(21-05-2009, 12:03 PM)Dragon Kirjutas:  Kas keegi on pannud niitmistraktor MF-73 -le (neljataktilise MAG 1026 mootoriga MF-70) mõne kaasaegsema mootori?
Ja kui on, siis mis mootorid sobivad?

Huvitab täpselt sama teema, kuna suvel andis masin paar korda saba ja siis pidi seda põllult omal jõul autoni ja selle peale lohistama. Dragon, kas said uue mootori peale?
(23-05-2009, 09:09 AM)v6sa Kirjutas:  Kahetaktilise mootoriga isendile läks vahele Honda mootor. Tuksub hästi. Ainus häda on mootori suurem laius - juhthoovad ei lähe niipalju laiali, et kummipuksidel liikumaandev juhtraud vahel mootorit ei tabaks...

Ainus täpsem töö oli sobitusmuhvi tegemine. See õnnestus teisel korral, esimesel läksid kinnitusavad nihkesse ja mootor jäi nii palju kaldu, et õlitaseme andur ei lubanud mootoril käivituda. Andis nuputada, miks mootor põrandal käib, aga masinal mitte.Rolleyes

Kuna mul on korralik MAG mootor riiulis, millel on nukkvõll pooleks, siis uurin, mis senisel mootoril viga on?

Kuidas masin nüüd toiminud on? Ehk on mõni pilt saata milline ta nüüd välja näeb? Endal kah huvi selline ümberehitus teha.
Vasta
#7

Ma pakuks kas Honda või siis Tööristamarketis müüdavat Hiinlaste anakoogi.Mul endal ka 2takti MF,ja mul sellest mootorist peris räige kopp ees.Mul on treipink käepärast ja mõte on teha rihmasidur selle üliäkilise originaalsiduri asemele.See annab võimaluse viia mootor madalamale no,et ai jääks käepideme ette jms.
Vasta
#8

mul küll mtz, aga sellele aretasin ud asemele B&S moto peale, kah väike vaheflants ja käib ilma probleemideta
Vasta
#9

To Maanteemuuseum-kuidas lahendasid siduriga seotud probleemi,kus asub ehk saaks pilgu peale visata.
Vasta
#10

(21-05-2009, 12:03 PM)Dragon Kirjutas:  Kas keegi on pannud niitmistraktor MF-73 -le (neljataktilise MAG 1026 mootoriga MF-70) mõne kaasaegsema mootori?
Ja kui on, siis mis mootorid sobivad?

tere,minu mäletamist mööda MF-70 oli 2-taktiline ja MF-73 oli 4-taktiline.
Vasta
#11

(10-03-2011, 11:38 AM)ahtos Kirjutas:  To Maanteemuuseum-kuidas lahendasid siduriga seotud probleemi,kus asub ehk saaks pilgu peale visata.

kõik jäi vana, vaheflants otsa ja siis moto ... suvel kannatab ka pilti teha
ka mul jäi moto tsipa kaldu, aga õli saab sellele mõlemast servast sisse kallata ja nii kallan nüüd selle ülemise poole auguni
Vasta
#12

Ehk siis välja peaks see nägema midagi sellist -
[Pilt: 000003350300-motoblok-mtz-belarus-09-n.-prodazha.jpg]
Oleksin ise ka piltide eest väga tänulik.
Vabandan algse teema rüvetamise eest!
Vasta
#13

rahva tungivatele soovidele vastu tulles - pildid siis vahetatud mootoriga mtz-05 -st


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       

Vasta
#14

[attachment=48942]Ostsin 4takti originaal mootori,komplektse,puudu on pöörete regulaatori vedru koos kanduriga ja alumiinjumist vahetükk,siduri korv,miski mis kinnitub kahe kruviga karburaatori alla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne