mesinik Kirjutas:4.Võiks ju vedada ka jäiga ühenduslüliga nagu senini,kuid pukseerimine eeldab ka pukseeritavalt autol kehtiva kindlustuse olemasolu(haagisel katab seda kui kaupa haagise kindlustus).
Sellise haagise puhul valitseb EW-s juriidiline vaakum, st. tegevust hinnatakse vastavalt vaataja suvale.
Mis tähendab, et kunagi kuskil võib ilmuda seadusesilm, kelle arust ei ole osaliselt haagisele toetatud, kuid samal ajal ka kahe rattaga tee peal veerev auto haagisel asuv kaup, vaid siiski teeliikluses osalev mootorsõiduk, millele on vaja registreerimist, kindlustust ja ülevaatust (seadus kehtib vähemalt kaherattaliste mootorsõidukite kohta, samuti toetab niisugust vaadet ülaltoodud ARKi seisukoht, et selline haagis muutub pukseerimisseadmeks alles siis, kui sinna on asetatud pukseeritav auto - ja pukseeritavalt autolt teadagi nõutakse reg., üv, kindl.).
Muidugi on võimalik teha asja veel segasemaks ja asetada ka järelveetava auto teine sild spetsiaalsetele rullikutele, siis ei tea enam mitte keegi, millega tegemist
Selline on teooria (ei ole minu väljamõeldud).
Aga parim tõe kriteerium on muidugi praktika, kuigi võib lõppeda ettearvamatult.
Niiet kõigepealt on ikkagi sellist \"käru\" vaja. M.O.T.T.