22-01-2006, 14:06 PM
Seoses läheneva Uunikute Talveralliga uuriksin maad, et mida teha VW Transporter T3 soojendusega. Mootor 2,0 õhkjahutusega bokser, 51kW.
Esiteks on probleem see, et lüliti, mis peaks panema tööle ventilaatorid (see roheline vajutatav-keeratav) ei mängi. Või on kuskil mujal probleem, igatahes ventikad tööle ei lähe. OK, selle elektri asja ilmselt lahendaks ära, aga küsimus on, et kus need ventilaatorid üldse asuvad? Eelmine omanik ütles, et neid peaks 2tk olema - ees ja taga kuskil.
Teiseks on probleem, et see bensupump, mis peaks kerole nestet ette lükkama on ka kutu. Vist isegi nii kutu, et ellu äratada ei anna. Aga jällegi küsimus, et kus see bensupump asub? Et saaks ära kiskuda ja uurida teda, vajadusel uue vastu vahetada.
Rumalad küsimused, aga kui kanalit pole, siis on jube raske autot altpoolt tundma õppida. Seega paluksingi abi teadjatelt, et mitte tühjalt jää peal roomata. Eile ajasime asja küünist välja ja lühikese tõmbamise järel isegi käivitus ja sõitis täiesti edukalt. Aga päev otsa praeguste miinuskraadidega bussis konutada on ikka üsna karm, seega võiks vähemalt uurida seda soojenduse asja...
Tänud,
Joel.
Esiteks on probleem see, et lüliti, mis peaks panema tööle ventilaatorid (see roheline vajutatav-keeratav) ei mängi. Või on kuskil mujal probleem, igatahes ventikad tööle ei lähe. OK, selle elektri asja ilmselt lahendaks ära, aga küsimus on, et kus need ventilaatorid üldse asuvad? Eelmine omanik ütles, et neid peaks 2tk olema - ees ja taga kuskil.
Teiseks on probleem, et see bensupump, mis peaks kerole nestet ette lükkama on ka kutu. Vist isegi nii kutu, et ellu äratada ei anna. Aga jällegi küsimus, et kus see bensupump asub? Et saaks ära kiskuda ja uurida teda, vajadusel uue vastu vahetada.
Rumalad küsimused, aga kui kanalit pole, siis on jube raske autot altpoolt tundma õppida. Seega paluksingi abi teadjatelt, et mitte tühjalt jää peal roomata. Eile ajasime asja küünist välja ja lühikese tõmbamise järel isegi käivitus ja sõitis täiesti edukalt. Aga päev otsa praeguste miinuskraadidega bussis konutada on ikka üsna karm, seega võiks vähemalt uurida seda soojenduse asja...
Tänud,
Joel.