19-06-2012, 19:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2012, 23:46 PM ja muutjaks oli DevilDeVille.)
Sedapsi, võtan end kombekohaselt võõraste sulgedega ehtida:
Taaskord on kodumaine autoskeene rikastumas ühe naljaka isendi võrra. Kõnealune jõuvanker on pälvinud tunnustust kui "sportauto meesolevusele, kes kurameerib siiami kaksikutega". Mõistatust mingit pole, kuna kõrvuti juhiistmega on veel kaks istet. Tootma hakati seda erimudelit 1979 aasta märtsis ja kokku tuli neid Matra värkstoast 1249 eksemplari. Tüübikoodiks salapärane X6550. Eriti eksklusiivne on miski autentne järjekorranumbriga Fittipaldi rool, mida standardis kõnealusele mudelile ei pandud. Matra näol on teadupärast tegemist võimsa insenerimõttebürooga, mille viljadega omal ajal ka F1 ja LeMans võidetud. Sestap ei tohi imestada, et kõnealune isend oma 1442 kuubiksentimeetrise topeltkarbureeritud 90 eeslijõulise ridanalja abil saavutas tippkiiruseks 185 kilu ja meetrit tunnis ning sajanikiirendamiseks kulus vaid tühised 11,6 sekundit. Seda kõike siis 990 kilose tühimassi juures (täismass 1280 ja koos haagisega 1880). Üldpikkust sent üle nelja meetri, teljevahe 2370 mm, laiust meeter seitsekümmend neli ning kõrgust rabavad 1220 mm. Rehvimõõt 185 HR 13.
Pagasiruumil mahtu 330 ja kütusepaagil 56 liitrit.
Vaesemehe hverraari disaineriks Antonis Volanis (kreeklane), kes kujustanud ka Matra Rancho, Matra Murena, Renault Espace ja Citroen Xsara Picasso prototüübiks olnud ideeauto Xanae.
Varustuses olid erimudelil võluveljed mõõdus 13x5,5", toonklaasid, elektrilised külgaknad, presendist ja tuulesuunajaga katuseluuk, vinüüliga üleõmmeldud armatuurlaud ning lagi, plüüšsisu ja eksportmudelitel ka Jubilee kiri taguotsal.
Üldiselt on Bagheerad kogunud laialdast populaarsust oma hea läbisaamise poolest roosteussiga, ei ole ka kõnealune isend end võõraks jätnud. Sestap on omajagu materjali, mis peidus plastist katmiku all, end kenasti rauaoksiidiks moondanud ja võimaldab millaski tulevikus ulatuslikult keevitustöödega tegeleda.
A mis peamine - homme hommikust resideerub ta Eestis ning vähemalt esialgsetel andmetel pole tegemist mingi lastekoduautoga, mida iga kaubanduskeskuse parklad tihedalt täis topitud.
Lõpetuseks paar pilti ka, millest esimene on konkreetse auto müügikuulutusest ja ülejäänud kaks lihtsalt illustreerivad.
Taaskord on kodumaine autoskeene rikastumas ühe naljaka isendi võrra. Kõnealune jõuvanker on pälvinud tunnustust kui "sportauto meesolevusele, kes kurameerib siiami kaksikutega". Mõistatust mingit pole, kuna kõrvuti juhiistmega on veel kaks istet. Tootma hakati seda erimudelit 1979 aasta märtsis ja kokku tuli neid Matra värkstoast 1249 eksemplari. Tüübikoodiks salapärane X6550. Eriti eksklusiivne on miski autentne järjekorranumbriga Fittipaldi rool, mida standardis kõnealusele mudelile ei pandud. Matra näol on teadupärast tegemist võimsa insenerimõttebürooga, mille viljadega omal ajal ka F1 ja LeMans võidetud. Sestap ei tohi imestada, et kõnealune isend oma 1442 kuubiksentimeetrise topeltkarbureeritud 90 eeslijõulise ridanalja abil saavutas tippkiiruseks 185 kilu ja meetrit tunnis ning sajanikiirendamiseks kulus vaid tühised 11,6 sekundit. Seda kõike siis 990 kilose tühimassi juures (täismass 1280 ja koos haagisega 1880). Üldpikkust sent üle nelja meetri, teljevahe 2370 mm, laiust meeter seitsekümmend neli ning kõrgust rabavad 1220 mm. Rehvimõõt 185 HR 13.
Pagasiruumil mahtu 330 ja kütusepaagil 56 liitrit.
Vaesemehe hverraari disaineriks Antonis Volanis (kreeklane), kes kujustanud ka Matra Rancho, Matra Murena, Renault Espace ja Citroen Xsara Picasso prototüübiks olnud ideeauto Xanae.
Varustuses olid erimudelil võluveljed mõõdus 13x5,5", toonklaasid, elektrilised külgaknad, presendist ja tuulesuunajaga katuseluuk, vinüüliga üleõmmeldud armatuurlaud ning lagi, plüüšsisu ja eksportmudelitel ka Jubilee kiri taguotsal.
Üldiselt on Bagheerad kogunud laialdast populaarsust oma hea läbisaamise poolest roosteussiga, ei ole ka kõnealune isend end võõraks jätnud. Sestap on omajagu materjali, mis peidus plastist katmiku all, end kenasti rauaoksiidiks moondanud ja võimaldab millaski tulevikus ulatuslikult keevitustöödega tegeleda.
A mis peamine - homme hommikust resideerub ta Eestis ning vähemalt esialgsetel andmetel pole tegemist mingi lastekoduautoga, mida iga kaubanduskeskuse parklad tihedalt täis topitud.
Lõpetuseks paar pilti ka, millest esimene on konkreetse auto müügikuulutusest ja ülejäänud kaks lihtsalt illustreerivad.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi