Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
4WD olid ju ainult mudelid 410 ja 411, 410 peaks olema 402 baasil 4-ukseline ja 411 on 423 baasil 5-ukseline, no 423 on ka 402 baasil ehitatud. 400 või 401 baasil ei ole minuteada seeriatootmises küll ühtegi 4WD autot olnud.
Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
täna lähen sinna samma kohta bmw järele ja siis teen pilte sellest olendist ja panen ülesse siia. Ja ma ei tunne end mokitsate kohapealt just päris koduselt et võimalik et pole 401
Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
pean parandama ennast sellega et see pole mitte 401 vaid 402
Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
aga kui haruldase eksemplaariga tegu on siiski
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
On küll haruldane ja säilitamist väärt.Juba tõupuhas baasmudel 402 oma püstklappidega mootoriga,3-käigulise kasti ja tavalise-mitte hüpoid peaülekandega on haruldane.Ja selle 410 tootmismaht oli ju ka oluliselt,suisa kordades väiksem.Sugugi mitte vähem haruldasem pole ka tema järglane mida käitas 407 mootor.Autod ise aga laias laastus üsna samased,sarnased.Juba 80-ndate algul kui 402/407 ja 403 igapäeva liikluses ikka veel üsna tavalised olid,siis nelikveoline mosse oli juba haruldus.86-87 liikus Tartus üks 410,aga sellel oli küll säilinud esimene veosild,puudus aga esikardaan,polnud enam jaotuskastigi.Tagasild oli asendatud tavapärase mosse omaga.Vaid kinnituses oli erinevus-sild kinnitus mitte vedrupaki peale vaid alla.(Esisild ja algupärane tagasild kinnitusid samamoodi) See oli ka ainuvõimalik lahendus-tavakinnitust kasutades oleks auto esiots jäänud püsti.Kuuldavasti oli umbes sel ajal ka Haapsalus või selle lähiümbruses üks 410 olnud,selle seisundi kohta tollal ei oska midagi ütelda,info pärineb noorelt kolleegilt kes tollal ei tundnud asja vastu huvi ja ei osanud ka asju vaadata selle pilguga
Juba lapsepõlvest mäletan,et kohatud neliveoline mosse või pobi oli sündmus mida naabripoistega sai pikalt arutatud.
Nii,et vähemasti minu arvates kindlasti ja kindlalt haruldane
Tervitades,Flanagan
Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
see mees või mõni ta sugulane on hakanud sellel tegema keretöid ja remonti niiet peal pole mootorit, käigukasti, paremapoole üksi ja esi ning taga luuki( luuge ja uksi ma nägin seal juba) mootori ja käimari kohta ei tea, ning puudu on liistud aga neid peaks saama lihtsalt sest nad on ju samad mis 402-helgi vist
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Vaata,402-l polnudki liiste külgedel.
Flanagan
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kui päris täpne olle, siis tagumiste poritiibade ees servas ikkagi olid liistud.Tagatiivad on ise muidugi küljeplekiga ühes tükis. Keeruline lause, aga kes on autot näinud, see saab aru.
Postitused: 25
Teemad: 5
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Kuidas oleks võimalik näha seda masinat?
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Remus Kirjutas:kas tõesti pole siis mõnda inimest kes tahaks sellise autoga omale nime teha
Kas sa enda sõnumeid e."postkasti" kah vahest vaatad/loed???
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
Remus, kui sa seda teematki veel lugema juhtud, siis pane siia kirja kus see masin asub (mitte täpne aadress, vaid linna või valla nimi, sellest piisab täiesti) ning veel telefon, millelt auto tegeliku omanikuga ühendust saab!
Sellisest jutust nagu "leidsin sellise ja sellise auto ... kas keegi seda omale ei taha? ... kas tõesti keegi seda siis ei taha?" pole ju auto edasise hea käekäigu nimel mingit kasu!
Veaks selle masina vanarauda mineku vältimiseks kasvõi Järva-Jaani varjupaika, 4WD Mosset seal veel pole.
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!