Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
mina olen kasutanud pehmet alumiiniumplekki ja probleeme pole olnud.
Postitused: 195
Teemad: 8
Liitus: Oct 2002
Maine:
0
12-07-2006, 12:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2006, 12:44 PM ja muutjaks oli
Luther.)
Kes on vasest detaile kuumutanud hõõgumiseni, see teab, et on oht see väga kergesti üles sulatada. Kui vaadata vase faasidiagrammi, siis sealt selgub, et solidus- ja likvidusjoone temperatuuride erinevus on väga väike. Ehk kui hõõguma hakkab, pole palju vaja, et üles sulaks.
Enda Iz-il kasutan ka hetkel vasest tihendit, olen sõitnud ka alumiiniumist tihendiga, peavad mõlemad. Tuleb vaadata, et materjal oleks plastne. Sinu probleem võib olla ka selles, et kaan on kõver. Ma treisin IZ-i kaant 0,5 mm maha, enne kui korralikult pidama sain.
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
"VOLGA" poes müüakse spetsiaalset tihendimaterjali millest saab teha ise plokikaanetihendeid - asbest millel õhuke metall-leht sees, polnud eriti kallis ka, arvan et sellest tehes jääb kindlasti pidama, aga see et ta sul veits kõver on tundub ka igati loogiline lugedes su postitust.
militaarmootorrattur
Postitused: 21
Teemad: 5
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
12-07-2006, 21:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2006, 22:01 PM ja muutjaks oli
Tommi.)
Vase kuumutamise ja seejärel jahutamisega olen kursis küll ja siiamaani olen ka nii toiminud. Siis võib tõesti olla kaan kõver. Tundub siis, et see kõver kaan on mingi levinud viga tänava cz seas, kuna 175 mootoriga jamasin ka samamoodi. Tuleb siis viia kaan treimisele. Veel ka see. et kust on võimalik osta vask või alumiinium tihendi materjali. Siiamaani vorpisin neid tihendeid isa poolt kogutud varudest, mis nüüd on otsakorral.