Postitused: 631
	Teemad: 84
	Liitus: Aug 2002
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Voltas asi kuuldavasti täitsa toimib. Teevad ka eraisikutele ametlikult. Isiklikud kogemused puuduvad aga kuuldavasti õrnem rooste ja vana kroom/tsink pole galvaanikaeemaldusel probleemiks.
	
	
	
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 197
	Teemad: 28
	Liitus: Apr 2004
	
Maine: 
2
	 
	
	
		Ise kasutan Vasara teenust
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 623
	Teemad: 9
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
2
	 
	
	
		Kuumtsinkida saab Keilas,Harju KEK-i territooriumil Ensto Ensekis kui kenasti jutule saad ja neil tööd vähem.Enne peaks aga kas Koplis vannis käima või Männikul pritsis.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 308
	Teemad: 11
	Liitus: Feb 2007
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Niiet Voltas asi ikka toimib?
Kus see männiku prits asub?
Äkki on kellelgi mingeid kontakte anda.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 623
	Teemad: 9
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
2
	 
	
	
		See ju Männiku liivaprits,Saku poole sõites peale autolammutust ja mingit hulgiladu paremale poole keerata,sealt parempoolsetest väravatest sisse ja hoida vasakut kätt sutsu kaldast alla.Õue peal on ühe maja seinal sinine Maz pooleks lõigatuna.Aga hoida tuleb ikka sealt künkast allapoole.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 356
	Teemad: 65
	Liitus: Aug 2005
	
Maine: 
2
	 
	
	
		Männiku liivaprits - 55633941
Aga mida konkreetsemalt tsinkida tahad? On 2 võimalust:
1)kuumtsink
2)galvaaniline tsink
Olenevalt asjast, ma enne veidi mõtleks kumba meetodit kasutada, tulemused erinevad.
	
	
	
militaarmootorrattur
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 308
	Teemad: 11
	Liitus: Feb 2007
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Tänud vastajaile.
Tsinkida oleks vaja õhukesi plekkdetaile (tulekopsikud jne)
Arvan et kuumtsink läheb vähe karmiks.
Ikka elektrolüüsiga vaja katta.