Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
ei oskagi paremat pealkirja välja m6elda...
Noh olemas on mingi 9kymnendade fordi esiveoline pirukas...
aga kuna kere on päris ära mädanenud , siis m6tlesin , selle kuhugi m6ne vanema fordi(sierra/escort/scorpio) aiste vahele.
K6ige lihtsam peaks vist olema escortile panna..
aga millised tagaveoliste kastid sinna otsa hakkaksid?
bensukatel,vanadel escortitel 1.1-1.6 olid igatahes kastid samad,
igatahes see 1.8 kast näeb

samasugune välja ja kui ta oleks sama siis peaks hakkama sinna tavalise 1,6 sierra kast otsa?
äkki keegi teab?
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,137
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
Hähä!! Ma saatsin ka täna samasuguse sõitva Courieri tuhande eeku eest rojulasse.
loll on loll olla.
Postitused: 3,189
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Kuna diislid väga ei tõmba siis ma ei saa 100% kindlust anda, aga 99% tõenäosusega sobivad koja poolest kõik levinud Fordi kastid.
Samas tekib küsimus et milleks? Suvalise Sierra saab osta suvalise mootoriga maksimaalselt selle raha eest, mis selle swapi peale minimaalselt kulub.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
ee.. kuna mootor veel kestab ja kuna on väga ökonoomne(panen mingid 5eek/l läga sisse ja s6idab)
siis sierra kere(otsas mootoriga maksab kuskil 1000 eeku , aga s6itvad diislid maksavad juba päris mitu korda rohkem..
Mäletan et kas see oli 2,0 v6i 2,3 v6 , mille otsa igatahes r4 2,0 ei istunud (bensukad), m6tlesingi , et ei tea , millised (bensuka) kastid selle disla mootori otsa istuks,kahju ka töötavat mootorit metalli viia , samas kui saaks teda veel kasutada
Pole midagi targemat teha
Postitused: 3,189
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
No risti asetseva mootori piki asetsevaks keeramine on oluliselt keerulisem kui see kasti paigaldus. Ma olen 99,9% kindel, et see aretus sul valmis ei saa, see on lihtsalt nii ülimalt mõttetu asi millega tegeleda.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Jesper Kirjutas:No risti asetseva mootori piki asetsevaks keeramine on oluliselt keerulisem kui see kasti paigaldus. Ma olen 99,9% kindel, et see aretus sul valmis ei saa, see on lihtsalt nii ülimalt mõttetu asi millega tegeleda.
Kas sa tahad öelda et 1.6 sierra ja 1.6 escortil on erinev mootor?
ei ole , sama mootor on, lihtsalt on neil mootoritel plokil m6lema kinnituse jaoks augud.
kas siis 1.8 tgaveolist diiselfordi polegi sis olemas?
ntx m6ni vanem väiksem transit?
aretus saab valmis igal juhul , praegu ongi mul kysimus , et kas siis sierra v escorti kere peal. Minuarust on tagavedu natukene töökindlam kui esivedu..
Pole midagi targemat teha
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Kuna millegipärast postitust muuta ei saa??

siis s6nastan kysimuse ymber.
Sellel pildil on sama plokk originaalis sierra peal.Kas ja millisel bensusierral on sama sidurikojaga kast?
![[Pilt: 18td.JPG]](http://faq.ford77.ru/info/image/eng_si/18td.JPG)
ja siin venekeelne piltidega jutt sierradest(kahjuks venekeelest tunnen aint tähti)
http://faq.ford77.ru/info/eng_si.htm
Pole midagi targemat teha
Postitused: 3,189
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Ah ma ei viitsi vaielda, eks see värk on kindlasti tehtav, aga neid detaile mis ristiasetusega mootoril erinevad on koguneb ikka päris uhke hulk, isegi kui mootori põhimõtteline tüüp sama on.
Kõigil Sierradel on (niipalju kui mina tean) täpselt ühesugune käigukasti poltkinnitus. Erinevusi on V6 siduriketta nuutides, aga ka seal pääseb ketta vahetusega. Kõigil Escortitel on see sama kinnitus, vähemalt bensukatel (CVH, Zetec). On väga tõenäoline et käigukasti kinnitus on ka diislitel sama.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
pppp Kirjutas:[quote=KILLER666]
Kuna millegipärast postitust muuta ei saa??
Parem hiireklikk ja "Open link in new ..." enam kah ei tööta? Foorumi keeleks eesti või inglise keel?
eesti keel ja see nupp , et Muuda, ei tee mul mitte midagi
Pole midagi targemat teha