21-04-2007, 21:19 PM
Tervist!
Masinaks on IŽ K-16, elektronsüüde, Mikuni karburaator.
Hakkan algusest peale jutuga pihta:
Sõitsin rahulikult rattaga, kui suri järsku välja. Vaatasin paaki, tilk bensiini oli, keerasin kütusekraani reservi peale ning masin käivitus jälle (toimetas kõik ilusti). Sõitsin natuke veel, ning valasin paagi bensiini täis.
Sõbral läks krossiraja mäkketõusul natuke käest ära ja ratas kukkus vasakule küljele (hoog oli väike ja kukkumine üsna rahulik). Pärast seda "trikki" enam rattaga sõita ei kannatanud. Tühikäigul läks ilusti käima, nii kui kohalt minema hakkasid käis summutist paukumine ja välja ta surigi. Hiljem enam ei käivitunud üldse.
Üsna nõutu olen hetkel. Nii palju kui autoga kogemusi on, tean, et probleem on kas hilises süütes või uputab karburaator üle. Võtsin süüte"kaane" maha, ükski kruvi polnd lahti tulnud ja kõik paistis oma kohapeal olevat. Karburaatorit ei hakanud veel lahti kiskuma. Ehk oskab mõni tsiklimees nõu anda, mida tuleks kontrollida selliste sümptomitega?
Tuli veel meelde, et viimase paagitäiega hakkas samuti täiskoormuse all paukuma. Arvasin, et viga oli bensiini-õli vahekorras (sai tiba palju õli valatud, suitses ka natuke rohkem), kuid nüüd tundub, et kuskil on mingi muu kotermann.
Ette tänades,
Kristo
Masinaks on IŽ K-16, elektronsüüde, Mikuni karburaator.
Hakkan algusest peale jutuga pihta:
Sõitsin rahulikult rattaga, kui suri järsku välja. Vaatasin paaki, tilk bensiini oli, keerasin kütusekraani reservi peale ning masin käivitus jälle (toimetas kõik ilusti). Sõitsin natuke veel, ning valasin paagi bensiini täis.
Sõbral läks krossiraja mäkketõusul natuke käest ära ja ratas kukkus vasakule küljele (hoog oli väike ja kukkumine üsna rahulik). Pärast seda "trikki" enam rattaga sõita ei kannatanud. Tühikäigul läks ilusti käima, nii kui kohalt minema hakkasid käis summutist paukumine ja välja ta surigi. Hiljem enam ei käivitunud üldse.
Üsna nõutu olen hetkel. Nii palju kui autoga kogemusi on, tean, et probleem on kas hilises süütes või uputab karburaator üle. Võtsin süüte"kaane" maha, ükski kruvi polnd lahti tulnud ja kõik paistis oma kohapeal olevat. Karburaatorit ei hakanud veel lahti kiskuma. Ehk oskab mõni tsiklimees nõu anda, mida tuleks kontrollida selliste sümptomitega?
Tuli veel meelde, et viimase paagitäiega hakkas samuti täiskoormuse all paukuma. Arvasin, et viga oli bensiini-õli vahekorras (sai tiba palju õli valatud, suitses ka natuke rohkem), kuid nüüd tundub, et kuskil on mingi muu kotermann.
Ette tänades,
Kristo