02-01-2017, 20:36 PM
Tere!
Teen ka siia väikese teema.
Suvel jõudis siis minu hoovile järjekordne kaherattaline. Tuli küll Dürkopp nime all, kuid täpsema vaatluse all osutus Herculeseks aastast 1935/36.
Tean, et masin on pärit Saaremaalt, sealt toodi Viljandisse, kus alustati tema taastamist, kuid pooleli see aastateks jäigi. Minu kätte jõudis masin viimse osani lahtivõetuna, kuid krundiga kaetuna. Tänu sellel roostega probleeme pole, enamus osi on olemas, mootorijuppe pea 3 mootori jagu. Kuna 1940. aasta registrisse on Lilipute kirja pandud tervelt 120, siis loodan, et võib-olla leidub masina või jäänuste omanikke meie hulgas veelgi.
Plaan on võrr taastada. Otsingud maailma avarustes on küll mingit infot andnud, kuid vähe. Piltegi on väga vähe ja need põhimiselt 1938. aasta mudelitest. Taastamistöödega tahan pihta hakata sügise poole (selleks ajaks soov K750m-ga ühele poole saada.) Hetkel püüan saada masina suhtes targemaks ja võib-olla leida ka puudu olevaid osi. Info otsimisel on juba abiks olnud hr Kassi juhatused, tänud talle selle eest.
Mõned pildid
Mida soovin
Kes on tegelenud Sachs 98 kuubikulise mootori remondiga? Kindlalt on puudu vändad, osaliselt tuled, sadul, tulede lüliti siduri-sossklapi heeblite komplekt. Kui kellelgi midagi neist osadest on, siis olen valmis läbirääkimisteks, et osasid omandada või järele teha. Kas, kus ja millised olid triibud masinal? Oodatud on igasugune info.
Teen ka siia väikese teema.
Suvel jõudis siis minu hoovile järjekordne kaherattaline. Tuli küll Dürkopp nime all, kuid täpsema vaatluse all osutus Herculeseks aastast 1935/36.
Tean, et masin on pärit Saaremaalt, sealt toodi Viljandisse, kus alustati tema taastamist, kuid pooleli see aastateks jäigi. Minu kätte jõudis masin viimse osani lahtivõetuna, kuid krundiga kaetuna. Tänu sellel roostega probleeme pole, enamus osi on olemas, mootorijuppe pea 3 mootori jagu. Kuna 1940. aasta registrisse on Lilipute kirja pandud tervelt 120, siis loodan, et võib-olla leidub masina või jäänuste omanikke meie hulgas veelgi.
Plaan on võrr taastada. Otsingud maailma avarustes on küll mingit infot andnud, kuid vähe. Piltegi on väga vähe ja need põhimiselt 1938. aasta mudelitest. Taastamistöödega tahan pihta hakata sügise poole (selleks ajaks soov K750m-ga ühele poole saada.) Hetkel püüan saada masina suhtes targemaks ja võib-olla leida ka puudu olevaid osi. Info otsimisel on juba abiks olnud hr Kassi juhatused, tänud talle selle eest.
Mõned pildid
Mida soovin
Kes on tegelenud Sachs 98 kuubikulise mootori remondiga? Kindlalt on puudu vändad, osaliselt tuled, sadul, tulede lüliti siduri-sossklapi heeblite komplekt. Kui kellelgi midagi neist osadest on, siis olen valmis läbirääkimisteks, et osasid omandada või järele teha. Kas, kus ja millised olid triibud masinal? Oodatud on igasugune info.