ülevaatus
#1

tekkis selline kysimus kas ylevaatusel siklil ka heitgaase mõõdetaxe....kas võib sõelad kohe välja rebida ja mõnuga tymistada???:o või on arki meestel mingit ytlemist selle kohta??
Vasta
#2

see jutt on läbi käinud küll ,et saab mõõta heitgaase Kuid müra on ka selline asi ,mida mõõdetakse.Kui sa sõelad välja kisud ,kas see minekut ei mõjuta sul ? halvemaks ?
Vasta
#3

ARK-i mehel on raudselt selle kohta nio mõndagi öelda, isegi tavapatrull võtab su rajalt maha kõva plärina pärast. Ülevaatuse ajaks pole ju raske sõelad sisse panna, 2min töö. Aga samas, milleks üldse on vaja sõelad välja võtta? Mida vaiksem, seda parem.
Vasta
#4

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: kolmpool
ARK-i mehel on raudselt selle kohta nio mõndagi öelda, isegi tavapatrull võtab su rajalt maha kõva plärina pärast. Ülevaatuse ajaks pole ju raske sõelad sisse panna, 2min töö. Aga samas, milleks üldse on vaja sõelad välja võtta? Mida vaiksem, seda parem.

\"LOUD PIPES SAVE LIVES\"Smile
Tõsijutt. Mootorrattur on ju nii pisike putukas tee pial, ei seda märka keegi. Rahumeeli võib neile ette keerata või neist üle sõita- \"Oh aga tõesti ei näinud!\". Võiks siis vähemalt KUULDAGICool

loll on loll olla.
Vasta
#5

Kahe otsaga asi. Tavaliselt tsiklid teevad niigi juba autodest suuremat müra. Selle suure plärinaga võib keegi sulle just põlastava pilgu saatel meelega \"keerata\". Usu mind, et teevad ka nii. Ei lähe see showoff, kõva mürin ja lolluste tegemine liikluses enaustele autojuhtidele peale. Ja kellele meist meeldib, kui mõni chopperiga tüüp ilma sõeladeta summidega 12 paiku öösel akna all mööda löriseb.
Vasta
#6

Tavaülevaatusel motikal heitgaase ega müra ei mõõdeta.
Iseasi kui on saadetud erakorralisele ülevaatusele müra pärast. Siis mõõdavad ja peab ikka väga vaikne olema et läbi saada. Tegin ise oma Dneprile sumbuti ja registreerisin selle ära. Sellepärast nõutigi erakorralist. Mul oli tehtud eriliselt vaikseks (mulle meeldib vaikne) ja ikkagi läks detsibellide poolest napilt läbi. Olen kindel tavadnepr seda oma originaalsummaritega üle ei ela.
Vasta
#7

dnepr on, ja oligi mõte et kas või algusex ära võtta , pärast viskab kindlasti kopa ette, siis sõelad sisse tagasi:bounce
Vasta
#8

Käisin just hiljaaegu autoga ülevaatusel ja muuhulgas tegin ülevaatajaga ka mootorratast juttu. Minu küsimuse peale, mida sa mootorratta juures kontrollid, küsis ta mu ratta marki. Saades teada, et tegemist vana isendiga, ütles mulle: Ah mis seal ikka kontrollida. Vaatan kas tuled põlevad, pidurid töötavad ja rattalaagrid oleks korras (loksutab masinat). Kõik. Kuid siis lisas veel asju, mida ta kaasaegsete masinate juures kontrollib. Ning üheks põhiliseks asjaks nimetas tema müra kontrolli, lubades kõik \"lärmakad\" rattad kohe minema saata.

Puhh.
Vasta
#9

Olgu Teil õigus, olgu mis tahes. Matsin sõbra eelmisel kevadel. Vastutulev auto kui tegi vasakpöörde. (kui ei näinud:o) Harley-Davidsonist jäi sitahunnik ja kuus last isata.Ei hooli siinjuures suuremat enam ülevaataja nõuetest. Pistku perse kõik oma seaduseraamatud. F.T.W. ( Fuc?k .The.World.)

sorry, kui tigedavõitu, palun andeks, inetu minust niimoodi... aga saate ju aru...
Terv. Ivar
(ei austa seadusi. vähemalt niikaua mitte, kui need ei kaitse INIMEST)

Ps... ei ole tsikli põrin enne inimest tapnud...

loll on loll olla.
Vasta
#10

1)ylvaatuse kohta selline kysimus veel, et kas mingeid nt. esiporilaudu muuta ja suunatulesid vähe teisele kohale asetada võib v. peab kõik täiesti originaal olema???
2)ja myra koha pealt ega see ei ole ju eriti tõenäoline et mingi ment su mydina pärast rajal maha võtab....
3)kas dneprile on võimalik ka jupiteri v jawa sumpasid alla panna v äkki nad sõelte poolest ei sobi
Vasta
#11

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercop
1)ylvaatuse kohta selline kysimus veel, et kas mingeid nt. esiporilaudu muuta ja suunatulesid vähe teisele kohale asetada võib v. peab kõik täiesti originaal olema???
2)ja myra koha pealt ega see ei ole ju eriti tõenäoline et mingi ment su mydina pärast rajal maha võtab....
3)kas dneprile on võimalik ka jupiteri v jawa sumpasid alla panna v äkki nad sõelte poolest ei sobi

Seadustest ei tia mina miskit ja ei huvita kah, tühja neist sõeltest aga selleks et hästi töötaks, võid põhimõtteliselt pista suvalise toru. Pead ainult jälgima, et torus säiliks vastusurve mootorisse, muidu kaob pöördemoment ära. Selle vastu aitab näiteks plekist koonus toru otsas:rull

loll on loll olla.
Vasta
#12

kui kallix läheb kuskil sikli(dnepr) registreerimine, kui yhtegi dokumenti pole...ja kallis on musta numbri reg.(siis kui vene dokid on olemas):eureka
Vasta
#13

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercop
kui kallix läheb kuskil sikli(dnepr) registreerimine, kui yhtegi dokumenti pole...ja kallis on musta numbri reg.(siis kui vene dokid on olemas):eureka

:mad:Sellest enne räägitud küll,kokku läheb 1300.- EESTI KROONI!!Juhtum lahendatakse sulle sobivas ARK büroos üksikorras
Vasta
#14

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercop
1)ylvaatuse kohta selline kysimus veel, et kas mingeid nt. esiporilaudu muuta ja suunatulesid vähe teisele kohale asetada võib v. peab kõik täiesti originaal olema???
2)ja myra koha pealt ega see ei ole ju eriti tõenäoline et mingi ment su mydina pärast rajal maha võtab....
3)kas dneprile on võimalik ka jupiteri v jawa sumpasid alla panna v äkki nad sõelte poolest ei sobi
1) Kui mõistlikkuse piires teha siis ei õelda sulle ülevaatusel midagi. Peaasi et asjad küljes ja põlevad.
2)Mingi ment võib su rajalt maha võtta vabalt. Ja kui ikka väga kõvasti müdistad on see väga tõenäoline. Selleks neil kõik õigused (erakorraline ülevaatus) ja seda nad ka kasutavad.
3) Dneprile on alla aretatud igat sorti sumbuteid. Neljataktilisele võõras summ nii väga ei mõju.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne