Postitused: 774
Teemad: 569
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
IŽ-350 ülitõenäoliselt.
Samas minu võhiklikule silmale ei ole selle enamik detaile DKW NZ 350 omadest eristatavad, sest IŽ on ikkagi 99% selle replika... Samas on Eestis leiduvate NZ 350te ja IŽ-350t vahekord kusagil 1:100...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R,L,P 11-18
Postitused: 5,116
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
168
Tagaratas kindlasti ISH-i oma, NZ-idel nn. tõmmatud kodarad, keermeosa jämedam ja peale keeret läheb sujuvalt peenemaks. Kas teine ratas ainult paistab mulle väiksem kui tagumine? Võiks olla nagu külgkorvi ratas 49/56? Paak ka jah ilmselt ISH-i oma, jäin mõtlema, kas 350-l paagikumme ei olnudki? Omalgi paar paaki aga ei tule kohe ette... NZ-i tsiviilvariandi paagil küll olid ja tulede/süütelüliti auk paagil, NZ350-1 paak see ka ei ole, ilmselt SB oma ka mitte. DKW-l igale detailile armastati autounioni rõngad peale taguda, käiguvahetuse hooval peaksid ka vist kusagil olema.