k-125 kodarad?
#1

Tere kõik! Oleks vaja sellise mootorratta nagu k-125 kodaraid(1951 aasta). Veel parem oleks kui saaks kusagilt terve velje. Või äkki oskab keegi soovitada mõne muu margi kodarat mis sinna sobiks panna?
Vasta
#2

Peaks sobima ennesõjaaegse DKW RT125 ning pärastsõjaaegsete MZ/IFA RT125 omad. Tingimusel, et tegu on nn "halbnabe" tüüpi rummuga. Saksa keeles ostinguks kasuta sõna "Speichen" ehk kodarad.

Koos tellimisega arvesta hinnaks umbes 1,5-2K (kahe ratta komplekt).

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Ega sinna jah midagi muud eriti panna ei anna kui ikka selle ajajärgu/tüübi 125 cm3 kodarad. Aspelundi praktilisele kuid kallivõitu nõuandele lisaks siis veel abstraktse ja ebapraktilise jutu, et sobivad vene/valgevene M1A, M1M ja K55 kodarad. Tegu sisuliselt samade ratastega, K55-l rumm teine ainult, 202 laagritega teiste 201 asemel. Ja tegelikult meil meid rattaid ka piisavalt on.
Velg peaks olema see asi mis jääb mootorratta rattast järgi kui rumm ja kodarad ära visataBig Grin.
Lihtsalt jutu jätkuks, et palju Sul neid kodaraid vaja, mis seisus ja kumba ratast on vaja või lihtsalt kodaraid ja veljevõru?
On omalgi tegelikult neid rattaid aga ilusat asja üle ei ole, st veljed kipuvad mõlgiga olevat ja kodarad roostes.
Saab meil ka tsinkida uuesti aga jama ja raha...Aspelundi variant suhteliselt lihtne, löö raha letti ja kodarad tulevad, üldiselt tahavad jah umbes euri kodarast ja teise niplist.
Vasta
#4

kass Kirjutas:Lihtsalt jutu jätkuks, et palju Sul neid kodaraid vaja, mis seisus ja kumba ratast on vaja või lihtsalt kodaraid ja veljevõru?
On omalgi tegelikult neid rattaid aga ilusat asja üle ei ole, st veljed kipuvad mõlgiga olevat ja kodarad roostes.

Oleks vaja kogu tagumist ratast või ratta jagu kodaraid. Veljevõru ja hammakas on mul põhimõtteliselt olemas. Aga samas oleks hea, kui saaks ka vähe paremas seisus hammaka, kuna see on siuke pool pidune mul juba. See, et need kodarad enam ei läigi, pole oluline. Peaasi, et oleks ikka niipalju metalli, et kodara ülesannet täita jõuavad.
Vasta
#5

Kas Sulle uued tsingitud kodarad koos niplitega sobivad? Pikkused 185 ja 220 mm, M-1-A mõõt.
Vasta
#6

Ahjaa, läbimõõt on 3 mm.
Vasta
#7

Tsinkimine pole Eestis küll kallis, umbes paarsada krooni. Tuleb leida sellised kodarad, mille roostekahjustused pole eriti suured st. rooste on vaid pinnapealne või on võimalik auke siledamaks lihvida. Enne galvaanikasse minekut pannakse kodarad happevanni ning sellega on roostemured murtud.
Vasta
#8

Kindlasti on võimalik tsinkida vanu, kui uued ei kõlba.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne