mure deltaga
#1

mure on selline.sõitsin rahulikult esimese käiguga kui mootor äkki jäi seisma.proovisin uuesti käivitada aga ei õnnestunud ja lõpuks ja vänt kinni.üldse ei liigu enam.
mida teha???
Vasta
#2

Lasid mootori kokku.
Kui väntvõll ringi ei käi (lükates peab käik sees olema või vädast lööma) siis on kolb silidris kinni.
Jama tekib ilma õlita sõitmisel (nii karteris kui ka küttesegus) või peale kolvi ja rõngaste vahetust ( saab liiga tihe mootor).
Vasta
#3

Õli oli küllalt.Nii karteris kui küttesegus.Mida teha et korda saada. Kas peab mootori lahti harutama vä ???
Vasta
#4

Mida teha?
Kui mootor koos siis võtad kuidagi vana silindri maha ja vahetad uue vastu + kolb ka. Vanad on ilmselt kasutuskõlbmatud, kuna said kuumaga haiget.
Vasta
#5

Kas vanad tõesti ei aita???Äkki ikka kuidagi aitavad.Kasvõi ajutiselt.
Vasta
#6

Kas vanad tõesti ei aita???Äkki ikka kuidagi aitavad.Kasvõi ajutiselt.
Vasta
#7

Kõigepealt võta silinder maha ja vaata kolbi ning silindri seinu. Kui seal on tugevad kriipsud sees, siis sa sellest head nahka ei saa. Jah kolbi võid ju lihvida aga see on jama. Võid ju uusi rõngaid proovida, aga vaata et kohe algul liiga tuuga ei saa. Soojuspaisumisega seoses jookseb mootor kinni. Kriimulisel silindril pole aga pidamist, laseb gaasid karterisse. Masinal pole seetõttu jõudu.
Vasta
#8

Ok homme võtan lahti ja vaatan mis värk on.Suur tänu puhh.Olid suureks abiks
Vasta
#9

Kolvi kättesaamine silindrist võib olla raske. Ära sa metallriistadega kolvi kallale mine! Ürita ta näiteks puuklotsiga välja toksida.
Jõudu sulle!
Vasta
#10

LISAKS.
kokku võis joosta ka kepsu alumine laager. siis on lugu sitem ja tööd rohkem. vänta pole vabsee saada. ja ega see kokkujooksmine nüüd nii hull ka silindri ja kolvi puhul pole. enamasti on ikka nii, et kolvi valu on silindri seinale kinni hakanud ja suuri vagusid silindril pole (kui muidugi rõngad puruks ei visanud). siis pole muud kui lahja happega silinder puhtaks ja kolvile peene liivapaberiga veidi valu anda. muide kui kolvil sooned sees, ei mõjuta see tööd suurt midagi, sest kolb on ainult juhtpinnaks, gaase võtavad kinni ikka rõngad. seega ei tee paar kriimu kolvil midagi. me muide kunagi niimoodi kardi mootoreid sobitasimegi, et panime võistlussilindri ja kolvi tavalisele mootorile peale (et kahju poleks) ja lasime silindri kinni (ettevaatlikult, see tähendab, et kilina tulekul suretasime mootori ise välja). võtsime lahti ja lihvisime veidi kolbi kokkujooksnud kohast. silindri puhastasime happega. ja nii mitu korda. lõpuks oli kõik ok.
Vasta
#11

lugesin seda texti siin...klaabu..mix happega silindrit puhastasite ? mis see teeb?...ja mis happega ? :keersilm
Vasta
#12

Aga kas käigukastiga ei võinud midagi juhtuda??Ma mõtlen küll et võis.
Vasta
#13

happega puhastatakse silindri seina külge haakunud kolvi valu, sest muidu naksab selle koha pealt kohe jälle. sobiv on nt tavaline akuhape (mitte kontsentreeritud). mina kannan seda puupulgaga õigele kohale. laiali valguda ei tohi! hoia söögisoodalahus ligi, et kui hape liiga hakkab tegema (kui kätele läheb või kui laiali valgub). ühesõnaga hakkab mullitama ja likvideerib konarused. see, millal asja peab ära lõpetama, on tunde asi. lugu selles, et see hape ampsab ka silindrit ennast. nii et ära väga hoogu mine.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne