Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Selline küsimus, et mis tehnoloogiaga saab katta alumiiniumpulbriga metalldetaile, näiteks mootoriplokki ja kollektorit? Olen kuulnud, et seda segatakse vahel tavalise värvi hulka, ilmselt metallik-efekti saavutamiseks (sellisena ei kannata kuumust). Kuid kas saab ka ainult pulbriga pindu katta? Igal juhul on tal suurepärane võime määrida kõike, millega kokku puutub.
Äkki toob keegi asjasse selgust?
alu-pulber segatakse lakiga kas siis kuuma-kindla või kas voi nitro lakiga vastavalt mida värvida tahad ja saadki ok tulemuse
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Kollektori värvimiseks hea asi-\"Tikkurila\" TERMAL,silikon-alumiiniumvärv,kuumakindel(kuni met.hõõgumiseni)1/3l.=90.-
Postitused: 3,045
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Viimane asi mida selleks kasutada tasub on tavaline \"kuumakindel\" aerosool hinnaga u. 50 eek pott. Neile võib olla peale kirjutatud isegi 650 kraadi kuumakindlust, kuid tegelikult ei pea nad 300 kraadile ka vastu ning tulevad maha kokkupuutes õli/bensiiniga.
Ise olen hankinud häid vahendeid tuttavatelt kes töötavad mõnes soome/rootsi vahet sõitvas praamlaevas. Kuna need vahendid on tavaliselt minuni jõudnud märgistamata anumates, siis ei oska täpseid tooteid nimetada.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
...ei ole aerosol värv,vaid purgis.Ikka soovitan.
Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Tänud!
Al.pulbrit mõtlesin kasutada muu seas sellepärast, et seda sadas mulle sülle keskmise maja õhkimiseks piisav kogus. Kuna aga püromaaniaga ei tegele, tuleb seda muud moodi kulutada.
Aga kas ta lakiga segatult liiga kergesti maha ei kooru?
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Kui segad lakiga ja värvid mootori,siis mootorit pesta on hea sest ta jääb läikima.Ei tea mis mootorist jutt , aga auto omad algselt ei läigi.Kui alus korralikult puhastatud siis püsib peal küll.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Tere.
Kust üldse Alumiiniumi pulbrit hankida? Värvipoed? Oleks vaja suhteliselt peenikest, 500+ Mesh.
Postitused: 5,055
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Kusagilt nagu meelde jäänud et naatriumsili mis iganes ehk vesiklaasiga segades on vävrvitud hirmsal nõuk. ajal vanniahjusid (al. pulbriga segat), see peaks kuma kannatama küll, kuidas niiskust? jms?
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
08-02-2008, 22:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2008, 22:55 PM ja muutjaks oli
Jossu.)
Oleks vaja teada, kust saada Tartu kandist ja millist kuumakindlat värvi osta(korralikku) 70a malmist bloki ülevõõpamisest.(blokk ise on roostest eemaldatud).Ei hakanud uut teemat tegema.
Ettetänades, Joosep!
Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Alumiinium pulbrit segati vanasti värnitsaga. Mul isegi garaaþis vedeleb karpe kus sees kotike Al pulbrit ja pudelike värnitsat. Tsikli juures seda värvi ei soovita kuna värvitud pind jääb krobeline, vötab mustust hästi külge ja pärast puhtaks saamis lootust pole. Kuumakindlust kommenteerida ei oska aga vaevalt, et eriti püsiv on.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
Kas keegi oskab öelda, kus alumiiniumiga katmist veel autodel kasutatud on? Ilmselt väljalaskesüsteemi korrosioonikindluse tõstmiseks, aga veel?
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Alumiiniumiga katmine... mis see veel on? Alumiinium ( ja ka pronks-) puudriga värvide omadus sõltub täielikult laki omadustest, millega nim. puuder on segatud. Värvi pind oleneb jälle kasutatud pulbri- puudri sordist . Väga peent puudrit leidub trükikodades
Veteran.
Postitused: 208
Teemad: 26
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
25-06-2008, 21:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2008, 09:58 AM ja muutjaks oli
pppp.)
Kollektorid lasin katta Maardu keemiatehase territooriumil olevas firmas.Nime ei mäleta aga keemiatehase väravast sisse ja kohe esimene ainuke firma seal.
Ennem teevad nad liivapritsiga detailid puhtaks ja siis katavad alumiiniumiga.
Hinda ei mäletagi täpselt aga kas see võis olla max. 1000.- kollektori eest.