Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Sihike nali: tegelt mitte nali vaid jama...
üks esimene ratas pidurdab pareminu ,kui teine..
Tähendab , et tugeval pidurdamisel blokeerub.
Kruusal blokeeruvad m6lemad esimesed , aga tagumised ei tee midagi..
Kui nyyd koguaeg 6rnalt pidurit pumbata , siis pidurdavad tagumised ka...
Peasilinder on sihike 3me toruga , 1 vist taha ja kaks ette(need kaks tulevad samast kohast.)
proovisin 6hutada, 6hku ei tulnud , vedelikku tuli (aga ei pritsinud)
Samas on kuuda pedaali vajutamisel imelikku heli(nagu keegi peeretaks vaikselt )
Samas seisupidur töötab(taga trummelpidurid)...
Kas v6ib 6hk olla peasilndris? v6i on too omadega läbi?
Pole midagi targemat teha
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
15-05-2008, 20:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2008, 20:29 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Tõenäoliselt on ikka õhk on sees. Õhuta korralikult, voolik niplist vedelikupurki jne, pikas kontuuris võib see mull olla vabalt kontuuri alguses.
Muidugi võib peasilinder ka vigane olla, aga tavaliselt ajab ta siis õli välja. Ja erinevalt pidurdavad esirattad viitavad ikka väga konkreetselt õhule (juhul kui silindrid kinni pole muidugi).
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
15-05-2008, 21:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2008, 22:01 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
Jesper Kirjutas:Muidugi võib peasilinder ka vigane olla, aga tavaliselt ajab ta siis õli välja.
ilmselt on peasilindri eelistatuim õli välja-ajamise koht pidurivõimendi (kui masin on nii moodne, et võimendi olemas on): seal peavad ju mingid mansetid vms olema. Kõrvu on jäänud kirjeldus, kus pidurivedelik muudkui kadus ja kadus - lõpuks leiti ta aga kõik õnnelikult üles: oli teine endale pidurivõimendi näol sobiva reservuaari leidnud
teemasse tagasi: mina laseks kah süsteemist ühe pudelikese (või pigem vaid pool) pidurivedelikku läbi - ehk leiab sealt ikka õhku. Tagumised klotsid võivad aga ka lihtsalt trumlist liiga kaugel olla - kui õhutamine ei aita, siis puhasta-määri trumlisisu ära ning sikuta natu käsipidurit.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 622
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Ei pea just tingimata peapump vigasena õli välja ajama. Piisab, kui mansett ,,mööda laseb,,. Antud juhul tegemist vist esisadula kelgu või kolvi takistatud liikumisega. Taga aga trummelpiduri klotsid välja reguleerimata või trumlid kulunud.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Hmm..
&litase oli kyll kahtlaselt madalale langenud jah..
Ei ole moodne , kogu see värk näeb seal välja nagu ladal...
Igatahes vajutades tuleb nagu susinat v6i nii(mootori seistes ka)
Igatahes täna hommikul lakkas sidur lahutamast ja siis avastasin , et too v6tab 6li potsiku ylaservast , nii , et ennem kui pidurid kuivale jäävad , ennem peaks sidur lahutamast lakkama...
Aga kas niplit lahti keerates ei peaks sealt pritsima 6li?
Kahjuks ei saa pudelit ka alla panna , kogu 6li saan ainult maha lasta ,kuna saan keerata ainult padruniga ja kahe liigendiga , sest see nippel on eriliselt väärastunud kohta pandud...
Kas neid mansette (v6imis need lutud seal sees läbi lähevad) on v6imalik p6lve otsas vahetada? v6i on vaja midagi erilist seal tähele panna?
hea , et absi pole ,muidu loobuksin selle remondist.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 622
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
On juhuseid, kui peapumba rem. komplekti hind lähedane peapumba hinnale. Mis oleks siis mõistlik tegu? Mõned neist mitte remonditavad (hea näide- Audi 100-le istub Transporteri peasilindri sisu). Ei pritsi, kui just keegi hetkel pedaali ei sõtku.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
No teine pumpas niikaua kuni pedaal läks raskeks ja siis surus pedaali nipalju , kui jaksas.
Mina samsalk ajal kruvisin nipleid lahti.
Pole midagi targemat teha