kavross Kirjutas:selles see asi ongi, et tahan ise vaikselt nokitseda. Inimene õpib oma vigadest. Muidugi sinu jutt on ka täiesti õige. Mul pole lihtsalt raha et midagi võimsamat osta
Kulla inimene forseering läheb sul mitu korda kallimaks kui suurema masina soetamine. Saa sellest palun aru.
Niisama nokitseda - see on raske haigus ja pole üldsegi odav lõbu.
Kuid ok lähme teooriasse.
Mida sa tahad saavutada? Paremat minekut? seda sa ei saa, kui saadki siis korraks seejärel laguneb masin alt ära. Käigukast on tal üks õnnetumaid. Loe foorumitest vanasid teemasid.Praktiliselt iga võsa omanik kirub käimarit ja on oma kasti lammutanud mitmeid kordi.
Sport summuti. Hmm tegu on 2t seega peaksid sa selle tööpõhimõtte selgeks omale tegema. Seejärel välja mõtlema millises vahemikus tahad enda mootoril lasta "küpseda". Pole võimalik, et saad madalatel pööretel hea mineku ja sama on ka kõrgetel pööretel.
Seejärel silindrikaane kallale minek ei tasu end ära. Kui seda üritad teha, siis sulab sul kolb sisse ära. Nende kvaliteet annab soovida.
Väidame et ülemine ots peab vastu. Väntvõll aga mitte. Kepsu laagrid läheb nagu saiia. Väntvõlli otsa laagritest rääkimata.
Lõppude lõpuks kui isegi kõik "forseeringu" peale teed ja sõitma lähed ja 120 sisse võtabki, siis hambad vähemalt kukuvad sul vibra tõttu välja.
Juhitavust pole selle masinal enam ollagi. Piduritest rääkimata.
Ei taha ette kujutada, mis juhtub kui sa sinna veel piirajata elektronsüüte peale paned mis laseb pöörded üle 10tuh, mille tagajärjel kolb lihtsalt "end kokku poob" silindris. ja usu mind selline asi ei ole mõnus, kui kiirus samal ajal üle 50 isegi.
Ma ei taha öelda, et sa ei või seda kõike teha. Lihtsalt niisama remontimise asemel parem tegele muude hobidega. Sest lõpuks on su arved meeletud ja tulemus on kuusakoski.