voshodi sport summ
#1

Voshodile resokaga summutit tahaks teha. Mis peab mul selleks olema või on keegi ennem teinud ja oskab jagada jooniseid näiteks. Või sobib sinna hoopis mingi muu masina summ alla ehitada. Ja veel see küsimus et palju võib silindrikaant freesida, kas 3mm on sobiv või vähe või palju?
Vasta
#2

Hea soovitus. Jäta oma masin originaali. Sinu jutust võib aru saada, et mootori tööpõhimõtetest on sul null arusaam. Niisama huupi pakkudes ei suuda sa midagi leiutada. Teisalt võsa vastupidavus on juba originaalis hirmuäratav. Ja kui sa sinna veel sportsummuti paned ja silindrikaant töötlema hakkad, siis vaesest käimarist(mis on niigi nutune) ei jää muud üle kui rauapuru.
Muretse suurema kubatuuriga masin enne kui jalgratast hakkad leiutama.
Vahepeal veidi teooriat ka juurde õppida vaja.WinkWink

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#3

selles see asi ongi, et tahan ise vaikselt nokitseda. Inimene õpib oma vigadest. Muidugi sinu jutt on ka täiesti õige. Mul pole lihtsalt raha et midagi võimsamat osta
Vasta
#4

kavross Kirjutas:selles see asi ongi, et tahan ise vaikselt nokitseda. Inimene õpib oma vigadest. Muidugi sinu jutt on ka täiesti õige. Mul pole lihtsalt raha et midagi võimsamat osta


Kulla inimene forseering läheb sul mitu korda kallimaks kui suurema masina soetamine. Saa sellest palun aru.
Niisama nokitseda - see on raske haigus ja pole üldsegi odav lõbu.

Kuid ok lähme teooriasse.
Mida sa tahad saavutada? Paremat minekut? seda sa ei saa, kui saadki siis korraks seejärel laguneb masin alt ära. Käigukast on tal üks õnnetumaid. Loe foorumitest vanasid teemasid.Praktiliselt iga võsa omanik kirub käimarit ja on oma kasti lammutanud mitmeid kordi.
Sport summuti. Hmm tegu on 2t seega peaksid sa selle tööpõhimõtte selgeks omale tegema. Seejärel välja mõtlema millises vahemikus tahad enda mootoril lasta "küpseda". Pole võimalik, et saad madalatel pööretel hea mineku ja sama on ka kõrgetel pööretel.
Seejärel silindrikaane kallale minek ei tasu end ära. Kui seda üritad teha, siis sulab sul kolb sisse ära. Nende kvaliteet annab soovida.
Väidame et ülemine ots peab vastu. Väntvõll aga mitte. Kepsu laagrid läheb nagu saiia. Väntvõlli otsa laagritest rääkimata.
Lõppude lõpuks kui isegi kõik "forseeringu" peale teed ja sõitma lähed ja 120 sisse võtabki, siis hambad vähemalt kukuvad sul vibra tõttu välja.
Juhitavust pole selle masinal enam ollagi. Piduritest rääkimata.
Ei taha ette kujutada, mis juhtub kui sa sinna veel piirajata elektronsüüte peale paned mis laseb pöörded üle 10tuh, mille tagajärjel kolb lihtsalt "end kokku poob" silindris. ja usu mind selline asi ei ole mõnus, kui kiirus samal ajal üle 50 isegi.

Ma ei taha öelda, et sa ei või seda kõike teha. Lihtsalt niisama remontimise asemel parem tegele muude hobidega. Sest lõpuks on su arved meeletud ja tulemus on kuusakoski.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#5

mul on käigukast töötand ilma sidurita terve aasta ja ei ole mitte mingit jama sellega olnud mul veel. Ja ma ei taha sellest mingit jõhkrat kiirust välja aretada, tahan lihtsalt krossimiseks. Või et saaks igalt poolt läbi ronida et oleks võimas. Präägu olen vahetanud ära ülekande ees on mingi suure krossika esimene keti ratas ja taha on meisterdatud IZ-i oma ja IZ-i kett ja panime sõbraga joonele tal on koralik voshod 3m ja ma tegin lõdvalt pähe lihtsalt oleks soov veel edasi aretada. Kuigi see on täitsa õige jutt, et läheb palju raha. Muidugi on mul soetatud üks cz125 raam ja mingi honda mt80 mootor aga ei saa kudagi seda mootorit tööle sest sellele läheb vaja cdi-d ja ma ei oska sinna midagi muud leiutada ka. Siis kui selle tööle saaks jätaks selle voshodi tuunimise kah ära.
Vasta
#6

leitsin siis ühe vide sellest tsiklist mille mootor mul on http://www.youtube.com/watch?v=2HiN97k5zNo
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne