Tahaks teada palju umbes korralik selline isend maksab.Ja millele eriti tuleks ostmisele tähelepanu pöörata.Kuidas on praegu juppide kättesaamisega lood?
On siis soov osta ja korda teha ning võib olla offroad mingil määral harrastada või üldse tööloomana kasutada Lõuna Eestis.
Maksavad 66 alates 5000 kuni üle paarikümne, kõik sõltub nende seisukorrast ja loomulikult on dokumentidega isendid kallimad. hinda lisab ka vintsi ja kummipumpamissüsteemi olemasolu, mis mõlemad on off-roadi arvestades vajalikud.
ostmisel pööra tähelepanu ikka kõigele, eelkõige aga sildadele ja vahekastile.
üldiselt tegu vastupidava ja maastikusuutliku autoga, millele ka juppe leidub küllalt palju. tema suurimaks miinuseks kaal ja see magus V8 mis kaunis janune on. samas lõbu maksab ka midagi
WotS Kirjutas:Mul on 53+selle juppe ning maakodu on Vene piirilähedal seega saan üle piiri käia.Kui palju 53 juppe ühilduvad 66-ga?
Kuna 66 mootor (ZMZ-66) on praktiliselt sama, mis 53 (mitte küll 100%), siis enamus mootori detaile peaksid ühilduma.
Offroadi ja metsasõidu kohapealt oleks soovitus see, et ilma vintsita ei maksaks üksinda (loe ühe autoga) temaga metsa eriti ronida
Seda muidugi juhul kui tõesti korralikporirada valida. Kõvemal ja vähemsügaval pinnasel saab ka ilma hakkama, aga sel juhul jääb see \"õige\" feeling saamata
Muide vene veoautode omanikele väikseks vihjeks - Tartu VRpluss poes (endise nimega Vara Realiseerimiskeskus) on praegu müügil tohutu hunnik vene veoautode piduri ja sidurikatteid (10 kr/tk). Lisaks veel näiteks tuleklaase (samuti 10 või 5 kr), nii lähi/kaugtule- kui ka suuna-, ääre- ja muude tulede klaase.
Kuni tänaseni on veel -50% ka seal.
Ise sain eile 100 krooni eest 16 pidurikatet (2 komplekti), 2 sidurikatet ja mõned tuleklaasid
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2006, 19:10 PM ja muutjaks oli MartinL.)
Motorexil siis GAZ 66. Diiselmootoriga ja täitsa kobe. Samas ega peale mootori ja tõsteseadme misket muutunud nagu polnudki. 66 nagu 66 ikke. Tekkis huvi, et kas neid saab siis nüüd Eestis uuena ka osta või on näitusel eksponeeritu kellegi omalooming. Teatud ettevõtetele oleks sellised täitsa kasulikud. Kindlasti ka soodsamad, kuid töökindlus võib saada määravaks. Juhul, kui neid siin müüakse, siis kes on maaletooja. Kas sama, kes pakub Gazelle? http://www.gaz.ee/gaz.htm
Või oli tegu lihtsalt mõne autode ümberehitusi pakkuva firma väljapanekuga?
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2006, 22:19 PM ja muutjaks oli mrali.)
Seda 66 uurisin kah lähemalt, tegu on Rebella ümberehitusega, mille alus pärit punaväe NZ-laost. Mootoriks turboga Belaruss (D-245), kast tundub olevat aretatud Sadko omast. Rebella meeste jutu järgi olevat kunde olemas.
66 tootmine lõpetati minu teada 1999, küll pidavat Venemaal siiski veel saada olema nullilähedase läbisõiduga masinaid (enamasti punaväe NZ-idest). Järglane on GAZ-3308 Sadko, mis GAZ-3307 kabiiniga, Eestiski neid liikumas, enamasti kas EE ning Elteli postipuuride või Eesti Põlevkivi tehnoloogilise transpordina (EL normidele Belarussi mootor ei vasta, sisse need toodud erilubadega).
mrali Kirjutas:Järglane on GAZ-3308 Sadko, mis GAZ-3307 kabiiniga, Eestiski neid liikumas, enamasti kas EE ning Elteli postipuuride või Eesti Põlevkivi tehnoloogilise transpordina (EL normidele Belarussi mootor ei vasta, sisse need toodud erilubadega).
Üks selline kursseerib Muhu saare ja Kõinastu laiu vahel. Nagu näha ei ole tal numbrit. Pilt on tehtud selle aasta juunis
oleks ka ise sellisest riistapuust huvitataud.mahajäetud gaz 66sid tundub eestimaal iganes olema.siit ka küsimus kui palju maksaks 2 sellist: http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP7177
automoto.ee Pildialbumid :: GAZ-veoautod :: IMGP7177
Kui keegi on huvitatud, siis on endal ka üks Gaz66 nn. mürgipütt. Lugu selles, et sai kogu pill maha müüdud, kuid võeti ainult vahekast ära ning jäeti masin minu juurde. Nüüd läheb minu poolt kuusakoskisse. Kui keegi tunneb mõne jupi vastu huvi siis PS!
Mida pole mõtet küsida: vahekast, käigukast ja mootor(kui tõsine vajadus, siis müün ka need kaks)
Kas mitte tollel teisel pildil olewal ,punase kabinniga 66 Saksa numbrid küljes pole?Sõjawäevärvides 66 küljes veel wana tüübi valged suunatuled.Huwitav ka auto ise ka samast ajast.Wabandust aga ,kas 66 toodeti ka säänsete metallkastidega nagu piltidel naha?Minu teada küll mitte.Asi ikse omalooming.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2008, 19:12 PM ja muutjaks oli Timm.)
PETSS Kirjutas:Kas mitte tollel teisel pildil olewal ,punase kabinniga 66 Saksa numbrid küljes pole?Sõjawäevärvides 66 küljes veel wana tüübi valged suunatuled.Huwitav ka auto ise ka samast ajast.Wabandust aga ,kas 66 toodeti ka säänsete metallkastidega nagu piltidel naha?Minu teada küll mitte.Asi ikse omalooming.
PETSS, need kastid (vähemalt viimasel, teisi mina ei näe) on pärit GAZ-53/SAZ-3507 pealt. GAZ-66 baasil tehti ka kallureid tehases (markeering GAZ-31-30(?)), kuid isiklikult olen vaid mudelit näinud. Kas eksin, või on GAZ-66 raam 53-ga identne? Kui on, siis pole ümberehitus just kõige raskem(võrreldes mingi uuema "Multilifti" pealemonteerimisega).
Too viimane Gazooni orkkis kallaja kast, Petssi küsitud lainelise küljega aga kolhoosiajal üldtuntud "Põltsamaa" kast, Siis Põltsamaa EPT tehtud aretis.