Reduktor
#1

Nii..ei hakanud päris identifitseerimise alla teemat tegema aga, tekkis väike mure..
Nimelt tahaks teada, kus kasutati selliseid reduktoreid nagu all toodud piltidel? Teab ehk keegi kus kohast saada selline reduktor, või piisaks isegi sellisest korpusest, kuna puulõhkuja peal andis tema otsad?
Kas kasutati neid kusagil põllumajanduses (näiteks lautades) või hoopis kusagil mujal?Rolleyes

Pildid:
[Pilt: 181008001js6.jpg]
[Pilt: 181008002kj2.jpg]
[Pilt: 181008003pg2.jpg]
[Pilt: 181008005zx3.jpg]

Mõõdud: pikkus ca 55cm, laius ca 34cm
Kui kellelgi vedeleb selline reduktor või sellise reduktori korpus siis antke PS-iga teada!

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#2

Paistab tiguajamiga olevat. See siis ikka mingi statsionaarse agregaadi oma
Vasta
#3

Tundub, et selline asi väänab päris palju jõudu välja, kuna tigu ajab ainult väikest hammasratast ringi...
Vasta
#4

Oskab keegi veel midagi kosta, sest puud vajavad lõhkumist? Rolleyes

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#5

vilkar. Kirjutas:Oskab keegi veel midagi kosta, sest puud vajavad lõhkumist? Rolleyes
kirves abiks Wink , puid tehakse ikka kevadelBig Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#6

Kas korpust lappida ei anna? Või lõi hammasrattad ja/või mõne laagriistu ka segamini?

Näiteks kui korpus pooleks, annaks ehk jämedad terasvitsad peale tõmmata (sepistada), mis paljude poltidega mõlema tüki külge kinnitatuna nimetet pooled edaspidi korralikult koos hoiab? Määrdetihedaks tegemiseks kõlbab suvaline tihendisilikoon...

Idee tekkis sellest, et olen vanemate autode mootoritel (Alma-Mosse, Pobi, Opel Kapitän jt) mitmel pool näinud, kus purunenud ja ploki alaosast väljalöönud kepsuga mootoril on plokile paljupoldiline lapp peale pandud ja mootor(iplokk) töötab rõõmsalt edasi...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Piltide järgi paistab, et purunenud üks kinnitus malmkeres. Kõrval on korpuses õlikork ja ees teine samal joonel, nii et külgmise õlikorgi avasse saaks korraliku lisakinituspunkti aretada...kui raamile korralik tugikolmik juurde keevitada...
Vasta
#8

Pead ei tea anda, aga nagu oleks kunagi selliseid reduktoreid näinud lautades. Vedasid sõnniku transportöör linti
Vasta
#9

Enamlevinud sõnnikukraabi reduktoril olid mootorid laiemale küljele paigaldatud - ehk siis hammasratas reduktoriga. See pildil on aga teopõhimõttel lahendatud mootoripaiknemisega. Samas usun aga, et tegemist on miski uuema/ teist mudelit (sõnniku)kraabi reduktoriga. Iseloomulik "kael" väljamineva võlli ümber peaks sellele küll viitama.
Lisan tagasihoidliku joonise vanema tüübi reduktori ja Sinu reduktori kohta.
NB! just vaatasin, et väljaminevale võllile olen kirjutanud juurde hammasratas - lugege see valeks, õige on ikka ketiratas originaalisWink
[Pilt: joonis.jpg]
Vasta
#10

Suuuuurimad tänud kõigile vastanutele! Reduktori asi paranes korpuse korda tegemisega, samas kui kellelgi peaks sellist reduktorit kusagil olema, siis andke teada, sest varud ei tee kunagi halba!Wink

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne