125 cc tsiklite raamid
#1

Järg siis jõudnud tsikli raamideni, millele kõigile tahaks nimed juurde saada.

1) Alustuseks arvatavasti K-125. Sildil oli nii kirjas aga nüüd hiljem ei ole kindel, kas ikka oli see raam, mille valguse kätte tirisin.

[Pilt: P2070085.jpg]

2) M1M hilisema variant? Mingi imelik vidin(toru) on raami esiküljel.

[Pilt: P2070087.jpg]

3) M1M ?

[Pilt: P2070088.jpg]

4) Mingi kloon e segu erinevatest aparaatidest? Pildil ähmaselt paistv (süüte) karbike on jupiteri sümboliga ( rõngaga planeet).

[Pilt: P2070081.jpg]

[Pilt: P2070082.jpg]

5) See meenutab mulle ka M1M aga raami esiosas imelik kolmnurk.

[Pilt: P2070084.jpg]


[Pilt: P2070083.jpg]

6) K-58 plekk ?

[Pilt: P2070089.jpg]

7) Otsib puuduvaid osasid Smile

[Pilt: P2070091.jpg]

Midagi müügiks ei ole ehk ülejäägiga .
Vasta
#2

Uhh, hulk pilte võrrirapetest. Mõne detailiga oled mööda pannud:

- Selline väike riistakarp, nagu Sul esimesel pildil, oli peale K-125 ka esimestel M-1-A Moskvatel. Vaata, kas raamil paagi all on M-1-Ale iseloomulik süütepoolikronstein. Kui jah, siis Moskva. Kui ei (pool oli "mustas karbis"), siis on K. Ühelgi varajasel K-l polnud pooli paagi all, ikka mustas karbis a la IÞ-350 ja 49.

- See musta karbiga ja eest juba rööbi asemel teleskoobiga isend on Sul tõenäoliselt K-125M (st uuema esiotsaga). Kindluse mõttes vaata ka sel paagi alla poolikinnitust.

- Ükski M-1-M polnud tagant jäiga raamiga, neil oli juba ka taga vedrustus. See, et esiotsa ilmus rööbi asemel teleskoop, ei muutnud M-1-A mudelinimetust veel M-1-M-iks. See jutt kehtib nii Moskva kui ka Minski tehase toodangu kohta, millest mõlemad kandsid mudelitähiseid M-1-A.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

1.pilt K-125 igal juhul suht huvitav asi, ei oleks uskunud,et sellist asja kellegil enam vedeleb
2.pilt K-58
3.pilt M1A või K-125M
4.pilt K-125M
4.pilt M1M 1956-1958
6.pilt K.58 plekk õige
7.pilt M1A,K-125 esihark, ilmselt kuulub pildil nr oleva raami juurdeSmile


Vasta
#4

Aitäh vastuste eest, nendest on abi. Need õnnetud raamid peavad esialgu ootama paremaid aegu, kobedamad projektid kõigepealt Smile

Teema lõpetuseks üks võtmekomplekt ühe M1M küljekarbist. Ons kellelgi midagi sarnast võrdluseks lisada?

[Pilt: P2070108.jpg]
Vasta
#5

Maz500 Kirjutas:1.pilt K-125 igal juhul suht huvitav asi, ei oleks uskunud,et sellist asja kellegil enam vedeleb
2.pilt K-58
3.pilt M1A või K-125M
4.pilt K-125M
4.pilt M1M 1956-1958
6.pilt K.58 plekk õige
7.pilt M1A,K-125 esihark, ilmselt kuulub pildil nr oleva raami juurdeSmile

3.pilt ei ole sugugi K-125M, ma arvan. Esiteks süütepooli kronsa ! Teiseks riistakast (mida saab küll lisada ja ära võtta). kolmandaks vedrudega vilt/kunstnahk sadul (mida saab ka lisada ja ära võtta), mis oli Minski tehasele iseloomulik. Nii et M1A ma julgeks väita.
Vasta
#6

kass Kirjutas:3.pilt ei ole sugugi K-125M, ma arvan. Esiteks süütepooli kronsa ! Teiseks riistakast (mida saab küll lisada ja ära võtta). kolmandaks vedrudega vilt/kunstnahk sadul (mida saab ka lisada ja ära võtta), mis oli Minski tehasele iseloomulik. Nii et M1A ma julgeks väita.

On jah M1A vabandust ei märganud kohe vaadataRolleyes


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne