31-10-2012, 21:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2014, 21:58 PM ja muutjaks oli Rimsi.)
........ ...
Turvaline sõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
(31-10-2012, 21:44 PM)isandpauk Kirjutas: Käivitada ei tasu. Tulevased omanikud võivad avaldada soovi omaenda ninaga kaifida tehasemäärdes mootori kuumenedes erituvat lebrat ja puhastada leegitorusid vedelaks muutunud, leegitorudele jooksnud ning sinna kinni põlenud tavotist.
(01-11-2012, 14:59 PM)Rimsi Kirjutas: Mida rohkem läiget, seda parem, seega piibukate jääb allesMaha võeti ilmselt seetõttu, et segas pidevat peale-maha-peale-maha ühendamist küünla kontrollimise ajal?
Õnneks saab selle puhastamise juba pregu ette võtta, ei pea kevadet ootama.
Mida aga teha nende mahakoorunud värvilaikudega? Originaalvärv versus uus ja defektideta. Ei tea, kumb mõistlikum oleks.
(01-11-2012, 14:59 PM)Rimsi Kirjutas: Mida rohkem läiget, seda parem, seega piibukate jääb allesMaha võeti ilmselt seetõttu, et segas pidevat peale-maha-peale-maha ühendamist küünla kontrollimise ajal?
Õnneks saab selle puhastamise juba pregu ette võtta, ei pea kevadet ootama.
Mida aga teha nende mahakoorunud värvilaikudega? Originaalvärv versus uus ja defektideta. Ei tea, kumb mõistlikum oleks.
(01-11-2012, 16:13 PM)isandpauk Kirjutas:Ma millegipärast ei taha uskuda, et see küünla mahakäimine toona aktuaalne polnud.(01-11-2012, 14:59 PM)Rimsi Kirjutas: Mida rohkem läiget, seda parem, seega piibukate jääb allesMaha võeti ilmselt seetõttu, et segas pidevat peale-maha-peale-maha ühendamist küünla kontrollimise ajal?
Õnneks saab selle puhastamise juba pregu ette võtta, ei pea kevadet ootama.
Mida aga teha nende mahakoorunud värvilaikudega? Originaalvärv versus uus ja defektideta. Ei tea, kumb mõistlikum oleks.
Ära visati need piibukatted seetõttu, et märja ilmaga puges vesi sinna vahele ja hakkas sädet üle lööma. Algselt olid need mõeldud raadiohäirete vähendamiseks. Tänapäeval ei ole need eriti olulised, kuna häiretele tundlikku AM raadiolevi meil enam ei kasutata.
(03-11-2012, 20:48 PM)isandpauk Kirjutas: Sõltub sellest kas kuivale jäänud laagriga masin on sul äsja koos garantiiga müüdud või kasutad ise. Esimesel juhul oled sa pasas, teisel juhul pead usaldama kõhutunnet ja kinnijooksnud laagri õigel ajal määrima või asendama uuega.
Säärudel kaustatud standardmõõdus laagrid on saadaval olematu raha eest paljudes poodides ja kinnijooksmist ei pea ma probleemiks. Pigem peab lenksu ja sadula vaheline tihend tuvastama kuiva laagri õigeaegselt (kuulmise, nägemise ja tunde järgi).
(03-11-2012, 20:54 PM)mellpoiss Kirjutas:(03-11-2012, 13:12 PM)Rimsi Kirjutas: .... tahaksin eelnevalt täieliku hoolduse teha.
Aga mis takistab?