Postitused: 5,836
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
34
Tere!
Oskab keegi soovitada head välismaa õli originaalmootoriga (Pobeda) vanale villisele?
Õli hind ei ole probleem, aga kvaliteet on oluline eeldus. Midagi Castroli Classic õlide sarjast?
Asp
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
See on tegelikult müüt, et tippkvaliteediga õliga, mingit erilist mootori vastupidavust saavutad. Üldiselt Castrol ja Mobil on jah kvaliteedilt teistest üle, aga selle eest on hind ka korralik. Tippkvaliteediga õlidest on kasu ikkagi ekstreemsetes tingimustes, siis tulevad omadused esile, tänavasõidul pole märgatavat vahet.
Seega kui tihendid kannatavad on kõige õigem panna Valvoline MaxLife või Addinoli ECO Synth, kui ei, Addinol Eco Drive.
Addinoli sõimajad on tavaliselt spoilaringiga sr.orgi mehed, suured asjatundjad, kel aga rattavahetuski probleeme tekitab. Lihtsale ja lollikindlale (vene) mootorile on kõige parem (lihtne ja lollikindel) Addinoli õli. Olen ise Siguliga sõitnud, mis on ca 150kkm Addinoli mineraaliga sõitnud -- midagi pole häda mootoril.
Seega minu arvamus -- see mõnekümnetuhandene täiendav läbisõit pole suuremas osas realiseerimata jäävale tippkvaliteedile kuluvat rahahunnikut väärt.
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
ega neid sünte ja pool sünt õlisid pole mõtet vanale mootorile sisse pann kui originaalis on autool käinud aga täitsa sobiv on ikka mingi addinoli mineraal sisse panna - ise kasutan ka addinoli enda 69 mootoris. tean veel selliseid juhtumeid kus on mingile vanale mootorile sisse pandud sünt õli ja sellega on terve mootor persse keeratud kuna sünt peseb kogu selle vana pasa kanali seintelt maha ja siis lõpuks jääb mõni kanal umbseks. tutikale motorile võib küll sündi sisse lükata aga ei soovita sünti isegi mitte tutikale vanale mootorile kuna sünt võib need tihendid ruttu perse keerata.
Postitused: 3,622
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
hmm - \"Asp\" tahtis nn. \"tehase-norme\"? Vabandust, lähen tiba teemast välja:
ise õlidest samuti nii aru saanud: tänavasõidul pole suurt vahet; SAMAS on meie oludes (talvel) ikka tähtis, milline õli külmaga välja näeb. Enda karterisse tekkis tõsisem surve jube järsku (1 talvega) - just siis, kui vahetasin poolsündi mineraali vastu (mõlemad soomlaste \"Teboil\"; \"Gold\" oli enda arvates hea õli). Mnjah - ei oska asjast midagi arvata...
kusagilt netiavarustest leidsin ka jutu, kus \"USA ekspert\" (õliraamatu autor) rääkis, milline vahe on \"filtril\" ja \"filtril\". \"Tavalised\" filtrid pidavat sõeluma välja puru/tahma alates 30mikromeetrist; paremad seevastu aga ka 10mikromeetrise prahi. Niiet õlivahetus 30Mm takka pidi täiesti loomulik olema (see eeldab vast \"tihedat\" mootorit kah...).
tegelikult võiks keegi üksipulgi ära seletada, kuidas-mis-milleks (või linke visata).
Soomlaste Opel-foorumis on huvitav jutt; ASJAST tuleb juttu alates TEISEST foorumilehest.
väga huvitab ka, mis need \"Lukoili\" õlid endast kujutavad. Ise tahaks küll NL/Venemaa keemiatööstusse uskuda...
ahjaa - endal olen paar korda teinud \"mootoripesu\" tööstusliku peenõli \"NUTO-10\"ga - see võis kah mootori rikkuda (ajasin korraks pöördesse, kuigi õli oli vaid 2-2.5liitrit sees...).
teet,
analoogse jutu juba kusagile siia foorumisse pannud
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,673
Teemad: 188
Liitus: Sep 2001
Maine:
16
tuleks äkki professor Naams siia foorumisse sebida...