30-11-2008, 11:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2008, 11:54 AM ja muutjaks oli k2rumies.)
Tere,
õlisüsteemis on igal kangil 2 õlitoru. Kui kang liigutada ühte asendisse, siis rõhk on ühes torus, kui kang teise asendisse, siis teises rõhk torus. Tekkis selline probleem, et kui kasutada hüdrosilindrit ühe õlivoolikuga, siis ühes asendis pannakse rõhk torule, millel on "pime" ees ja häälest on kuulda, et masinal läheb elu raskeks - mootoripöörded langevad.
Kas ei olegi ette nähtud ühe voolikuga silindrite kasutamine või peab kasutamata õlitoru ühendama tagasivoolu toruga(taga kabiini all on üks jämedam tagasivool).
Või on tagasivooluklapp puudu/reguleerimata?
EDIT: ei tea kas mudel täpne sai aga midagi sellist: http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=26586
Ka see sarnande v.a. sellel esirattad tsipa suuremad: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2/...426723.jpg
õlisüsteemis on igal kangil 2 õlitoru. Kui kang liigutada ühte asendisse, siis rõhk on ühes torus, kui kang teise asendisse, siis teises rõhk torus. Tekkis selline probleem, et kui kasutada hüdrosilindrit ühe õlivoolikuga, siis ühes asendis pannakse rõhk torule, millel on "pime" ees ja häälest on kuulda, et masinal läheb elu raskeks - mootoripöörded langevad.
Kas ei olegi ette nähtud ühe voolikuga silindrite kasutamine või peab kasutamata õlitoru ühendama tagasivoolu toruga(taga kabiini all on üks jämedam tagasivool).
Või on tagasivooluklapp puudu/reguleerimata?
EDIT: ei tea kas mudel täpne sai aga midagi sellist: http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=26586
Ka see sarnande v.a. sellel esirattad tsipa suuremad: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2/...426723.jpg