Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Härrased, kes annaks loogilise seletuse, miks näit. Gaz-51 ja paljudel teistel vanadel masinatel on võtmega lukustatav just reisijapoolne uks? Ma saan aru, et daamile avatakse kõigepealt uks, kuidas aga siis juht istuma pääseb? Mingi arvestatav põhjus pidi ikka olema, et selline tülikas süsteem kasutusel oli.
Terv. Veteran.
Postitused: 104
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Tere.
Praktilise kasutuse alusel arvan, et parempoolse ukse avatavuse tingib aku kaassõitja poolel asumine.
a.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Olen ka näinud juhti, kes tõepoolest talitas vastavalt ohutussoovitustele, s.t. sisenes kõnniteepoolsest uksest. Elas kunagi ammu naabruses üks vanamees, kellel oli Moskvitð 401. Tegi alati kõnniteepoolse ukse lukust lahti ja puges sealtkaudu juhiistmele. Ukse originaallukk oli toimimast lakanud ja asendatud tavalise väikese tabalukuga
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Kas võib olla, et venelane ise ei mõelnudki seda seda luku asja välja vaid kopeeris pikemalt mõtlemata lääne autodelt? Kuidas olid lukud opelil mille pealt M400 kopeeriti? Moskvitsite puhul tuli M402 juba juhipoolse lukuga, siis 1956a. Pikka iga sel parempoolse luku pointil ei olnud.
Tom.
Postitused: 1,219
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(20-07-2009, 08:44 AM)Veteran Kirjutas: Härrased, kes annaks loogilise seletuse, miks näit. Gaz-51 ja paljudel teistel vanadel masinatel on võtmega lukustatav just reisijapoolne uks? Ma saan aru, et daamile avatakse kõigepealt uks, kuidas aga siis juht istuma pääseb? Mingi arvestatav põhjus pidi ikka olema, et selline tülikas süsteem kasutusel oli.
Terv. Veteran.
Ja täpselt vastupidiselt, Mosse 412 viimase disainiga mudelitel on lukk ainult juhiuksel (2140-l oli ka vist samamoodi). Igavene häda, kui see talvel kinni külmub või muul moel rikki läheb, pole ka ühtegi teist ust või luuki, kust autosse sisse saaks... Aga nende vanemate autodega oli teoreetiliselt vist sedasi, et kõigepealt juht avas daamile ukse ja siis see daam avas seestpoolt ukse omakorda juhile. Ehk siis (GAZ 51 puhul) kolhoosnik avas ukse kirsades ja puhvaikas kolhoositarile ja see omakorda samasuguse välimusega kolhoosnikule ja siis nad sõitsidki rõõmsalt koos... põllule

.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kui nüüd ohutusest lähtuti, kas siis vasakpoolse liiklusega maade autotööstus paigutas luku vasakule uksele? Kui see nii oli, siis peaks vastus käes olema.
Terv. Veteran.