mis targad mehed arvavad??
#21

(26-01-2010, 21:25 PM)Laurimetall Kirjutas:  Diisel mootoriga autodel on tahhomeeter samuti generaatori pealt. Selleks ,et asja kontrollida tuleb vaadata ,kas kõik juhtmed on ikka generaatoril küljes. Peaks olema jäme juhe ,mis läheb aku + klemmile ,siis peaks tulema üks peenike juhe ergutuse jaoks ja seda saad kontrollida ,kui paned juhtme vastu keret ,siis peaks armatuuris süüde sees oleku ajal aku tuli põlema hakkama. Lisaks peab veel diiselmootoriga autol ,millel on tahhomeeter olema üks juhe tahhomeetri jaoks. Kui need juhtmed on üles leitud , kindlaks tehtud ja kontrollitud ,siis tuleb generaatori tööd kontrollida . Süüde sees mootor ei käi peab põlema armatuuris aku tuli. Kui mootor käivitada siis peab tuli kustuma ja tahhomeeter töötama. Nüüd tuleb minna kapoti alla ja mõõta aku pinget . Koos sisselülitatud tarbijatega peaks see kuskil seal 13.5-14.5V vahel olema . Kui pinge on madalam siis genekas ei lae. Edasi pole muud ,kui genekas maha ja remonti . Võid ka mulle tuua remontida.
Kui ütleme ,et aku tuld ei õnnestunud kuidagi põlema saada ,siis on viga auto elektrijuhtmestikus, armatuuri pirnis, süütelukus. Võimalik on teha väike rats kasutates mõnevatist pirni ,mille üks klemm on ühendatud aku+ klemmiga ja teine generaatori ergutuse klemmiga. Kui mootor seisab ,siis peab tuli põlema ja kui mootor käib ,siis peab tuli kustuma. Kui on soov selline lahendus kasutusele võtta ,siis alati tuleb autol see juhe akult lahti ühendada otstarbekas on võtta toide kuskilt kus on süütesisselülitamisel toide sees. Mõnel masinal jääb see aku tuli põlema ,kui auto käima panna ,kuid see on tingitud halbadest ühendustest ja kontaktrõngaste mustumisest. Sellisel juhul pole vaja midagi lammutama hakata ,kuid tõstes natuke pöördeid mootoril peab tuli ikkagi ära kustuma ca 500p/min. Vahel võib selline asi ununeda ,kui auto pannakse käima ja tarbijad on taga ,kui keegi pole pöördeid korraks natuke tõstnud, siis võib aku minga ja peale tühjaks minna. Üldiselt pole see probleem ,sest autoga hakates pmst kohe sõitma ja siis ei märkagi ,et tuli jääb natuke kauemaks põlema. Kuid kui tuli armatuuris üldse ei sütti siis ei saa generaator üldse ergutust ja olenevalt sellest ,kui hästi on generaatori rootori südamik magneetunud siis suudab generaator ise ennast ergutada ,kuid selleks peab andma pmst põhjagaasi ja siis pole kah kindel ,et laadima hakkab. Kui auto on pikemalt seisnud siis on vähetõenäoline ,et generaator suudab ilma ergutuseta üldse laadima hakata.

nii no mul tuled põlesid,raadio mängis,mõlemad istmesoojendused olid sees ja soendus oli põhjas ja akult kontrollides näitas laadimiseks 14,2!

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#22

See oleneb mis sorti diisel.Bosh pumpadega diislid tahoka andur pumba peal. Need siis rootor pumbad bosh litsensiga,Diesel Kiki väga levinud näiteks.Fjordil vist Lucas peal .Veel kord,mine lase kusagil aku müüja juures oma asjad ära mõõta ,selle asemel et siin mitu lehekülge juttu kokku rääkida.See tester on iseenesest suht kallis et seda endale osta ,siit ka soovitus.Mulle poes müüja rääkis ,et alates 2500eek kuni 25000eek hinnad.No ei tasu endale osta,kui just sellega ei tegele .Näitab ära nii aku kui auto laadimis probleemid.Testrit muidugi tahtis ta müüja hea meelega.
Vasta
#23

aparaadid anomaaliat ei näidanud,kuid seda esineb ikkagi!
laadimine on korras!
aku tihedus on 1.27 nii nagu peab! aga ikkagi on mingi kala.....

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#24

No s6bral on praegu 1.8 td escort , aastast 96 vms.

Algul oli sama kamm ,et pidi gaasi andma , sis hakkas laadima , mingi aja pärast läks päris pekki see genekas. Sai lahatud ja selgus , et pooled dioodid olid läbi.

T6i iisaku(mustveest 30km umbes? Sa vist mustveest.)lammutusest geneka 300 eeku ja laadimine lahenes , aga tahokas paneb ikka vahest pange.
Ahjaa laadimispinge oli ka väga madal.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#25

elektrikud laiutasid ainult käsi ja muud ei miskit!

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#26

nii,nüüd on ka see kollane juhe sealt geneka küljest lahti tulnud! ja tahhomeeter ei tööta! kas võib olla,et tahhoka juhtmed tulevadki genekast? ja autol pole häda midagi? laadimine ju on korras,ostsin uue aku ka peale!

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne