MTZ 52 hüdropump.
#1

Mure on siis selles ,et käru tõstmisel lööb pumba otsa tihendi minema ja õli jookseb jõuülekandesse,rippsüsteemi nagu algul tõstab aga käruga on tihend lännu.Proovinud olen ka teist pumpa,jagajat olen ka lammutanud ja puhastanud aga ei miskit.
Vasta
#2

Kas pump on ikka kindlasti õige pöörlemissuunaga?
Kui tõstes mootoril pöördeid maha ei tõmba, siis viga pumbas.
Igatahes lekib survepoolelt õli tihendiruumi rohkem kui kompensatsiooniavast välja jõuab voolata ja vale pöörlemissuuna korral jääb tihendiruum survepoolega ühendusse.Alati on võimalikud ka vale koostamine ja praak.
Vasta
#3

Sama kompotika töötas ennem muretult aga üks hommik ei tõstnud enam käru ega rippsüsteemi sai siis jagaja pulkadeks võetud, uus tihendid pandud ja kokku lapatud aga ikka ei tõstnud ja siis avastasin ,et õli on lahkunud hüdropaagist.
Vasta
#4

(27-04-2010, 18:24 PM)petka Kirjutas:  Sama kompotika töötas ennem muretult aga üks hommik ei tõstnud enam käru ega rippsüsteemi sai siis jagaja pulkadeks võetud, uus tihendid pandud ja kokku lapatud aga ikka ei tõstnud ja siis avastasin ,et õli on lahkunud hüdropaagist.

Vastus peitub tumedas tekstis. Ehk jaoturis sai miskit valesti koostatud. Pilt ette ja uurima.
Vasta
#5

Mina siiski jagajat peasüüdlaseks ei peaks.Kui ka jagaja süül tõuseb rõhk üle normi, siis sureb kas mootor välja või lööb pumbal korpuse lõhki või vooliku puru.
Teoreetiliselt saab viga olla ka nii lihtsas asjas nagu paagi tuulutuses.
Nimelt kui tõsta rippsüsteemi, siis kahepoolsel silindril muutub maht ainult kolvivarre jagu(umbes pool liitrit).Kui aga tõsta käru(eeldatavalt ühepoolne teleskoopsilinder)siis kõigepealt tekib hüdropaaki korralik vaakum ja seepärast ei tõsta hästi.Kui aga kuidagi õnnestub käru silinder lõpuni välja ajada ja kuskilt väiksest avast tuleb õhk õlipaaki, siis alla lastes tuleb suur hulk õli paaki tagasi ja tekib päris korralik surve pumba imipoolele ja keerab tihendi pahupidi.
Kui on vale teooria, siis parandage.
Vasta
#6

Konsulteerisin siis elupõlise traktoristiga ja selgus ,et viga oli pumba kokkupanemisel tekkinud näpukas minupoolt.Võllid läksid omavahel vahetusse.
Vasta
#7

Ehk pump käis "valepidi" ringi?

Nõus, et jaoturi probleem peaks tekitama teistsuguseid nähtusi. Kuid teemaalgataja ju kirjutas, et probleem algas peale jaoturi remonti. Pumba remondist ei kirjutanud sõnagi...

Jah, imipoolelt rakndatav rõhk peaks kaelustihendi minema lööma küll. Eriti juhul, kui pump ja tihend on uued või väga kaua töötanud. Heas korras ja sisse töötanud tihend peaks selle mõneatmosfäärise surve üle elama (kui just kogu paagitäit õli korraga tagasi ei suruta umbsesse paaki).

Hea, et korda sai. Aga järgmine kord palun kirjelda oma probleemi ja tegevust täpsemalt. Ning kirjavahemärgid on kasutamiseksWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne