Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Tänud soovituste eest!
Pildil on näha kasti silinder, mille mõlemaid kinnituskohti tahapoole tuues on ennetatud kasti väänamise probleemi. Hetkel jään info võlgu, mis hüdropudeliga tegemist on.
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Kui tegu on malmiga siis kasuta malmielektroodi. Kindel ma selles materjalis pole muidugi.... Kas tegu on malmiga ? Mõrade tekkimisel aitab ka augu puurimine, siis ei lähe pragu edasi.
Omaette nokitseja.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
04-03-2014, 22:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2014, 12:18 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Eks siin pragu on lastud väga kaugele minna. Ja selles kohas mõranemine ongi sašiide põhihäda. Kui raam jalaraua kohal õliseks läheb, maksab raami uurida- tõenäoliselt pragu arenemas. Mida teha? Kast püsti, toestada. Astmeraud eest. Pesta mõne mootoripesuvahendiga. Relakaga pragu faasida. Jämeda traadiga(5-6 mm) ümber käise ja läbi raami riputusaukude aas. Heebliga aas pingule keerata, tungiga kergelt tõsta ja korraliku MIGkeevitusega(3 faasi, vähemalt 250A väljaandev) 1- 1,2 mm traadiga kokku põletada. Siis raamialuse riputusraua otsast peale esimest auku jupp maha(see auk vist ainult niidumasinaga käigus, saab selle järgmisse auku ratsida). Omal ajal olid aukudega adrapeitlid, millest hea teha lisatükk raami- käigukasti alla ja see elektroodiga kinni lasta. Nüüd vast saab pappšablooni järgi plasmalõikuriga tugevdus väiksema vaevaga tehtud. Väga viis, kui võimalus keevitamiseks masin püsti tõsta, sest muidu tuleb kõige vastutusrikam koht laekeevitusena teha. Kui teine, kumera kaarega raamitoru ka juba praoga, siis metall väsinud, väga töömasinat enam ei saa selle raamiga. Kasti langetamisele aeglustusklapp tagasi panna, muidu juhuslikult täiskastiga allalaskmise mats väga ränk raamile taluda.
Ps Oot-oot , kuipalju metallifirmades elektroodi kasutatakse? Mig keevitust soovitan juba sellepärast, et alt üles paksu rauda elektroodiga õiendamiseks peab ikka proff olema.
Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
Algajal on traadiga lihtne valmis teha keevis, mis näeb ilus välja, aga ei hoia midagi. Kui alt üles on keeruline, võta 7048 ja lase ülalt alla. Läbikeevitus on väiksem, aga nii kerge tehnika puhul peaks korraliku elektroodiga ka sellest piisama. Tõsi, avatud juurega õmblus 7018-ga alt üles oleks kindlaim ja jääks kindlasti pidama.
Postitused: 3,001
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
juba aastaid 10+ tagasi lasi isa samasuguse "õnnetuse" traadiga kinni
enne faasis korralikult asja lahti ja täitis isuga selle vahe täis
kuumutab ju ka korralik võimas traadikeevitus asja ülesse
jah mingi pisikese punniga pole mõtet ehk minna kallale aga ....
peale keevitust pole rohkem probleeme esinenud kuigi pole ka igapäevast koormust peal sellel traktoril.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Olen ka kunagi ammu ühe sellise traadiga keevitanud. Elektrioodiga sai enne korralik faas sisse, peab edukalt siiani. Tookord väitis traktoriomanik, et põhjustab selle kõhu alla viiese muti paigaldus. Kolmesega ei pidavat nii lõhkuma.
Ah jaa, kabiin sai lausa maha võetud, et ilusti ümberingi ligi saaks.
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(04-03-2014, 19:59 PM)KristjanT Kirjutas: (04-03-2014, 17:59 PM)Tsistern Kirjutas: Kui tegu on malmiga siis kasuta malmielektroodi. Kindel ma selles materjalis pole muidugi.... Kas tegu on malmiga ? Mõrade tekkimisel aitab ka augu puurimine, siis ei lähe pragu edasi.

Kui elektroodiga keevitad, siis võta värske pakk 7018-si, sinna kohta parajad. Mitte mingil juhul ei sobi sinna meie talupidamistes väga levinud 6013-d. Kogu pind, mis keevismetalliga kokku puutub, käia igal juhul haljaks.
Mis siin naljakat on? Malmist raami vaevalt leidub aga prao lõppu augu puurimine on õige ka siis, kui see pärast kinni keevitatakse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Traadiga saab küll,aga nagu mainiti on tavaliselt viga traadis.See traat mis pidama jääb maksab natuke rohkem kui see mis igal pool saada on.
Postitused: 26
Teemad: 31
Liitus: May 2005
Maine:
0
Tere, tõin endale sarnase veaga isendi sel nädalal, oleks postitust varem lugenud oleks osanud tähelepanelikumalt vaadata. Oleks. Kas selliste kohtade lappimine ka teistel on pidama jäänud või tuleks uue raami poole vaadata?
220326
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Hästi tehtud. Veel kindlam saab, kui lapi ka alla oleks pannud. Kui servirauaga, siis tuleks aukudega raamialust riputuslatti paari augu jagu eemaldada. Raud siis raamitoru ja käigukasti otsa-põhja külge keevitada. Mida kaugemale raamist jääb, seda paremini raamilammutavat jõudu vastu võtab.